niedziela, 3 lutego 2013

Its fun to be one



Ten post miał pojawić się w sobotę, ale byłam bardzo  zajęta świętowaniem;-)

Bo w sobotę był wielki dzień. Mój blog (moje trzecie dziecko;-)) właśnie skończył roczek. A wiadomo pierwsze urodziny to zawsze ważne wydarzenie. Dlatego chciałam przygotować coś wyjątkowego na ten dzień.
 Pomogła mi Sabina Olszewska,  której serdecznie dziękuję za piękne zdjęcia (są  dokładnie takie, jak sobie wymarzyłam)i dobrą zabawę. 

Teraz czas na podsumowania.

Miałam przedstawić statystyki, które owszem cieszą, ale nie są najważniejsze. Najfajniejsze jest to , że jesteście Wy. Dziękuję wszystkim czytelnikom za odwiedziny ,  komentarze. Te pozytywne i te negatywne. Bo jedne i drugie motywują.
Dziękuję za poświęcony mi czas.

Piękny ukłon w stronę mojego męża, który cierpliwie mnie wspiera i godzi się z moimi pomysłami. I jest moim głównym fotografem;-)

Niektórzy zarzucają mi nudę i brak „swieżości”w trendach. Ale ja uwielbiam tak się nosić i nie podążam ślepo  za modą. Nic  na siłę. Chociaż w  ciągu tego  roku  odważyłam się na wiele.  Wskoczyłam w boyfriendy i spodnie moro. Kto wie, może polubię  neony;-) Zobaczymy czym sama siebie zaskoczę.
Teraz zostawiam Was z sesją. Oryginalnie miałam inny pomysł. Piknik w ”klimacie vintage”, ale z przyczyn oczywistych sesja została przełożona;-)

Jestem żoną, młodą mamą  a przede wszystkim kobietą. Wymyśliłam więc sobie sesję w stylu Perfekcyjnej Pani Domu z lat 50tych. Myślę, że bardzo pasuje do mnie. Uwielbiam taki styl. Jak dla mnie dziś kobiety też mogłyby się tak ubierać;-)
Dziękuje raz jeszcze i happy bday to my blog;-)
Ewa






































84 komentarze:

  1. REWELACJA!!! zdjęcia są piękne :)) Jak z jakiegoś magazynu :)) Gratuluję urodzin bloga oraz życzę wielu sukcesów

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna sesja, idealnie wpisujesz sie w klimat tamtej epoki!
    happy b-day dla bloga, niech Ci sie ladnie chowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemny post... zapraszam na moją FOTO stornę: www.izadzijak.com

      Usuń
  3. No Kochana wyglądasz przepięknie;) fajny pomysł z tą sesją;) świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha these pics are so cool!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja SUPER!!! Miałaś bardzo fajny pomysł, przeniosłaś nas do lat 50tych!!!! I masz piękną kuchnie!!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te zdjęcia ! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny post :). I życzę Ci, żeby Twój blog był tak cudowny jak do tej pory :). A zdjęcia są genialne! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna sesja! Gratuluje roczku!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!!Ewciu wyglądasz, no po prostu tchu braknie ....zdjęcia są niesamowite i ten klimat, i oczywiście wielkie podziękowania dla Twojego męża za świetną robotę jaką wykonuje!Ode mnie wielki ukłon w WASZĄ stronę:)Zachwyciłaś mnie ogromnie !!!

    Wszystkiego Najlepszego na Następny ROK blogowej przygody :);*B

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely pictures!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  11. Congrats on your blog turning one!!! You look adorable in these pics, a true domestic diva!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa!!!! Te zdjecia sa.... No normalnie brak mi slow:))))) CUDO:)) w kazdej stylizacji wygladasz przepieknie!!! Ale grochy przy desce wymiataja:))) wszystkiego najlepszego dla bloga, nie zmieniaj sie bo wszystko co wstawiasz jest zachwycajace, calego nie przejrzalam ale polowe na pewno-ja jestem urzeknieta, jestem wierna fanka i czytelniczka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dla takich słow warto prowadzić bloga;-)

