środa, 6 lutego 2013

Bottle green jeans


Cześć dziewczyny!
I po urodzinach...kaca na szczęście nie ma.
I zdjęcia tez już nie takie piękne...ba jakby na złość. Miałam
3 podejścia. W domu, w garażu, na dworze i za nic spodnie nie chciały wyjść zielone. ALE SĄ i w sumie coś tam widać!;-)

Biała koszula pasuje do wszystkiego i łagodzi szalone spodnie.

Dziekuje jeszcze raz za "urodzinowe komentarze". Bardzo mi miło i ciesze się, że spodobały Wam się zdjęcia i pomysł.

Jutro cd Walentynkowych przepisów. Tym razem danie główne.
Pozdrawiam Ewa




















kozaki - Nine West
reszta- NY&Comp

39 komentarzy:

  1. Również polowałam na zielone spodnie, ale nie mogłam trafić na rozmiar :) Kolia fajnie dopełnia strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna torebka; DD

    nowy post // zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz ale nie przepadam za takim fasonem butów które masz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty ślicznie wyglądasz!!!! uwielbiam białe koszule!!! a Twoje jest podkręcona świetnymi dodatkami!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten look!:) Spodnie to mój faworyt!
    pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne spodnie i naszyjnik:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę spóznione wszystkiego najlepszego;) Ładny kolor spodni;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor spodni i prześliczny naszyjnik :)B*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit! :)

    New post on my blog, check it!

    http://theannelicious.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. całość na wielllki plus ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;-) Bardzo fajny zestaw. Świetnie wygląda naszyjnik w kolorze spodni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor spodni :)
    Spóźnione ale szczerze wszystkiego najlepszego :* spełnienia marzeń i duuużo zdrówka :)*

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz rewelacyjnie;) spodnie mają ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor spodni i super dobrany naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. modniast kolorek:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajny casualowy zestaw. No i pięknie Ci w zieleni <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Butelkowa zieleń jest piękna,wszystko świetnie ze soba zestawiłaś.Naszyjnik i spodnie cudownie razem wspólgrają :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja:)) tez marza mi sie takie spodenki, ale nie moglam znalezc jakichs fajnych tylko te niebieskie mi sie rzucily w oczy.. No nic moze jeszcze cos trafie:)) a ta kolia swietnie dopelnia stroj, jest bardzo elegancko a jednoczesnie na luzie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. zielone spodnie też myślałam żeby kupić :P fajnie leżą buziak

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnie są cudowne <3 Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. widac widac kolorek, pikeny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O widać widać:) Kurcze całość świetna:) Jestem Twoją fanką;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyglądasz. Śliczna torba *.*
    Spodnie są ekstra, myślałam o zakupie takich, ale jakoś nie moge się zebrać :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się połączenie zielonych spodni i białej bluzeczki. Świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. love the necklace!!!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  27. spodnie w idealnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję bardzo dziewczyny!
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny kolor spodni, cały czas za mną chodzą ;-), mojej małej zakupiłam ostrzejszy odcień zieleni ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ja o mojej corci nie pomyslalam, no i co teraz zachoruje;-)taki maly czlowiek w kolorowych jeansach super!
      a staralam sie ograniczac

      Usuń
  30. zostałaś otagowana na moim blogu http://detailinfashion.blogspot.com Zapraszam :)

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. naszyjnik pieknie wyglada z ta biala koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Elegancka Ewcia! :) Naszyjnik daje pazura. Muszę sprawić sobie spodnie rurki ( ale najpierw schudnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyszło super, masz figurę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!