sobota, 19 stycznia 2013

Black maxi dress

Cześć dziewczyny!
Ostatnio gorący temat to temat „studniówki”.
I tak przypomniałam sobie o mojej.  Wygląda ona dość skromnie patrząc na obecne trendy, ale tak się wtedy nosiło;-) 
Chociaż chyba teraz też wybrałabym coś klasycznego.
Od dawna myślę o przerobieniu jej na mała czarną. Ale pomyślałam, że niczym oddam ją w ręce krawcowej, zaprezentuję się w niej ostatni raz.
Co prawda nie leży tak bosko jak 11 lat temu, ale najważniejsze, że się zmieściłam;-)
Fryzura też nie tak dostojna jak wtedy;-) Zdjęcia mam u mamy, więc nie dodam.

A Wy trzymacie swoje sukienki studniówkowe...chyba to już podchodzi pod zbieractwo, ale ja trzymam i stuniówkową i ślubną....komunijna też długo mieszkała z nami....oj wybawiłam się w księżniczki z moją siostrą;-)) 
O matko to wszystko brzmi tak odlegle, że faktycznie czuję się jak „dojrzała Pani”.
I płaczę tylko dlatego, że kroiłam cebulkę na zupę cebulową.
Dość;-)
Udanego wieczoru
Ewa
PS. Dziekuję bardzo za gratulacje. Niezmiernie mi miło.

















sukienka- DIY
żakiet, kopertówka- NY&Comp
buty- Charlotte Russe
pasek- Michael Kors

66 komentarzy:

  1. omg!!! love your dress!!! so chic and perfect dear
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. The dress & that green clutch are so perfect... I like your outfit! :D

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest piękna.
    Ja swojej studniówkowej to już nie mam... Ale ślubną to i owszem ;D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Such an elegant LBD! Loving the unique belted blazer look and the touch of emerald green clutch :)

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O, pięknie, elegancko, z klasą.
    Czego chcieć więcej :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wygląda ta sukienka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks stunning, most of all I love this clutch!!! Good choice!!! Nice post, thank you for share!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudowna sukienka! Nie dziwię się ,że trzymasz ją w szafie :) Myślę,że w tej postaci prezentuje się bajecznie,choć jako mała czarna byłby nieco bardziej uniwersalna. Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taka mała czarna bardziej praktyczna.

      Usuń
  9. wow piękną masz tą sukienkę:) wyglądasz jak bogini:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana bardzo elegancka sukienka i jest tak piękna, że ja bym jej nie przerabiała na małą czarną ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. studniowka to nie moj temat
    nawet na swojej nie bylam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Gotta love maxi dresses. Great you paired a belt with your blazer :)

    x Cammie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) cudownie prezentuje się ten żakiecik z sukienką <3
    Ja niedawno obchodziłam 6 rocznicę swojej studniówki, o matko ile to już lat minęło od tego czasu, ale cały czas mam swoją wymarzoną kreację schowaną głęboko na dnie szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak taką suknię miałaś na studniówce to ja jestem pod wrażeniem ;) Styl i elegancja, ja na swojej mialam dluga suknie na kole i nie podobały mi się króciutkie minióweczki spod których wystawały podwiązki ;)
    Twoja suknia świetna!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za minowkami do dzis nie przepadam.
      Na kole- musialbyc piekna

      Usuń
  15. ta sukienka jest ponadczasowa;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja studniówkowa też DIY, czarna długa ale z baardzo wysokim rozcieciem na lewej nodze ;-), klasyczny styl, jeszcze ja trzymam(chyba, powinna być u mamy;-)) i tez ostatnio myślałam ją przerobić na małą czarną bo jeszcze się w nią mieszczę - po 15 latach rozmiar 36/38 !:-)(sama w to nie wierzę;-).
    Twoja jest piękna, nie warto wyrzucać ciuchów, moda wraca po kilku latach ;-). Śliczna marynarka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmm z rozporkiem taką mialam na polmetku;-)
      Ja musialm DIY bo gdzie taką dlugą bym znalazla przy moich 180;-))
      Też nie jestem za wyrzucaniem ubran...kiedys mojaj amma tak pozbyla sie kilku pieknych sukienek, ktore w zeszlym roku z dumą bym nosila.
      Kots kiedys napisal ze zenujac jestem noszac 10 letnie ciuchy...
      To kochana po 15 latach ten sam rozmiar- Super

