wtorek, 22 stycznia 2013

My new pastel skirt

Witajcie dziewczyny!
Nie wiem jak Wy, ale ja już na prawdę tęsknię za ciepłą pogodą, słońcem i tym wszystkim co związane jest z wiosną.
Tak nie mogąc się doczekać postanowiłam sobie troszkę wiosny przywołać.
Pomogła mi w tym moja nowa spódniczka. Zakupiona za całe 2 zł ;-) Kiedyś już pisałam, że rozpoczęłam swoją przygodę z SH. Już kilka perełek upolowałam.
Nowy nabytek jest piękny, super jakości i w cudownym kolorze.
Trzymajcie sie cieplutko.
Pozdrawiam Ewa


Pomijając cenę,  moje zadowolenie rośnie patrząc na trendy na sezon wiosna/lato 2013... już widzę moją nową spódniczkę w połączeniu ze słodkimi sandałkami.
















spódnica- SH
top- Old Navy
kurtka- Express
buty- NY&Comp
pasek- The Limited

59 komentarzy:

  1. Love this post!! Always perfect and your look is inspiration!!
    kisses and have nice day
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jak każdy chciałby już wiosnę, bo ten śnieg i cąła reszta to jakaś masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo zima właśnie jest piękna! :))
    Piękna spódnica. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica w zestawieniu z skórzaną kurtką wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodnica, zazdroszcze tez kurtczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnica ma rewelacyjny kolor <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny kolorek spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta spódniczka :)
    Obserwuję i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana to jest przecudowan spodnica, marze o takiej
    ♥♥ ♥♥ ♥♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. super się prezętujesz ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez juz to widze;) Ale w polaczeniu ze skora i panterka tez radzi sobie swietnie! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka, ma piękny kolor, a i długość mi odpowiada :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna spódnica, faktycznie, aż się wiosny chce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak sh to naprawdę świetny wynalazek;)
    Spódniczka super! Też mam kilka ciuszków które chciałabym już nosić a tu ciągle ta paskudna zima:(

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję :) ja już obserwuję.

    pozdrawiam
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również wyczekujemy wiosny, póki co możemy tylko stroić się w letnie ubrania przed lustrem.
    Spódnica fantastyczna.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna!! wow - och chcialabym juz wiosne..... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja :). Buty masz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor spódnicy jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :)
    Obserwuję i liczę na to samo u nas - http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty jak zawsze wyglądasz pięknie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super plisowana spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 zł i takie cudo to na prawdę *_________*
    Również obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, zauważyłam że spodobał Ci się sweterek akdols, ja posiadam nowy bez papierowej metki. rozmiar M za tylko 54zł już z wysyłką poleconą... odezwij się jeśli jesteś zainteresowana, bo chce go sprzedać i do kilku osób wysyłam tą wiadomość...

    pozdrawiam

    carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear, I like that blue of your skirt so much, I could wear such blue pieces every day.

    It´s so optimistic!

    xxx
    Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta spodnica, świetnie ja skomponowałaś z resztą zestawu :) Jestem ciekawa Twojej stylizacji z nią przedstawionej w wiosennej scenerii, za ktorą tak jak Ty również tęsknię! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się połączenie panterkowych butów i pastelowej spódniczki,fanie to wykombinowałaś :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. oj tak kochana przepisów tez mam pełno :) kocham gotowac i sprzwdzac nowe :)
    dziś lece zakupic segregatory i koszulki :D będę "układac" moje zbiory D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, ja spędziłąm wiele wieczorów ukłądając i segregując wg mojego klucza;-)
      Baw się dobrze;-)

      Usuń
  30. Sliczna stylizacja.
    Bardzo ladnie Pani wyglada.

    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja. Strasznie mi się podoba kolor tej spódnicy. :o

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna stylizacja :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś Mistrzynią perfekcyjnego dobierania kolorów ! spódnica jest przepiękna ...dawno żaden odcień niebieskiego nie zrobił na mnie takiego wrażenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mnie też zauroczyła od pierwszego wejrzenia

      Usuń
  34. Piękna spódniczka, rewelacyjny ma kolor.


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. beautiful shoes dear! thanks for stopping by my blog and leaving your lovely comment. of course, i'd love to follow each other... now following and looking forward to your future posts! hope you will return to visit and do the same! big kisses

    http://glamourdrama.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice look!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też tęsknię za ciepłem.
    Spódniczka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz bosko! ;)

    dodaję do obserwowanych ;) liczę na rewanż :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne buty, od razu zwrocilam na nie uwage! Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna ta spódnica :) Bardzo fajne kombinację z nią tworzysz :) Dziękuję za odwiedziny, będę wpadać częściej :)

    http://www.voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny akcent kolorystyczny. Masz jakieś niesamowite wyczucie stylu. Też lubię śledzić aktualne trendy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hallo wunderschöne frau..dein foto gefällt mir..du bist echt süsse..hübsche.du siehst super sexy im Glockenrock aus...geiler weiter glockenrock gefällt mir wow geiler glockenrock....würde gerne das mal live sehen wollen wenn du den lederrock trags....l.g....ps wow du bist traum.......wunder schöne Lady

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!