sobota, 23 lutego 2013

My first floppy hat


Witajcie!
Jak Wam mija weekend.
Ja miałam stresujący dzień...postanowiłam upiec tort urodzinowy dla mojej teściowej. Taka słodka niespodzianka. Zobaczymy jak będzie wyglądał jutro....jakby co zawsze mogę skoczyć po tulipanki;-)
Ciastka, muffinki, tarty wychodzą mi bardzo dobrze, ale wszelkie biszkopty nie bardzo. Także nie lada wyzwanie. Kiedyś upiekłam sobie takie i wszystkie 3 biszkopty były idealnymi zakalcami....potem polegałam na 
 Nino Salvaggio i ich przepysznym torcie Tiramisu.
A teraz coś o stylizacji.
Wyczekany kapelusik w użyciu. Monotonie stylizacji przełamała kolorowa spódniczka,która zawsze będzie mi się kojarzyła z wakacjami w Miami.Jest piękna i pewnie miałabym wszystkie 3 wariacje kolorystyczne, gdybym wtedy pojechała na zakupy bez mojego "zdrowego rozsądku" czyli męża;-)
Przypominam, że mój sieżutki funpage aktywny;-)TUTAJ.
Dalej nie wiem jak dodać banner...jakieś pomysły;-)?
Ok zmykam.
Dobranoc kochani
xoxo Ewa































43 komentarze:

  1. wyglądasz cudnie !!!
    do twarzy Ci w kapeluszu :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze torcik sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też...dodatkowe punkty zawsze w cenie;-))

      Usuń
  3. It looks great on you. Love your outfit!!

    xoxo
    annpaige

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wyglądasz jak dama;) śliczna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny masz ten kapelusik ;) NBardzo do Ciebie pasuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Good article! We will be linking to this great content on our website.
    Keep up the good writing.

    Feel free to visit my blog - cheap louis vuitton bags

    OdpowiedzUsuń
  7. love the skirt!!!!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu wyglądasz olśniewająco! Mega spódnica i kwiaty na niej jakoś tak fajnie współgrają z kolorem ust. Całość- super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę super stylizacja, czerń przełamana tą spódniczka w kwiaty wygląda bardzo interesująco. Uwielbiam takie kapelusze, mam taki jeden czarny z trochę większym rondem niż Twój, nie wiem czemu go nie noszę, miałam go założonego, 2-3 razy, muszę do niego wrócić, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wyciągaj z szafy, póki zima króluje

      Usuń
  10. Prześliczny kapelusz.Spódnica trochę nie w moim stylu ale wyglądasz naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  11. uuuu dla teściowej? musi się udac Ewka!!! :P:P:P :D
    ale masz rację w razie czego zaopatrz się w ladne kwiatki hihiihiihih :) wierzę wCiebie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wyszedł i poszedł niemal cały...zapunktowałam;-)))

      Usuń
  12. cudnie Ewa!! Fajnyyy kapeeelusik :*



    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wygladasz w kapeluszu, nie kazdemu tak by pasowal :) poza tym swietnie Ci w czerni, rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj, co Wy wszyscy tak o tym jedzeniu... uwielbiam tarty... x) Sama satyna nie zdobywa mego serca, ale kapelusz - owszem.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam domowe wypieki :)

    dzieki spodnicy mamy maly powiew wiosny

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny ten kapelusz. Musze sobie podobny sprawić :) Pozdrawiamy cieplutko , obserwujemy i zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie, swiezo i tak ... wiosennie. Kapelusz rewelacyjny! Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapelusz piękny, nie byłabym przekonana czy połaczyć to wszystko na sobie ale na Tobie wygląda świetnie ;-). Z biszkoptami mam to samo, zakalec wyszedł mi nawet z Twojego przepisu (placek, który się zawsze udaje;-)", więc pozostanę przy ciasteczkach :-). Mam nadzieje że tort Ci się udał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz, ale mi reklame wystawiłaś;-)))
      Udał się i niewiele zostało, UROSŁAM ;-)))

      Usuń
  19. Cudowny kapelusz!
    Ogólnie masz bardzo fajny styl..Taki klasyczny ale jednocześnie z nutą nowoczesności:)
    Bardzo rzadki widok w dzisiejszych czasach.
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kapelusz, ciekawe połączenie :)
    Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi :)

    I love your outfits and your posts!
    Would you like to follow each other?
    Just leave me a comment on my blog ;)

    xx Laurel <3
    http://laurel-looks.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kapelusz;P
    Fajne zdjęcia.

    maria2na.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiecka przepiękna! Kapelusz dodaje mega tajemniczości twarzy i łamie słodycz kiecki. Pieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. pieknie!!!!
    mam nadzieje ze torcik sie udal:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. jeśli w grę wchodzą siwe włosy to koniecznie trzeba zafarbować :)) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kapelusik! Idealnie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna spódniczka!
    Mam nadzieję że torcik wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna spódnica:) ładnie Ci w tym kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz w kapeluszu.
    a jeśli chodzi o dodanie fanpage na blogu, to ja robiłam wg tej instrukcji - http://hafija-background.blogspot.com/2012/03/wstawiamy-na-bloga-gadzet-facebook-fan.html :))

    OdpowiedzUsuń
  30. WSPANIAŁY FLORAL- czekam na wiosnę!♥ pozdrawiam:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz świetnie, pasuje Ci ten kapelusz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Pieknie wyglądasz, to polączenie czerni kurteczki, kapekusza i kozaczków z tą spódniczka jest super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!