wtorek, 29 stycznia 2013

My casual outfit

Cześć dziewczyny!
Niespodzianka....nowe tło;-) Za to spódnica stara i dobrze Wam znana.  Zazwyczaj w wydaniach eleganckich. Dzisiaj dzięki sportowej kurtce staje się idealna na co dzień.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.

Ja ciągle w muzycznym nastroju.
Musiałam jakoś zagłuszyć "ja uwielbiam ją, Ona tu jest i tańczy dla mnie...";-) Chyba od 4 tyg za mną chodzi;-)
Buziaki Ewa










spódnica-DIY
golf- NY&Comp
kurtka- Calvin Klein
buty- Ralph Lauren
szalik-Michael Kors
torebka- Nine West
okulary- Guess

37 komentarzy:

  1. Love the color of your bag , very fresh !

    XX Luba :: my post today is about hand crafted jewelry from Spain
    http://www.well-living-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, Ewa! Jak zawsze elegancko! Podobają mi się fioletowe dodatki, ciekawie to wygląda! I fajnie, że wyszłaś "w plener" ! :-) Zapomniałam ostatnio napisać, że świetnie na tła nadają się poszewki na pościel z atłasu / satyny właśnie wyszperane w SH. Potem wystarczy tylko rozpruć i delikatnie obszyć brzegi (albo i nie, materiału będzie na tyle, że strzępień nawet nie będzie widać na zdjęciach). Cieszę się, jeżeli mogłam podsunąć rozwiązanie. Lucy dziękuje za odwiedziny i wpis pod jej postem :-) Ściskam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna genialne ( poszewka)...dzis nie mam czasu ( a mialam miec;-(() ale jutro odwiedze "mój" sh i mam nadzieję, ze coś znajde.
      Dziękuję

      Usuń
  3. Oj jaka paniusia : ))) Zazdroszczę takiej figury !

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie ;p

    zapraszam do siebie ! :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Ewo! Set w zasadzie casualowy, ale nadal elegancki... Swietne polaczenie! Kolor nadaje charakteru, a kozaczki sa boskie:) Pozdrawiam serdecznie. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kozaczki są boskie :-), z ciekawości sprawdziłam o jakiej piosence piszesz i...o rany, rzeczywiście wpada w ucho ale chyba tego w radiu nie puszczają ;-)






    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie puszczają;-) na balu Sylwestrowym wszyscy śpiewali i od tego czasu tak nucę i nucę;-)

      Usuń
  7. Śliczny masz te sweterek, kolor jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! :) Nawet zimą można jak widać nosić z gracją maxi ;) genialne botki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszlo super te dodatki dodaly calosci charakteru:)) swietnie:)) eh ja sie chyba zdjec nie doczekam w plenerze (maz wraca jak juz jest ciemno a naprawde w dzien jestem samiutka jak palec i nie ma komu mi zrobic:(() oby do wiosny!!! Stad az mi glupio dodawac cigale w beznadziejnym swietle Tym samym tle zdjecia (robione jak dziecie pojdzie spac ok. 21-22)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje też tak długo bryka...moje urwisy rozrabiaja do 22 a rano jak trzeba iśc do przedszkola i żłobka nie mogą wstać;-)
      Ja sobie wmawiam, ze wiosna już za rogiem;-))

      Usuń
  10. super wyglądasz:) a co do piosenki to też jest moją ulubioną i cały czas ją śpiewam:) piosenkę często można usłyszeć na Esce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. szaliczek świetnie pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam spódniczki maxi, nie mam jeszcze w takim kolorze jak Twoja,chyba musze to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Dear, I´m always really impressed about your look which doesn´t look like 1000 other. Great compliment for that! You are really creative.

    xxx
    Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  14. przeslicznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uwielbiam maxi - na Tobie prezentuje sie fantastycznie!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this outfit with maxi! You look beautiful.

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    Visit the RmH SHOP

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię długich spódnic ale tobie pasuje ;)
    ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. you look so gorgeous dear!
    I love it <3 Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  18. weekend rzadzi!hehe:)
    swietny look Ewus, piekny kolor dodatkow:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj rządzi, choc szczerze sa lepsze posenki disco polo;-)

      Usuń
  19. Spódnice są dla ciebie stworzone, i dlugie i krotkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. I always love a maxi-skirt and the vivid bag really is so cool

    *MlleWanderlust *

    OdpowiedzUsuń
  21. Elegancka dziewczyna. Bardzo sobie upodobałam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!