piątek, 1 lutego 2013

Spring is just around the corner

Cześć dziewczyny!
Pamiętacie mój zachwyt nad  wygrzebaną w SH pastelową spódniczką (tutaj)....nie przechodzi mi;-)
Nie mogąc się doczekać cieplejszych dni, wypróbowałam  wiosenną stylizację. Będzie  idealna na wielkanocną wyprawę z koszyczkiem;-)

Chyba za bardzo planuje...wczoraj Walentynki a dziś Wielkanoc...ale co tam życie jest krótkie...

Zestaw z cyklu  "impress for less". Tym razem nie chodzi o moją interpretację stylizacji gwiazd, tylko faktycznie o cenę.

Stylizacja bardzo po mojemu, uwielbiam taki kobiecy styl... nie byłoby żadnych szaleństw, gdyby nie sweterek. Dla odmiany założyłam go tyłem do przodu;-)Mnie się podoba, a Wam?

Dziękuję mężowi za zdjęcia, w ramach podziękowania dodaję  ich dużo  ...;-)

Buziaczki
Ewa

























spódnica- SH
pasek i sweterek- Wal Mart;-)
buty- Charlotte Russe
torebka- Aldo
naszyjnik- NY&Comp

75 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł z tym sweterkiem!!:)
    Ślicznie wyglądasz:) Wiesz nie tylko Tobie marzy się wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie Ci w pastelach... Sliczny, kobiecy, wiosenny zestaw! Az sie nie moge doczekac kiedy juz wreszcie bedzie cieplutko;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica spódnicą, ale jakie masz piękne czółenka :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolorek spódnicy:)

    pozdarwiam i zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny sweterek :) wszystko ok, tylko ja bym wybrała inną torebkę :) ale ogólnie wielki wiosenny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterak jest przesliczny - ech Ewo Twoje stylizacje zawsze mi sie podobaja:)))) prawdziwa Pani Wiosna z Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja:)) kolory cudowne, spodnica jest the best, nie lubie tej dlugosci ale gdybym taka spotkala bez wahania bym kuila identyczna jest bardzo szykowna ta dlugosc, dodoatki wspaniale a sweterek??? Wybaczysz mi jak podgapie pomysl?? Wyglada to SZALOWO!!!!! I co najwazniejsze ostatni krzyk mody:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzis 30min zastanawialam sie czy nie kupic pastelowej zielonej bluzki i w koncu stwierdzilam ze nie, a teraz zaluje, nie mńiej jednak nie ostatnie zakupy tej wiosny mnie czekaly:)) nastepnym razem bez gadania sie zdecyduje jako pierwsza rzecz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja kupuje a potem mierzę i się zastanawiam;-)
      Jak bedzie Ci pisany to będzie czekał...zawsze się tak pocieszam;-)

      Usuń
  9. Świetny pomysł ze sweterkiem, a spódniczka jest śliczna :)Torebka to hit nadchodzącej wiosny !haha ;)
    Wyglądasz cudnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ty tak serio z ty swetrem? może jeszcze torebka na głowę? będzie pasować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...serio.
      Za nakryciami głowy nie przepadam;-)

      Usuń
    2. szkoda, nie musielibyśmy oglądać twojej gęby

      Usuń
    3. nie musisz, poprostu tu nie zagladaj
      żegnam

      Usuń
    4. Żenujące wypowiedzi anonimka.. Ewo- pięknie Ci w pastelowych, delikatnych kolorkach i się zastanawiam jakim jesteś typem urody. Powiem Ci też, że masz "nosa" do butów:) Znów sie zakochałam w szpileczkach.

