niedziela, 17 lutego 2013

Navy slacks pants

Cześć dziewczyny!
Mam nadzieję, że dobrze bawiłyście się na weekendzie...ja tak już mówiłam spędziłam go rodzinnie;-)

Co najczęściej kupujecie?
U mnie na pierwszym miejscu są wszelkiego rodzaju topy i buty... kupuję je nałogowo.
Kiedyś miałam "czas spodni". Jak wiecie jestem bardzo wysoka i zazwyczaj miałam 2-3 pary spodni. Gdy pierwszy raz byłam w USA odkryłam spodnie  LONG/TALL;-) Wpadłam w szał zakupowy...podczas jednej z wizyt w Gap kupiłam wszystkie modele w moim rozmiarze w wersji long;-)
NY&Comp pokochałam za wszelkie możliwe kombinacje kolorystyczne spodni w kant. Najdłuższe spodnie znalazłam w katalogu Victorias Secret...aż za długie na mnie , a nie myślałam, że to możliwe;-)
Teraz już większość sklepów ma taki dział, z czego bardzo się cieszę.

Trzymajcie się cieplutko
Ewa


CUDOWNA, AROMATYCZNA... I CZUJE JUŻ WIOSNĘ!- ostatnie opakowanie;-((
























spodnie-NY&Comp
top-Clavin Klein
kurtka-Express
naszyjnik- Forever 21
buty- Charlotte Russe

33 komentarze:

  1. Świetny zestaw, kopertówka wspaniale go ożywia :) Ja kupuję nałogowo wszystko :D niestety dla mojego portfela. Ale zauważyłam, że też mam fazy np. jak zacznę kupować torebki to zaraz w krótkim czasie mam nowych kilka i tak jest z różnymi rzeczami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. buty mają wspaniały kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity zestaw:** wszystko cudnownie dobrane a kopertowka naszyjnik i buty sa po prostu CZADOWE:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice clutch ! love the color !


    XX Luba

    Antagonims in my Look today + LUXURY BAG GIVEAWAY
    http://www.well-living-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, naszyjnik po prostu cudowny!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest pyszna, mniam! ;-) a spodnie bardzo bardzo eleganckie ;-) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty masz nogi... Rekompensują problemy z zakupem spodni ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kopertówka! :) Ciekawe buty. Podoba mi się kurtka :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Me encanta!!
    Besos y feliz dia!!!
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kopertówka bardzo fajna! Super stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz rewelacyjnie;) a w szpileczkach się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny naszyjnik - jak zawsze swietna stylizacja:) pozdrawiam papap

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie;) elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love all the shades of blue in your outfit!
    Lovely
    Best, zia
    http://tisallaboutthefashion.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie ten typ spodni i Twoją kopertówkę, ale...Gap jest jedną z droższych marek...musiałabym mieć bardzo gruby portfel ;-). Ewa to już pod shopoholizm podchodzi ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mila do dzisiaj nie "znosiłąm "tych jensów;-)
      oj ja wiem...mój mąż mówi, że dlatego zabrał mnie do Pl;-)

      Usuń
    2. Masz genialne poczucie humoru :-) pozdrawiam

      Usuń
    3. dzieki, dzieki jak bedziesz w swoim rodzimym miescie to pisz, chętnie Cie poznam;-)

      Usuń
  16. cool mint shoes! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  17. love the necklace and shoes!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zestaw i kolor butów piękny :)Naszyjnik idealnie zdobi szyję :)
    Też mam fazy, ale kupowałabym dużo ....jednak jeszcze jakiś tam rozsądek pozostał ...hah:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moj zdrowy rozsadek poslubilam kilka lat temu;-)
      sama nie dalabym rady sie powstrzymac;-)

      Usuń
  19. przegenialna stylizacja, ubóstwiam Cie ! OBSERWUJE !:]

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Wyglądasz cudnie!
    2. Przepiękny naszyjnik.
    3. Co to za kawka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kawa na zamowienie. Z tego co wiem niedostepna w sklepach niestety

      Usuń
  21. Świetny blog, wyglądasz cudownie ! :) Obserwujemy ? http://kolorowe-podswiadomosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. naszyjnik i torebka cudowne! Śliczny strój

    Zapraszam do mnie: www.lifewithfashion14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nałogowo kupuję torebki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!