czwartek, 10 stycznia 2013

Clothingloves


Witajcie dziewczyny!
Dziś chciałabym Wam  pokazać ciekawą  stronę.
Clothingloves to coś dla każdego, kto szuka ciekawych ubrań. W swojej ofercie mają niemal wszystko czego uwielbiające modę dziewczyny mogą potrzebować.
Od wieczorowych pieknych sukni, po moje ukochane sweterki i topy , bluzy, legginsy i szorty dodatki oraz  genialną biżuterię.
Codziennie  znajdziecie coś nowego i zawsze w niskich cenach.
Ja znalazłam wiele perełek,  mnóstwo uroczych sukieneczek, kurteczek  i idealny zimowy sweter. Zawsze marzył mi się taki . 

Strona jest przejrzysta. Łatwo odnaleźć interesujące nas produkty. Można zobaczyć wiele fajnych inspiracji.
Firma gwarantuje szybką wysyłkę, możliwość zwrotu  towaru w ciągu   7 dni  a na wymianę rzeczy daje 15 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zawsze chroni prywatność kupujących oraz  oferuje 24 godzinny serwis dla swoich klientów.

Jeżeli zainteresuje Was ich oferta zarejestrujcie się na stronie clothingloves, a w mailu potwierdzającym dołączenie do strony otrzymacie specjalny kod na -15%.

Cudowne sukieneczki. Mogłoby być już lato;-)





No i ta spódniczka. Niedość, że żółta to jeszcze śliczna ( dla tych co są tu pierwszy raz- UWIELBIAM ŻÓŁTY;-))
W takich swetrach polubiłabym góry;-)









CUDOWNY MIX KOLORÓW




Mam nadzieję,że Wam też podobają się te cudeńka. jeśli tak to zapraszam na stronę

18 komentarzy:

  1. ta czerwona kurteczka jest cudna, chetnie bym ja na sobie widziala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przejrzeć ofertę, niektóre są śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing selection!!! Love the first dress!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rzeczy! juz uwielbiam tą strone

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ciuchy, zaraz zajrzę na tą stronę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. to fakt, sukienki mają cudowne, tylko koniecznie trzeba dobrze sprawdzać długość, ponieważ ich modelki są chyba niższe od Polek i często sukienka okazuje się króciutką tuniką, przynajmniej ja się tak nacięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre rzeczy są naprawdę świetne! może się na coś skuszę ;)

    pozdrawiam
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super cute!! xoxo

    http://theeworld.blogspot.com.es/2013/01/fur-vest-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Aw love them all, especially the first dress and the owl earrings!

    Sam Muses xx

    Boohoo Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  10. no ciekawe rzeczy ;'))


    NEW POST


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the first dress you picked out, its so pretty, beautiful jewellery picks too!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka i sweterki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne inspiracje;) Ja obserwuję juz od dawna ;)
    Zapraszam na www.letmebeamagicstar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa notka na blogu http://jusinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the dress in the first image at the top!
    Gorgeous green. ❤

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!