      Usuń
    5. Dziękuję pieknie...tez nie wiem jakim jestem typem urody;-)

      Usuń
  11. Świetne stylizajce, zostaje z Tobą na dłużej :) dodaję do obserwowanych ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. love the shoes dear!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci do twarzy w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czemu ja nigdy nie wpadlam na to zeby sweterek tak nosic. bosko wygladasz pozdrawiam

    a fotograf spisal sie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekaże mężowi...będzie mu miło i nie będzie więcej miauczał;-)

      Usuń
  15. cudownie wyglądasz w pastelach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaka boska spódnica, bardzo bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmhhhh pastele już czuć wiosne:) śliczne buciki:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale wiosennie wygladasz, tesknie juz za tymi kolorami - SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  19. its a amazing outfit, look so well on you !
    http://surayildiz.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna spódnica :)
    pozdrawiam Ciebie i Fotografa

    OdpowiedzUsuń
  21. I can`t wait for spring!!!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. cool skirt! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolorek :)
    pozdrowienia :)
    onmyroof.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne buty, uwielbiam po pierwsze lakierki, po drugie panterke, po trzecie nude <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli buty idealne, nic tylko zamawiać;-)

      Usuń
  25. Oj to ja Ci zazdroszcze bo moja nie dosc ze w dzien spi raz 30-60min to i nocki sa makabra, jeszcze jak tylko sie budzi na karmienie (cycusia) to sie wysypiam mimo ze to czasem i 5-6razy ale ostatnio cos jej tak dokucza ze budzi sie o 22-23 zanim zasne a zasypia 4-5-6 roznie.. Ale nie wczesniej.. No nic Mamusia to taki ktos kto wszystko przetrwa oby tylko dziecku nic nie dolegalo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje w dzień też spały po 30 min. Tyle, ze jaa musialam (po 2 tyg z córcia, a po 3 tyg z synkiem) wrocic do pracy i nie karmialm piersią. Dlatego dzieciaczki spaly cala noc. Po calej butelce formuły spały jak aniolki;-)
      Zdrówka dla córci życzę...a mamusia niech zmyka spać ( tylko szkoda, ze blog tak uzaleznia;-))

      Usuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz, spódnica jest po prostu śliczna! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. You look great, beautiful colors combo!!
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniale kolory a pomysl ze sweterkiem rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz uroczo! uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi beautiful!

    I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna spódniczka!!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Chanced upon your blog and enjoy reading it!

    OdpowiedzUsuń
  34. I like it whenever people get together and share ideas.
    Great site, continue the good work!
    My homepage - louboutin

    OdpowiedzUsuń
  35. Spódnica w moim ulubionym kolorku, cudowna!!! Buty strasznie mi się podobają!!! Ślicznie Ci w tych wiosennych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomysł ze sweterkiem kontrowersyjny, ale zobaczymy czy taki esperyment się przyjmie :)
    Spódnica faktycznie rewelacja! I jeszcze widzę buty na obcasie, to już w ogóle klaszczę z dumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz ! bardzo podoba mi się to zestawienie. pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zestawienie. Piękny kolor spódnicy.
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tym sweterkiem to mega pomysł :D Nie wpadłabym zapewne na to :P
    A spódnica jest piękna!

    Dziękuję za odwiedziny i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O matko, jakie piękne kolory, rozjaśniłaś ten ponury dzień!
    Wspaniałe buty, i spódnica genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  41. a stunning outfit, i love your skirt,
    mint is one of my favourite colours
    its so fresh and reminds me of spring
    this is such an amazing post with so much inspiration!
    Hope you're having a great weekend! thanks for sharing!

    I have been following you for a long while now on bloglovin and I adore your style!
    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  42. pastelove ♥ ! uwielbiam Cię w takich delikatnych kobiecych zestawach ! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne połączenie kolorów!
    Jak letnio!!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego bloga (wyprowadziłam się z cup of ideas)

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  44. Spódnica jest cudowna;) Kolor-powalający;)
    Dziękuje za wizyte i oczywiście bede obserwowała;)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  45. Spódnica ma przewspaniały kolor i pięknie komponuje się z butami i sweterkiem!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo dobrze wyglądasz :) Jeśli masz ochotę zaobserwuj mnie i poinformuj mnie o tym w komentarzu, na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow :D sweterek naprawdę bardzo fajnie wygląda tak tyłem na przód ;) Ogólnie kolory są bardzo delikatne, świetnie to wygląda. Możesz śmiało pójść tak ubrana do święconki :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Lovely!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!