piątek, 25 stycznia 2013

Leather sleeve dress

Cześć dziewczyny!
Ostatnio pisałam o moich  modowych miłościach.
Wspomniałam o panterce i pastelach... zapomniałam dodać, że uwielbiam wszystko co żółte;-)
Ostatnio do moich naj...dołączyła skóra. Była już skórzana spódnica, spodnie, płaszcz, ramoneska...teraz czas na sukienkę.
Ta jest idealna. Modeluje sylwetkę, ma modne skórzane rękawy i mój ulubiony kolor. 
Musiałam ją mieć;-)
A jakie są Wasze modowe zauroczenia?

Sukienkę mam, teraz muszę zainwestować w tło, nie wspominając o porządnym aparacie;-)




  

sukienka- JCP

46 komentarzy:

  1. ale piękna sukienka;) pięknie w niej wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pazurem, super!!! Nam szatynkom ładnie w żółtym ;)
    Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Ślicznie Ci w tej sukience ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest śliczna !! ale z tym modelowaniem sylwetki- masz idealną więc takie cudeńka nie są Ci potrzebne ;) I jak zawsze , ale to zawsze wyglądasz ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie, podobaja mi sie takie sukieneczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie wygladasz, masz super wyczucie stylu, bede zagladac czesto:)) ile ma Twoja Coreczka?? Niezle modeleczki wyrosna z naszych pociech jak tak sie beda przygladac swoim mamom jak sie stroja:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo
      moja córcia ma 3,5 tak tak małe strojnisie nam rosną;-)

      Usuń
  8. Lovely dress and purse!
    Best, Zia
    http://tisallaboutthefashion.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalna sukienka. Wygladasz w niej pieknie i niebanalnie.
    A tlo i jakosc zdjec mi nie przeszkadza, najwazniejsza jestes Ty i Twoje zestawy;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygladasz sukienka boska mam podobna z wscieklym turkusem ;) tylko moja jest z materiału bez skory

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka rewelacyjna, jak dla mnie mogłaby być troszkę dłuzsza, delikatnie za kolanko ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chociaż Ty jedna zauważyłaś inną długość...jak dla mnie nietypową;-)
      Do kryjących rajstop ok, ale przy cielistych lub gołych nóziach też wolałabym dłuższa

      Usuń
    2. dokładnie tak jak ja ;-)

      Usuń
  12. Piękna sukienka!!! :) Wyglądasz rewelacyjnie!:)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. boziu ja chcę taką sukienkę!:) jest piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice dresses!! Love it
    kisses and have happy week end
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka cudo!!! pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny fason, masz rację - ma wspaniałe zdolności modelujące! Ja o Twoim zamiłowaniu do żółtego pamiętam! :-) W jakie tło chcesz inwestować? Co masz na myśli? Takie prawdziwe - fotograficzne bym odradzała, ale ja patrzę z perspektywy znudzonego tłami fotografa i być może w ogóle co innego miałaś na myśli (na przykład myślałaś o kanapie):-) Prawdopodobnie jutro zrobimy fotki z Lucy, więc w niedzielę chciałabym opublikować post. Mamy teraz jakieś takie żółwie tempo, ja jestem w trakcie przeprowadzania się, a w naszym duecie to ja jestem odpowiedzialna za techniczne wsparcie, w tym obsługę bloggera. I ta zima nie nastraja... Ściskam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kanapa też już była, a nie mam pustej sciany w domu;-)
      Myślałąm o profesjonalnym tle lub chociaz o kilku metrach białej tkaniny i stelazu
      dziekuje i czekam na Wasz post

      Usuń
    2. Cześć Ewa! Taki stelaż na tło jest do kupienia na Allegro, ja za swój z czarnym tłem szerokim na 5 metrów płaciłam kilka lat temu ok. 350 zł. Ale możesz poszukać czegoś mniejszego, bo do rozłożenia takiego jak ja mam potrzeba naprawdę dużo przestrzeni. Nie wiem też, czy jest sens inwestowania w fotograficzne tło, te tła najlepiej się prezentują przy świetle lamp studyjnych. Ale już lustrzanka z nakładaną dedykowaną lampą na aparat mogłaby dać zamierzony efekt (ja tak kiedyś zaczynałam moją przygodę z fotografią). Ja już tyle zdjęć zrobiłam przy użyciu teł, że najbardziej pociągają mnie teraz bardziej zróżnicowane scenerie. Takie duże połacie materiału na pewno dostaniesz w ciucholandzie - ja mam 3 (czerwone, niebieskie i zielone) właśnie z "wygrzebków". Lepsze są lejące się materiały, na których nie widać zagięć! Jeżeli mogę jakoś doradzić, pisz śmiało. Do usłyszenia :-) Martyna

      Usuń
    3. Dziekuje bardzo za podpowiedź. Bardzo fajny pomysł na poszukiwanie materiału w sh.
      Wybiorę się jutro i poszperam.
      Ja najbardziej lubię zdjęcia w plenerze...ale zazwyczaj czasu brak i zdjęcia robie wieczorami.
      Pozdrawiam serdecznie
      Ewa

      Usuń
  17. Śliczna sukienka i TY Ewo :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest piękna, i te buty <3. Jesteś piękną kobietą ze świetnym gustem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. So chic - you look like a really grand dame :-)

    xxx
    Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta sukienka jest wspaniała i pięknie wyglądasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the dress you look gorgeous!
    xo
    Tiffy
    http://www.CuteLA.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I love leather paneling and your dress is stunning!!!

    xoxo
    annpaige

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo dobrze Ci w zółtym :) a sukienka świetnie wysmukla optycznie sylwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna sukienka;) Ale bardziej spodobała mi się ta torebka, ma świetny kolor:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. pieknie !!!! i troche z pazurem - podoba mi sie !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladnie super kiecka

    obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  27. This outfit has taken my heart!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny krój ma ta sukienka!
    Wyglądasz w niej fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowna sukienka!
    bardzo fajny blog ;))- oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!