poniedziałek, 25 lutego 2013

Pink ruffles cardigan and yellow pencil skirt

 Cześć dziewczyny!

TADAMMM... torcik się udał i był ( tak już został zjedzony) PYSZNY dobrze nasączony i nie za słodki.

Biszkopt- tak jak obiecali w przepisie wyszedł idealny;-)
Krem z bitej śmietany i serka mascarpone był cudowny. Szkoda tylko,że nie znalazłam ładnych truskawek więc przełożyłam brzoskwiniami.
A co najważniejsze solenizantka była zadowolona z niespodzianki;-) Mówiąc nieskromnie "zapunktowałam";-))

Stylizacja ...cóż w moim przypadku klasyka to kardigan i ołówkowa spódnica i "candy colors".Na to też postawiłam wczoraj.
Stwierdziłam,że nie będę rysować teściom parkietu i założyłam balerinki...i macie kolejną odsłonę PPD;-)












gap, timberland i old navy





spódnica-DIY
kardigan i naszyjnik- NY&Comp


30 komentarzy:

  1. ale brzdące :))) ślicznie wyglądałaś a tort na pewno był przepyszny !
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No rzeczywiście perfekcyjna pani domu :D Dobrze, że teściowej się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko potrafisz ogarnąć, dzieciaczki, dom, kucharzenie, a sama przy tym wyglądasz bombowo :) Jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Anno, staram się jak mogę...wiesz to wszystko sprawia mi duzo przyjemnosci, wiec jakos to ogarniam;-)

      Usuń
    2. To widać, Ewciu: satysfakcję, którą czerpiesz ze swoich starań w tak wielu dziedzinach! Bardzo Cię podziwiam, cenię i szanuję ! Martyna

      Usuń
  4. Nice skirt :-)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ochoty na torta tylko narobilas ! ;)))) świetnie wyglądasz ;) Pozdrawiam ;)


    P.S Zapraszam na moe pierwsze blogowe rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten tort wyglada smakowicie!!! i Ty sliczna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torcik wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Loving your skirt and those lovely shoes!
    Best, Zia
    http://tisallaboutthefashion.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz tych spódniczek ołówkowych od metra! ;D ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ku uciesze mego męża ja mam wszystko w ilościach hurtowych...duża jestem i muszę mieć wszystkiego duzo;-)

      Usuń
  11. noooo tort wyglada pysznie :) więc kwiatki nie byly w ogole potrzebne :D:D:D:D

    ślicznie Ci w tych pastelach!

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie jak możesz wstawiać zdjęcia tora kiedy ludzie są na diecie?;/

    pozdr:***

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no tort wyglada zabojczo, wiec moze jakis przepisik??;) a Ty jak prawdziwa perfekcyjna ani Domu:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz a tort... hmmm narobiłas mi na niego ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, Ty jak zwykle elegancka i piekna. Masz swietne wyczucie stylu, podziwiam. No i niewatpliwy talent kulinarny;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka ma śliczny kolor!:) A torcikiem narobiłaś smaka *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewciu, serdeczne gratulacje za "zapunktowanie" u teściowej! Zasłużyłaś! Torcik wygląda imponująco! A TY, jak zawsze, pięknie! Wiem, że bardzo lubisz żółty kolor - a skoro masz na sobie spódniczkę w ulubionym kolorze - nie dziwię się, że olśniewasz wyglądem (czując się dobrze we własnej skórze wysyłamy otoczeniu pozytywny komunikat, nasza pewność siebie przekłada się na to, jak widzą nas inni). Dzieciaki cudowne (aż odezwał się we mnie instynkt macierzyński! ;))! Karmen jest bardzo podobna do Ciebie! Myślę, że będzie Ci wdzięczna w przyszłości za to, że nadaliście jej z mężem takie piękne i niebanalne imię. // Napisałaś, że również przygotowałaś dla dzieci z okazji ich urodzin kolaż ze zdjęć - i wiesz, co? Wcale mnie to nie zdziwiło, bo wyglądasz na osobę, która daje z siebie 100%, która się stara na co dzień i opromienia bliskim każdy dzień: swoją osobą, dobrym humorem, pomysłowością, energią, zapałem i miłością.// Dziękuję również za życzenia urodzinowe i trzymanie kciuków za udaną imprezę! - Wszystko wypaliło! :-) Ściskam i pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna aż brak mi słów. Jest mi niezmiernie miło i dziękuję bardzo za taki komentarz. Cieszę się, że widać moje starania, bo faktycznie wkładam dużo serca i bardzo "przeżywam wszelkie przedsięwzięcia".
      Teraz chciałabym udoskonalić troszke bloga...przede wszystkim jakiś konkretny nagłówek i popracować nad zdjęciami.
      Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
  20. Ale słodziaki na tych fotkach!!! I mam na myśli nie tylko torcik ;) urocze dzieciaczki :)
    Jestem oczarowana twoją spódnicą! Taki piękny odcień! Widzę, że sweterek też z ciekawego materiału! Pięknie! Pozytywnie, wesoło, kobieco...super ;)

    Pozdrawiam gorąco :* i dziękuję za odwiedziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Torcik wygląda pysznie ;-), śliczny ten sweterek i dzieciaczki jak zwykle w cudownych stylizacjach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!