poniedziałek, 11 lutego 2013

Denim shirt and bright shoes

Witajcie dziewczyny!
Pisałam wiele razy o moich poszukiwaniach jeansowej koszuli. Nareszcie zakończone!
Nie chciałam ani za ciemnej, ani zbyt jasnej- ta jest w idealnym odcieniu.
Spódniczka jeszcze kilka lat temu była sukienką.
Ale w całej stylizacji chyba najważniejsze  są buciki.
Tak  są neony, i tu sama siebie zaskakuję, bo nie przepadam za takimi kolorami. Jednak te szpileczki tak mnie urzekły, że nie mogłam ich sobie odmówić;-)











koszula- TH
spódnica- DIY
buty-Charlotte Russe

43 komentarze:

  1. Love the skirt and shoes!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! te szpileczki są cudowne !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki są mega! Alez bym chciała takie gdzieś upolowac.

    OdpowiedzUsuń
  4. The shoes are fantastic!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz:) zakochałam się w twoich butach:) właśnie takich szpileczek szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie polaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, wow, wow!!! Genialne te buty!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna koszula ale buciorki to juz mega :o
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. i bardzo dobrze, że nie odmówiłaś sobie tych szpileczek bo są przepiekne <3
    cudnie wyglądasz Ewuniu :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica pięknie komponuje się z Twoim kolorkiem buzi i z hiszpańską urodą. Czekam na Twoją pierwszą pracę w szyciu :) Jakby co wspieram radą choć sama ledwo zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz!
    wpadaj na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie, bardzo fajna koszula i super są te buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great outfit! I am in love with your shoes, omg!!!

    xoxo
    annpaige

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely outfit, your color block shoes work perfectly with this. :)
    xo
    Tiffy
    http://www.CuteLA.com

    OdpowiedzUsuń
  15. UWIELBIAM powyzszy Outfit!!

    OdpowiedzUsuń
  16. o jak u Ciebie kolorowo, buciki rzeczywiście świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wiosennie sie u Ciebie zrobilo... Koszula rzeczywiscie cudna! Dzins swietnie wyglada wpolaczeniu z czerwienia, a buciki bomba;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosna idzie : )))) Buty są boskie .

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw świetnie się prezentuje. Buty są SUPER!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie ta koszula tutaj pasuje!:) bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne te szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw :)
    Także poszukiwałam takiej koszuli ale żadna mi nie pasuje :P
    Świetne buciki *o*

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz fenomenalne buty! A kolory dobralas idealnie, gratulacje! :) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty masz naprawdę cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  25. buty mają wspaniałe kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne szpilki , a jeansowa koszula idealna. świetny strój na miasto !

    jesli znajdziesz chwilke zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez szkam idealne jeansowej koszuli ... Twoja jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne to połączenie! Buty są... aż słów brak... zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow szpilki i koszula meeeggaaaa:)) a spodńiczke skrocilabym 5cm co by pokazac Twoje zgrabniutkie kolanka:)) slicznie wygladasz, calosc super skomponowana, ze smakiem:)) jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. it's an old sweater, but those are the best ;)
    thank u so much!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie tez się baaardzo podoba Twoja koszula ;-) buciki również - choć nie dla mnie :-( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny look. zapraszam do siebie częściej!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!