środa, 2 stycznia 2013

Winter pastels

Witajcie w Nowym Roku!
Powinna być stylizacja sylwestrowa, ale z karta coś nie tak i nie mogę ściągnąć zdjęć....poczekam na pomoc. Bawiliśmy się świetnie, towarzystwo i jedzenie wyśmienite...Pobudka też milutka. Obudziła nas córcia krzycząc "braciszku patrz oni są;-))"

Także dziś coś mniej wyjątkowego.
Pomysł noszenia pasteli zimą coraz bardziej  mi się podoba...zwłaszcza, że takie kolorki uwielbiam!!!!!!! Zawsze, gdy nie chcę by było za słodko dodaję panterkę.

Dużo zdrowia,  miłości, optymizmu i spełnienia w Nowym Roku Wam życzę.
Postanowienia są? Ja swoje zapisałam i od dziś realizuję...zobaczymy co wyjdzie, bo lista dość długa....chociaż zeszłoroczne udało mi się w 80% zrealizować.












 spodnie i sweterek- NY&Comp
buty i naszyjnik- Charlotte Russe
torebka-Kenneth Cole

45 komentarzy:

  1. Ewo jesteś bardzo ładną kobietą . Piękny naszyjnik buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marto...o i mamy miły początek roku;-))

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ten Twój miętowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja :)
    świetny naszyjnik *_*

    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik mnie zauroczył,ma cudowny kolorek <3. Bardzo fajne zestawienie całości :).

    OdpowiedzUsuń
  5. róż z beżem wygląda cudownie!
    naszyjnik rewelacyjny!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny naszyjnik !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Happy new year lovely!
    It's been such a wonderful year following your blog. Hoping 2013 will be another exciting year with you.

    *hugs*
    ~Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja i piękny makijaż! ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie Ewuniu;**

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna jak zawsze :)
    wow 80% to dobry wynik!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik mi się podoba! Lubię turkusową biżuterię:)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak mojej mamy koleżanki córce przekłuwali uszy, to kosmetyczka powiedziała, że dziewczynkom to najlepiej przekłuwać uszy do roczku.. wtedy one jeszcze nie czują bólu :( a później to już, wcale nie dają sobie przekłuwać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos za dlugo zwlekaliśmy... Takie maluszki czuja ból, ale szybko zapominają i nie "grzebią" przy uszkach. A jeszcze na dwa" pistolety " to juz wg super, ale jakoś nie moglismy sie zebrac. Teraz chyba juz 3 razy podchodziliśmy i sie niunia boi;-((

      Usuń
  13. Love your comment on my blog :)))
    Thank you!! Of course we can follow each other.. I start follow you right now!! Follow me back <3
    Big kiss,
    Cecia

    http://morfeoarms.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice look, you are perfect always!!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia :) Ja swoje postanowienia zapisałam na blogu, bo stwierdziłam, że jak będę o tym pisac i ludzię będą to czytali to bardziej mnie to zmotywuje i chyba jak narazie działa :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję i ja także zycze ci wszystkiego najlepszego ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawe połączenie cętek z kilkoma odcieniami pasteli:) Chętnie tu jeszcze zajrzę- dodaję do obserwowanych i pozdrawiam serdecznie, Alice

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie! Jednak wole Cię w wersji spódniczkowej :))

    OdpowiedzUsuń
  19. so pretty, love the necklace

    http://wishuponasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. this is such as soft yet sensual look. thanks for your comment:)
    we could sure follow each other. im following now,
    waiting for you to follow back:)

    kisses
    http://girl-gulaabi.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się połaczenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wygląda połączenie sweterka i naszyjnika!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. great post and blog,i follow you hope you can follow me too many kisses from italy :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey dear, I just discovered you blog and I really like it, I'm definitely following :) Hope you stop by my blog and follow back if you like it :)

    Mia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie połączyłaś całość ze sobą :) szczęśliwego Nowego Roku! :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you very much for your comment!

    Happy new year!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!