środa, 9 stycznia 2013

Little black dress

Cześć dziewczyny!
Dziś pokażę Wam moją stylizację sylwestrową.
Od kilku lat zawsze wybierałam długie suknie. W ubiegłym roku jako jedyna na całym balu  miałam długą i jasną sukienkę....tym razem nie chciałam aż tak się wyróżniać i postawiłam na nieklasyczną, małą czarną. 
Takiej uniwersalnej nie posiadam- JESZCZE. Na dniach udam się do krawcowej i moja studniówkowa sukienka stanie się takim
cackiem;-). Tak po tylu latach ciągle trzymam ją w szafie.

Ja zmykam do lektury wyczekanej książki. Na pewno podzielę, się z Wami spostrzeżeniami na temat "Wron w Ameryce".

Buziaki E






najpierw dres a potem dress;-)



 Szampan z maluchami...ile radości;-)







sukienka- Tahari
buty- Charlotte Russe
futerko i biżuteria- Loehmanns
torebka- prezent

dresik ;-))- Juicy Couture

31 komentarzy:

  1. jak ślicznie wyglądałaś !! a futerko jest wisienką na torcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. So chic!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodkie zdjęcia, aż miło popatrzeć ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądałaś. :) Masz śliczne dzieci :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, bardzo elegancko i wytwornie ;))
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku ślicznie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna para!Swietnie wygladacie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądaliście :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fiu fiu fiu jak pięknie i elegancko wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo... sukienka prześliczna :). Taki krój sukienek pasuje do Ciebie najlepiej :*:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz FANTASTYCZNIE! Cieszę się, że "wróciłaś" - problemy z dodawaniem zdjęć rozwiązane? Wiesz już dlaczego tak się działo? Uściski ode mnie i od Lucy :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo!
      Rozwiązane...tak jak myślałam stara przeglądarka...teraz mam google chrome i wszystko działa ...
      Dziekuje bardzo i pozdrawiam Ewa

      Usuń
  12. aww such a wonderful family <3 =)

    love the dress!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kochani jacy Wy eleganccy :) cudnie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. great style!! very nice! Would you be interested in participating in my Chicnova Jewelry giveaway for 3 lucky winners on my blog.
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful!

    XOXO
    Arianna
    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pięknie wyglądałaś:) ten makijaż plus kiecka! super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknie razem wygladacie , widac ze szczeliwa rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!