środa, 20 lutego 2013

Taki mały mix;-)

Cześć dziewczyny!
Dziś miała być stylizacja. Jednak do końca nie spodobała mi się i zdjęcia jakieś nie takie.
To kolejny z "Chanelowski" żakietów z SH.Pisałam,że planuję obszyć go skórą, ale jeszcze nie udało mi się. Może wtedy wymyślę coś lepszego z nim;-)
Za to uszyłam różowy komplet "Chanel" dla Barbie mojej K;-)
Zawsze lubiłam tak się bawić;-)
Także dziś bardziej prywatny post, taki inny niż poprzednie. Mam nadzieję,że Wam się spodoba;-)
xoxo Ewa





Czas na wiosenne porządki w garderobie. Teraz wszystkie buciki odnajdę bez większych poszukiwań...zdjęcia nie działały;-)



CZEKAMY NA PIERWSZY WIOSENNY DESZCZ..Mila dziękuję za namiary, wymarzone kalosze dotarły;-)



Udało się...!!!!!
3 tygodnie temu K była tak zdeterminowana, że nawet nie płakała. Obudziła się o 6 rano i pyta "czy dzisiaj sobota i czy dziś idziemy na kolczyki;-)".
Teraz co rano sprawdza, czy na pewno są;-)






"Chanel" dla Barbie DIY;-))...dziś niunia wolne od przedszkola, więc nie traciłyśmy czasu;-)
Pamiętam jak szyłam dla swoich lalek. Kiedyś twierdziłam, że praca jaką moja mama wykonuje jest bezużyteczna( urzędnik). Zazdrościłam koleżankom, których mamy były krawcowymi, że mają dostęp do skrawków materiału;-))





Lalki mojej córki również noszą się klasycznie;-)




Pyszne, kremowe spaghetti z porem i pieczarkami oraz piersi z kury w płatkach kukurydzianych.... 

35 komentarzy:

  1. Swietny post:)) Corka to wykapana Mamusia:)) a jakie ma piekne imie!!! Kochana gdzie mozna kupic taki zestaw barbie?? Ja tez szylam swoim lalkom i na pewno bede szyla mojej corci:) ah, az nie moge sie doczekac kiedy bedzie taka duza jak Twoje hehheeh:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzieki. Zestaw z USA, ale poszukaj w Toy"R" Us z tego co widzę to wPL już otwierają te sklepy!
      Wiesz chyba ja lepiej bawilam się niż córcia;-)

      Usuń
  2. błagam uszyj taki zestaw "Chanel" dla mnie!!!! Pliiiiiiisss:D Genialny jest. A córcia podobna moim zdnaiem do tatusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely pictures!!!

    xxx

    http://toneladasderopaynadakponerme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzynią gotowania! :) O chanel nie będę sie powtarzać, ale kocham. Wyglądasz uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ nie ma za co ;-)...kalosze dotarły by wcześniej gdybym nie szukała ich dla Karmen ;-). Oj na wielkanoc to mi sie nie uda przybyć, trochę później ;-). Fajny post z moim ulubionym kapelusikiem(tym razem połączenie mi sie spodobało ;-)). Mojej małej 2 pary pięknych kolczyków czekają od chrztu i na razie się na odwagę nie zapowiada ;-(brawo dla Karmen. Śliczny ten komplecik a Twoja córka będzie miała długie nogi po Tobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, to czekam w takim razie na Ciebie;-)
      a moja tez ma kolczyki od chrztu, ale dopiero po mcu można zmienić.
      Buziaki E

      Usuń
  6. cudownie wyglądasz:) bardzo elegancki a zarazem kobiecy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw dla lalki <3 a TY jak zwykle olśniewasz bucikami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niunia jest bardzo do Ciebie podobna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ubranka dla lali:) I śliczna dziewczynka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Barbie, zawsze chciałam takie ubranka! :P
    Zazdroszczę uroczej córeczce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix! ;))
    Dzieci są prześlicznie ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak ja płakałam : D
    Wspaniały MIX : )
    OBSERWUJEMY ?
    JA JUŻ .
    POZDRAWIAM
    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewunia ten chanel dla barbie godny pozazdroszczenia! :D juz wyobrażam sobie jakie cudeńko zrobisz dla siebie :)
    gratulacje dla Karmenki! odważna jest, ja pamiętam jak dziś jak byłam taka mala i mama poszła ze mna przekłuc uszy :D bałam się... :P
    super foteczki
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pamiętam swoje pzrekłucie uszy, przed Komunią i też byłam zdeterminowana;-)

      Usuń
  14. super wyglądasz ;)
    a ubranka Barbie mega czad ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zestaw:) ten kapelutek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hello my lovely Mary Poppins, hot as always kozko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko jest miec taką zdolną mamę! Oba zestawy sa świetne. Kapelusz boski!.

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze piękne imię ma Twoja córa :D
    Po drugie piękne ubranka uszyłaś dla jej lalki, wspaniałe! :D
    A powiedz mi co i jak ile minut na dzień ćwiczysz z MELANIE B.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje
      40 ale czasem oszukuje;-)
      brzuch, pupa, ramiona, biust...

      Usuń
    2. męczy mnie, ale jak to ona mówi, bede jej za to wdzieczna;-)))

      Usuń
  19. Świetny kapelusz - niczym Blair Waldorf z Plotkary :). A "chanelki" w wersji mini - obłęd! Nie myślałaś, żeby sprzedawać takie cudeńka ?? :) Może to dobry pomysł na biznes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, myslalam, ale czasu i umiejetnosci technicznych brak;-(

      Usuń
  20. śliczny żakiet! urocza dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nice coat!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!