      Usuń
  13. Happy Birthday!! Pomysl genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. love the pictures, too gud!!

    http://girl-gulaabi.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwa P.P.D :D Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja - piękne zdjęcia i gratulacje ! Życzę samych sukcesów i wytrwałości ! POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. happy b-day!!!
    thanx for your comment yes lets follow each other.
    i do it first through GF.
    xo

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia są niesamowite ;)!
    udało ci się !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for commenting on my blog!
    Love your blog too) polka dots!!!i like it so much)))
    sure, we can following
    i am your follower
    hope, you will follow me back)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje roczku!!:)) I życzę kolejnych lat bloggowania;**

    Genialna sesja;) piękne zdjęcie i świetny pomysł miałaś:)) zgadzam się wg mnie kobiety mogłyby i teraz tak sie ubierać:))

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this photo shoot. The mad men concept is just fab. You look amazing.

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę kolejnego roku inspiracji, nowych pomysłów, radości i satysfakcji płynącej z prowadzenia bloga! Całusy urodzinowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Tobie Kochana kolejnego cudownego roku pełnego inspiracji!!!
    Wielu pomysłów i radości jaką daje prowadzenie bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewuniu wszystkiego Naaaaaaaj z okazji roczku i kolejnych wielu lat równie owocnych dla Ciebie i bloga <3 ...rewelacyjny , zabawny post ! a co do nudy czy braku "świeżości" trendów które piszesz że Ci niektórzy zarzucają ...no comments , serio nie ma się czym przejmować bo Twój blog to przede wszystkim Ty i kawałek Twojego świata , ma być tak jak chcesz tego sama , a jest świetnie ! byle tak dalej <3

    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. zajefajne zdjęcie ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna sesja!!! Jak z katalogu :) Bardzo przyjemnie się oglądało te zdjęcia. A Perfekcyjna Pani Domu powinna brać z Ciebie przykład :)

    Życzę kolejnego udanego roku blogowania i wielu następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. FAJNA SESJA I WSZYSTKIEGO NAJ Z OKAZJI URODZINEK TRZECIEGO BUBU - STU KOLEJNYCH ŻYCZĘ Z CAŁEGO SERDUCHA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał:) Prezentujesz się niesamowicie;)
    Sesja jest świetna;)
    Wyglądasz ślicznie.
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Rewelacyjna sesja, życzę powodzenia i dalszych sukcesów a j pozostaję wierną fanką Twojego bloku :-).
    P.S.: Śliczna kuchnia z pomocnymi rozwiązaniami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje!!! Ciesze sie, ze trafilam na Twojego bloga, zagladam tu czesto i ciesze oko Twoimi swietnymi zestawami!
    A ta sesja jest cudowna, uwielbiam takie stylizowane fotki, a Ty idealnie wpisujesz sie w klimat jaki chcialas uzyskac:) Efekt jest piorunujacy! Buziaki i tak trzymaj. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  31. swietna sesja - Ewo zachwycasz:)))
    gratulacje z okazji roczka i kolejnych lat samych sukcesow:)))))))))))))) agata

    OdpowiedzUsuń
  32. osoby ktore podazaja slepo za moda nie maja swojego stylu;)
    świetna sesja i gratuluje;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała sesja,a w stylizacji z sukienką się zakochałam.Kocham taki styl a Tobie on bardzo pasuje!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. This is such a awesome post! Love he colors and the poses! So fun!

    Http://streetlily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ahahah so nice pics dear!!!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  36. SWIETNA SESJA! super pomysły, dużo humoru i swietnej zabawy!

    Pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
  37. zdjęcia są genialnie, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks for the comment =D i'm actually already following you! Could you follow me back?

    xoxo
    http://sensiblestylista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz, fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ewa, pomysł na zdjęcia genialny, a Ty sama wyglądasz rewelacyjnie, perfekcyjna Pani domu!!!, zdjęcie w wałkach świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. DZIEWCZYNY DZIĘKUJĘ BARDZO ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem ZA wzajemną obserwacją.

