środa, 27 lutego 2013

Red long gloves


Cześć dziewczyny!
Dziś na bogato;-) Cekiny, futro, skóra i filc!
A co mi tam. 
Dla niektórych może za dużo tego wszystkiego, ale czasem można zaszaleć;-)

Na ostatnie podrygi zimy wybrałam długie rękawiczki ( wszędzie szukałam takich czarnych nawet za łokcie, ale nie znalazłam).

Oj dobrze, że już robi się cieplej...maluszki chore i mąż też- to aż 3 dzieci z gorączką;-((

Buziaki Ewa

















spódnica- Express
golf-Macys
rękawiczki-TJMaxx
kapelusz Forever 21
torebka - Gucci

61 komentarzy:

  1. fiu fiu...no nie pogadasz:)czerwona bryka do kompletu i ruszasz na podboj miasta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno czerwone samochody najszybsze;-))
      dzieki Iwona

      Usuń
  2. no no no jaka dama:) bardzo kobiecy i seksowny zestaw:) podobasz mi się w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the gloves. They add that extra bit of class to your outfit, great post!

    xoxo
    annpaige

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kobieco, spódnica super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez z Ciebie Dama... Pieknie wygladasz, blyszczysz i zadajesz szyku!
    Zycze zdrowka dla Rodzinki! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz jak Madonna:) przepieknie i neozwykle szykownie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie tu pachnie pięknymi latami dwudziestymi... Cudownie...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo elegancko! <3 Zapraszam na post, w którym króciutko opisany jest pewien zespół, który może Cię zainteresować :) :* Będzie mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, czerwony akcent dodaje uroku całej stylizacji...ale jednak jak cekiny to nie futro ;-(, trochę tego za dużo i torebka Gucci wiem wiem, ale właśnie ten typ najczęściej podrabiano i teraz kojarzy mi sie z jej tanią podróbka ;-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popłynęłam...zazwyczaj jestem bardzo ostrożna...a jak zawsze myśłałam ze LV są najbardziej podrabialnymi torebkami...moja z pewnego źródla;-)
      lubie, że zawsze moge liczyć na Twoją szczera opinię

      Usuń
    2. Pamietaj - nigdy złośliwie :-), a ta torebka w moim przypadku okazala sie podróbką...a tak się cieszyłam ;-), zdrówka maluchom zyczę.

      Usuń
    3. Wiem wiem;-) dlatego zawsze na nie czekam;-)
      dzieki

      Usuń
  10. Biedne maluszki:/ Życzę zdrówka. Wyglądasz oszałamiająco po prostu. Elegancka dama, cudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj Kochana wyglądasz niczym Dama z dawnych lat:)
    Kapelusz i Rękawiczki, super:)

    Zapraszam na DIY!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. juz gdzies Ci pisalam, w czerni wygladasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna lady! Cudny kapelusz.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się podoba to zestawienie, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapelusz- bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie:
    www.paulishen.com

    OdpowiedzUsuń
  16. This website is very helpful at all so I can enlightenment after reading this article thanks for the information :)
    obat pembersih rahim setelah melahirkan

    OdpowiedzUsuń


  17. amazing once the article I was reading this thank you ^ _ ^
    Cara mengobati mata minus secara alami

    OdpowiedzUsuń

  18. already several times I refer to the article you are currently manage it turns out after I see the results are very good for the insight or knowledge I

    thank you very much ^^
    Pengobatan gondok beracun sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  19. Read the article very useful/ di baca dulu artikel nya gan siapa tau bermanfaat terimakasih

    Obat maag kronis yang sudah menahun dan parah

    OdpowiedzUsuń
  20. excellent article information may be useful for the treatment of thank you gan

    Cara mengobati maag kronis sampai sembuh secara alami

    OdpowiedzUsuń
  21. thanks gan this very useful information/ terimakasih gan informasi ini sangat bermanfaat

    Pengobatan maag kronis secara alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  22. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  23. Excellent treatment solution, may be useful thank you
    Solusi pengobatan yang sangat baik, semoga bermanfaat terima kasih

    Obat herbal untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  24. Very useful treatment information thank you gan
    Informasi pengobatan yang sangat bermanfaat terima kasih gan

    Obat untuk sperma yang lemah

    OdpowiedzUsuń
  25. My suggestion please correct the language that you use for the language you are using is too difficult to be understoodSuplemen Herbal Agar Mani Tidak Cepat Keluar

    OdpowiedzUsuń
  26. information which is very unique and interesting, extraordinary Kuat Tahan Lama Intim Dengan Herbal

    OdpowiedzUsuń
  27. writing style is neat and easy to understand, I like to read Solusi Alternatif Mengobati Ejakulasi Dini

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję. Jestem bardzo zainteresowany w treści. bardzo atrakcyjna i uporządkowane, dzięki czemu goście czują się w domu, w swoim blogu

    cara mengobati menopause dini secara alami

    OdpowiedzUsuń
  29. Grazie per gli insegnamenti che sono stati dati . buona fortuna

    OdpowiedzUsuń
  30. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  31. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń
  32. maaf dan terimakasih atas kelancangan saya berkunjung ke artikel ini
    Cara Mengobati Buah Zakar Yang Bengkak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!