piątek, 15 lutego 2013

Sałatka z makaronem i krewetkami

Wiatajcie!
Zgodnie z obietnicą podaję przepis na sałatkę, którą uraczyłam wczoraj męża swego;-)





200g makaronu - np muszelki, kokardki
1/2 szkl majonezu
1/4 szkl jogurtu naturalnego
2 łyżeczki soku z cytryny
1  łyżka suszonego tymianku lub 2 łyżki świeżego
2 łyżki świeżej, posiekanej natki pietruszki
sól, pieprz do smaku
1/2 kg krewetek - bez ogonków
1 łyżeczka oliwy z oliwek
pęczek rzodkiewek
1 zielona papryka
1 mała cebula
1 łodyga selera naciowego

Makaron ugotować i ostudzić. Z majonezu, jogurtu, soku z cytryny i ziół przygotować sos. Doprawić solą i pieprzem.
Oczyszczone i osuszone krewetki usmażyć na dobrze rozgrzanej oliwie ok 1-2 min. 
Rzodkiewki pokroić w plasterki. Paprykę w cienkie paseczki. Cebulę i selera w drobną kostkę.
Makaron połączyć z warzywami i krewetkami. Wymieszać z sosem.
Smacznego!

Synkowi też smakowała;-)
 CISSSSS;-)

25 komentarzy:

  1. Looks super delish!!!! Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię krewetek a mój facet nie przepada za makaronem więc musiałabym trochę pokombinowac z tą sałatką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnam dodać, ze można dodac krewetki albo mięso kraba lub mix, więc może z krebem Ci podejdzie;-)

      Usuń
    2. a ja uwielbiam makaron, za to za ryżem nie przepadam

      Usuń
  3. oooo <3 <3 uwielbiam krewetki !!!!!!!!!!!! Gdzie je kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj w Tesco, a czasem w Biedronce

      Usuń
    2. a od jakiegoś czasu nie mogę wejść na Twojego bloga

      Usuń
  4. nie lubię krewetek, za to makaron mogłabym jeść tonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Twoje przepisy spisuję i będę kucharzyć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana polecam, wszystkie moje propozycje są wielokrotnie sprawdzane;-)

      Usuń
  6. Jaki słodki, mały mężczyzna ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Your kids seems so beloved, dear Ewa, and this looks so yummy. How good that I will to a very special celebration this evening ...

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam krewetki.
    JUż się zrobiłam głodna <3

    Yumiii
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ci dobrze z dziećmi które nawet krewetki wcinają, piszę nawet bo sama nie ruszę (żadnych owoców morza;-)), pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też sie brzydziłam, teraz uwielbiam... mam to szczęście, ze moje dzieci są wszystkożerne;-))

      Usuń
  10. Ciekawy przepis, zapisałam i z pewnością zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. seems delicious!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Both looking delicious!!!!!
    Love Coco

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam krewety, a Twoja pociecha jest rozkoszna :*
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!