    Sesja - rewelacyjna! Z przyjemnością będę tutaj zaglądać i oczywiście już obserwuję :)

    Gratuluję również pierwszego roku!

    OdpowiedzUsuń
  43. No zdjęcia rewelacja! :) ja również gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  44. O wow, wspaniałe zdjęcia! Też bym chciała zrobić sobie taką sesję! Masz takie dłuuugie nogi! :D
    Najbardziej podobają mi się fotki z żelazkiem :D :D

    OdpowiedzUsuń
  45. wow! super sesyjka! zycze dalszej wytrwałości i sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. genialna sesja :D ten blog jest naparwdę fantastyczny! będę tu zaglądać częściej :D

    zapraszam do mnie na KONKURS ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję bardzo za naprawdę miłe słowa :* Ja również obserwuję. Niestety zawiść ludzka nie zna granic;)

    OdpowiedzUsuń
  48. cool retro photos, I like it! Cool kitchen:), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  49. happy bdayy to your blog!! :)
    anywy, i'd love to follow each other !
    i'm followin u right after this post..
    mind comment my blog if you have followed me back?? :)

    xx,
    http://lalainlaland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. genialne te zdjęcia!:OO pierwsze najlepsze:))

    OdpowiedzUsuń
  51. zdjęcia są wspaniałe!!!!! idealnie oddają Ciebie :)
    szkoda tylko, że mają słabą jakośc :(

    zdjęcia przy prasowaniu podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzies czytalam ze blogger trzoszke zmniejsza jakosc, chociaz jak dla mnie sa super

      Usuń
  52. Fantastyczne zdjęcia!!!
    Jestem pod wrażeniem Twojego pomysłu, sesji, zdjeć!

    OdpowiedzUsuń
  53. Te zdjecia są cudowne!!!! Aż nie mogę się na Ciebie napatrzeć!!!! Bardzo podobasz mi się z ta rozkloszowana sukienką!!!!!
    Wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna sesja! bardzo fajny blog- obserwuję
    http://vanguarddeer.blogspot.com/ obserwuj i mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny pomysł jak na pierwsze urodziny przystało :). Genialne te zdjęcia "z prasowania" :D Obserwuję i zapraszam częściej do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  56. CUDOWNE ZDJĘCIA! SZCZEGOLNIE PIERWSZE;)

    POZDRAWIAM zapraszam do mnie na KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ewa, serdeczne gratulacje z okazji "pierwszych Urodzin" !!! Masz takie piękne wnętrza, że nie potrzebujesz szukać tła! :-) Wspaniały pomysł, świetna realizacja, fantastyczny sposób na uczczenie "Roczku" właśnie poprzez profesjonalną sesję fotograficzną! Wybacz mnie i Lucy słabą obecność na Twoim blogu w ostatnim czasie, przeprowadzka i urządzanie mieszkania całkowicie mnie dezorganizują, a ja jestem głównym zarządcą naszego bloga ("technicznym"). Życzymy Ci samych wspaniałości, realizuj swoje pasje i bądź sobą - bo jesteś wyjątkowa! Martyna i Lucy

    OdpowiedzUsuń
  58. uwielbiam lata 50!uwielbiam pin up girls!

    OdpowiedzUsuń
  59. Napisałaś coś bardzo mądrego- statystyki nie są ważne, a czytelnicy
    Co do zarzutów- nikt nie może nas krytykować za to, że właśnie tak, a nie inaczej czujemy modę, to nasza sprawa

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne zdjęcia, nadajesz się do reklamy:) gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Genialne zdjęcia :) pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Really fun - you are able to change yourself :)

    xxx
    Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne zdjęcia Kochana! :) miałaś naprawdę dobry pomysł na tę sesję ;)) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  64. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Każdy powinien miec prawo do odbioru mody na swój sposób;) Więc nie przejmuj sie tym co piszą jakieś jednostki bo to Twój styl. Piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  66. PPD czyli Perfekcyjna Pani Domu... masz KOBITKO PAZURA:)

    OdpowiedzUsuń
  67. ha ha ha fajny pomysł:D jestem z Tobą:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  68. sukienka w grochy fantastyczna, pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!