poniedziałek, 14 stycznia 2013

Sequin, pencil skirt


Cześć dziewczyny!
Jak po weekendzie. Korzystacie z karnawału....ja jeszcze nie miałam okazji;-((  Ale gdybym się wybierała na jakąś  zabawę...( nie licząc tych w przedszkolu i żłobku moich maluszków;-)) to postawiłabym na cekiny.
A z racji, że jakoś na szaleństwo się nie zanosi to założyłam błyszczącą spódniczkę w ciągu dnia.  Cekiny w świetle dziennym też pięknie się mienią. 
Przedstawiam więc moją codzienną wersję ołówkowej, cekinowej spódnicy. Właściwie 2 odsłony... którą  wybieracie? 
Pierwsza bardziej słodka , druga to taki niezwykły „zwyklak”.
Intensywny żółty i błyszcząca spódniczka powinien być podtytuł "shine bright like a diamond;-)
Spódniczkę uwielbiam. Nareszcie znalazłam idealną- kiedyś już prezentowałam taką  ( TUTAJ) tylko, że mini, a długość za kolana zdecywodanie bardziej lubię. 

Miłego wieczoru.
Pozdrawiam Ewa

















1 zestaw
top i kardigan- NY&Comp
spódnica- Express
kolczyki- Charlotte Russe
bransoleta- Zielony Kot
torebka- Victorias Secret
buty- Paolo Corelli

2 zestaw
sweterek- Caslon ( Nordstrom Rack)

63 komentarze:

  1. Super.

    http://milanasweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka super! bardziej podoba mi się 1 zestaw z rozpinanym sweterkiem, tylko ja pod ten sweterek bym założyła gładki top czarny bez cekinów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the version with the cardigan!!!!!! Amazing outfit!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz tak glamour:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzisz, u mnie na blogu również cekinowa ołówkowa spódnica, tyle że złota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna spódnica! Wspaniale wyglądasz
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się bardzo podobają obie propozycje :) spódnica jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna spódniczka i świetne zestawy :))Pięknie wyglądasz :*Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing outfit!
    Please check out my new post + hype!
    x

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest spódniczka?:) świetna
    myślałam, że to sukienka :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous skirt! You look beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie rozpinany sweterek ! Bomba ! Cudna biżuteria !

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna spódniczka;)

    POZDRAWIAM :)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)
    Także obserwuję i świetny blog.
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ty pięknie wyglądasz!! Masz cudne włosy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz:) Dodałam Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wersja z rozpinanym sweterkiem najlepsza :) piękna bransoleta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądasz. Stanowczo lepiej z rozpiętym sweterkiem ;)
    Z przyjemnością, ja już obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne stylizacje :). Świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ja od zawsze uwielbiam cekiny na karnawałowe okazje :)w pełni się z Tobą zgadzam :)

    zapraszam do mnie jak znajdziesz chwilkę :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna spódnica :)
    Co do komentarzy na Zeberce, to jeszcze nie było tak źle w moim przypadku, nie było obraźliwych, ale takie bardziej od "anonimowych wielkich znawczyń mody" ;) Ale ogólnie trzeba być przygotowanym na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też słyszałam;-)
      Ale na blogu takich nie brakuje;-)

      Usuń
  23. fajnie wyglądasz :)
    podoba mi się ta spódnica :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely combo!

    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. yes I would love to follow each other!!
    following you now through GFC, waiting for u to do the same dear!!!

    http://thesedaysfashion.blogspot.com

    btw, great skirt!

    OdpowiedzUsuń
  26. o mamo jaka spodnica - cudo -genialnie ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. spódnica śliczna :)
    bardziej podoba mi się zestaw z rozpinanym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I like the second look!
    Happy New Year sweetie! Hope you had a lovely holiday.
    xxo

    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  29. oba swietne :-) moim faworytem jest jednak numer 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsza lepsza fajniejsza :) jeśli chodzi o karnawał - nie odczuwam :(

    OdpowiedzUsuń
  31. spódniczka bardzo mi się podoba, ta długość pasuje ci idealnie
    i jestem za drugą wersją z rozpinanym sweterkiem ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, właśnie taką długość uwielbiam

      Usuń
  32. wow, dostrzegam jakieś piękne szpileczki!

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję bardzo!
    Thank You so much!

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódniczka po prostu boska!!! Też mi się taka marzy...

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowna spódnica <3 wygląda pięknie w obu zestawieniach ! uwielbiam takie codzienne wersje błysku <3

    buziaczki !

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczna spódniczka, uwielbiam błyszczące ciuchy :)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję pięknie! Spódnica bardzo mi się podoba!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  39. fajniutka ta spodnica sama bym sie na nia skusila :) swietnie wygladasz ja jestem za 1 zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiekna ta spódnica, bardzo oryginalna! Muszę się za podobną rozejrzeć :)

    www.catherinetheowner.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. fantastyczna stylizacja :)
    http://www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. Stanowczo wybieram zestaw nr 1 ;)
    Spódnica jest cudowna.

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna spódniczka :)
    Obserwuję:) i zapraszam do mnie http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. super wyglądasz! śliczne zdjęcia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna spudniczka..:)..:)
    Zapraszam ponownie na mój blog
    http://lemoniadowypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. również cekiny dla mnie numer jeden tego karnawału ! :]

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. cool outfit and blog, I like it, I´m your follower:), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  49. Thank you for the comments on my blog! I would love to follow each other! I'm following you now :)

    xo inventedromance.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!