środa, 13 lutego 2013

Pink tweed blazer

Cześć dziewczyny!
O żakieciku w stylu Chanel myślałam od dawna. Szukałam w moich ulubionych sklepach i nic. A tu podczas jednej z wypraw do SH trafiłam na to różowe cudo!!!!!Był nowiutki tylko za duży, ale krawcowa dała radę. 
Teraz doszyję przy kieszeniach  perełki- będzie idealny. 

Ostatnio dokupiłam mu rodzeństwo w kolorze białym  ( zmieniłam guziki) i czerwony w krateczkę ( obszyje dekolt i rękawy skórą- chyba;-)). Jak już będą gotowe to się pochwalę.
A przydałby mi się jeszcze żółciutki jak z pokazów Chanel s/s 2006 i jakiś błękitny...;-))













żakiet- SH
jeansy- NY&Comp
torebka- Nine West
biżuteria- Forever 21

28 komentarzy:

  1. uwielbiam klasyke!
    najbardziej podobaja mi sie te cudowne szpile!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam klasyczną chanelkę do jeansów! A buty... boskie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the jacket and the bag!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz:) szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę też poszukuję podobnego żakietu, a skoro Ty znalazłaś w sh to się też wybiorę :D
    Informuję o zmianie adresu bloga: http://iwett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się rozpędziłaś z tymi żakiecikami!;) Pięknie wyglądasz i nawet pazurki Ci kolorystycznie pasują!!
    Buziaki**

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie chanelki będą bardzo modne wiosną :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  8. The colour of your jacket is soo pretty, I love it!! Great outfit!

    xoxo
    annpaige

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo do twarzy Ci w tym kolorze - zazdroszcze ze umiesz szukac w sh ja nie mam do tego talentu wiec po kilku probach zaprzestalam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana ja też nie mam...udało sie kilka razy, ale ja cierpliwości i czasu nie mam za bardzo do grzebania w takiej ilości ubran...)

      Usuń
  10. Uroczy żakiet!:) Fajnie wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ubrania klasyczne, w stylu domu Chanel. Pięknie wyglądasz, niczym Jackie Kennedy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chanlekowy zakiecik jest ponadczasowy - ostatnio tez taki zakupilam i jestem z tego zakupu bardzo zadowolona - tez marzy mi sie jeszcze taki zolciutki:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj mnie sie też taki marzy juz od kilku lat ;-), nude, różowy i czarny...i byłabym bardzo szczęśliwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to spełnienia Ci życzę;-) no i widzisz a ja teraz zachoruje na czarny

      Usuń
  14. This outfit is fab.! Love it!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaglądam do ciebie rzadko, za rzadko ;) ale za to hurtem nadganiam zaległe posty ;)
    Lubię twój styl , takiej niewymuszonej elegancji ... I te buty które się u ciebie pojawiają .... Och miodzio!
    Ròż mnie nie kręci , ale jako brunetka wyglādasz obłèdnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zapraszam częściej;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!