niedziela, 6 stycznia 2013

White, pleated skirt


Cześć dziewczyny!
Nareszcie! Wróciłam....mam nadzieję, że na dobre. Jak dobrze znać właściwe osoby;-)
Faktycznie- nigdy nie mów nigdy!
Ja - wielka przeciwniczka jasnych kolorów zimą, dodaję już 3 stylizację właśnie w delikatnych barwach. Ale przecież kobieta zmienną jest.
Podobnie miałam z plisowanymi spódnicami, tak szkolnie mi się kojarzyły. Teraz posiadam kilka w swojej kolekcji....i czekam kiedy mojej siostrze znudzi się jej granatowa spódniczka i powiększy moje zasoby;-))
W ubiegłym roku przekonałam się do jeansów typu boyfriend.
Zobaczymy czym zaskoczę sama siebie w  roku 2013 ? Choć nie sądzę, że przekonam się do „litów”... podobają mi się u innych , ale sama przede wszystkim przez mój wzrost nie zakupię ich.

Za to ostatnim zakupem są moje dzisiejsze szpileczki...śliczniutkie ( wiem nieskromnie, ale takie są). Pamiętam  moja mama miała  buty z metalowym obcasem, zawsze takie chciałam;-).

Czy wy też nieprzekonane do pewnych rzeczy,  po pewnym czasie zmieniacie zdanie?

Zostawiam Was z  moją stylizacja i pozdrawiam Ewa

















 szpileczki- Charlotte Russe
top- Old Navy
spódnica- DIY
sweter- Kohls
pasek- Michael Kors
torebka- NY&Comp




37 komentarzy:

  1. zdecydowanie mam tak samo :) zaklinam sie a pozniej....szukam aby kupic :P:P
    Ewuniu Twój sweter jest tak cudny, że mam ochote sie do Ciebie przytulic :D::D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najamilej to chyba do owcy się przytulac...ale dzieki;-)

      Usuń
  2. Thanks in support of sharing such a fastidious thought, post is
    pleasant, thats why i have read it entirely
    My page ; chi hair

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się prezentujesz!! Szpileczki super i torebka cudo:)
    Hmmm przekonałam się do luźniejszych spodni i do kolorów.
    Nie wiem co modowego przyniesie mi 2013 ale już nie mogę się doczekać!!!
    Ściskam*

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna stylizacja, bardzo mi się podoba i spódnica i buty, a sweter to nawet mam jeden podobny, dostałam na gwiazdkę!
    co prawda to prawda, czasem same siebie zadziwiamy tym co nam się zaczyna podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja, ja też zima unikam jasnych barw, ale sukienka jest boska!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweter :) buty również boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz!! kurczę super buciki, torebka , sweterek , wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu jutro napisze do Ciebie maila... przepraszam, ale ostatnio byłam bardzo zapracowana. Wszystko Ci opiszę jeśli chodzi o Madzie i dzieciaki...

    co do Victorii to czytalam wiele jej wywiadów i ona jest naprawde fajna babką i wbrew pozorom wesołą! :) wiele razy wyjasniala dlaczego nigdy na zdjęciach sie nie usmiecha.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz:) masz śliczne szpileczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne masz te szpileczki ! :) kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this look!!!
    Giveaway, Denny Rose dress in my blog!! Good luck!!
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your shoes. Great outfit!!

    xoxo
    annpaige
    http://annpaigefashion.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy zestaw, sweterek i szpileczki mnie urzekly.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wszytko dobrałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie przekonałam się do bieli, jasnych barw zimą - dawniej tego unikałam :)
    Twoja spódnica jest świetna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. You are very pretty! I love the bag and the shoes! But all the clothes are great!!! (Caterina www.imieioutfit.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemny blog, obserwuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się tak bardzo podoba torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna stylizacja!!
    tak tez tak mam najpier cos mi sie nie podoba a potem wow!!! szalenstwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szpileczki dają idealny kontrast całej stylizacji :). A kopertówka... mmm miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie stylizacje, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your shoes.

    *hugs*
    ~Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi Ewa,
    Such a cute outfit! Love the heels!
    Thank you for visiting my blog. Yes I would love for us to follow each other.
    I'm your newest follower on GFC.

    www.style-me-yesterday.com

    Kim xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam plisowane materiały, zawsze w modzie♥pozdrawiam;*OLA

    OdpowiedzUsuń
  27. cute happy new year my dear

    http://melolimparfaite.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna stylizacja, szpilki sa rewelacyjne!
    super blog! sledze :) zapraszam do mnie :)
    http://agawloch.blogspot.co.uk/
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!