      Usuń
    2. no tak 2-4 lata wstecz, moda na rozporki była, to by się zgadzało ;-), oj musiała to nastolatka napisać, za kilka lat sama się przekona...a np. kupujac w "ciuchlandach"...skąd ma pewność ile lat ma zakupiony ciuch? :-)

      Usuń
  17. Niesamowicie wyglądasz w tej sukience :)Jest przepiękna i idealnie modeluje sylwetkę !
    Ja też miałam długą, łączoną z koronką na górze i z boku rozpór, niestety nie mam jej :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancko:) Idealnie do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna suknia !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WAW, elegant:), http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie, torebka jest rewelacyjna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestes niesamowita! Naprawdę! I pieknie wygladasz. Wstyd przyznać, ale nawet nie bardzo pamietam jak byłam ubrana. Dzieki zdjęciom wraca pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam serdecznie na post ze sporą ilością zdjęć z Teneryfy i krótką relacją! Wiele do zobaczenia! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. I like so much this outfit dear! love the shoes!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna suknia, klasyczna, elegancka, na wielkie wyjscia doskonala. Slicznie w niej wygladasz! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  26. ach, ja miałam już taką przed kolano :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. jej przeslicznie wygladasz!!!! piekna ta sukienka i wedlug mnie lezy na Tobie idealne - alez Ty masz boska figure!!!!!!!!!!!!!!
    sukienka piekna , klasyczna -elegancka!!!!!
    ja niestety wiekszosc moich rzeczy .. duza wiekszosc ....... zostawilam w Polsce i w sumie tutaj od nowa wszystko musze gromadzic .... dzieki za odpowiedz Kochana :)))
    pozdrawiam pappapa

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastycznie wygladalas! Moja studniowka jeszcze przedemną, ale jakbymmiała wybierać na chwilę obecną, też bym postawiła na coś klasycznego ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. b.fajna stylizacja :)

    ja już obserwuję, zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna ta sukienka i śliczna torebka :) + oczywiście że zaobserwuję :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. thank you for visiting my blog <3 of course I would like to follow each other and I`m following you now
    I`m waiting for you
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. Dear Ewa, thank you very much for your nice comment on my blog. I checked your blog immediately and I must say you are a really natural beauty!

    I like your blog and I´m already your newest follower. Maybe you wanna follow me back?

    xxx
    Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  33. Thank you for your lovely comment (:
    Yes, we can follow each other!

    Now I follow you, hope you do the same :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. You look gorgeous, I like how you paired the maxi dress with the light brown jacket. Now following!
    xo
    Tiffy
    http://www.CuteLA.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna ta sukienka, bardzo ładnie Ci w niej :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  36. Great! ;) Thanks for your lovely comment on my blog dear! Of course I want to follow each other! :) I am following you now... Hope you follow me back! :*

    fashioncroque-madame.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  37. So sexy this dress!!

    Happy to find your blog, like your elegant style.

    Kisses from Prague, follow you and if you want, you can follow me back.

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your dress!!! so chic!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Great outfit, dear, that maxi dress is gorgeous and I want that clutch of yours!!
    Following.;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja swojego studiówkowego looku juz nie mam od dawna ale Twoja kiecka jest tak piękna ze powinnaś ja zatrzymać na zawsze <3 ! cudownie w niej wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience :D

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna stylizacja, a zwłaszcza sukienka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. żałuję, że studniówki nie wyglądają już tak, jak kiedyś, kiedy nosiło się dłuuugie, eleganckie suknie. teraz kupuje się sukienkę z założeniem, że będzie dobra też na x innych okazji.
    ta będzie świetnie wyglądać jako mała czarna :) ja planuję własnie przerobić suknię mojej mamy... tzn, oddać do krawcowej, bo ja bym ją tylko zniszczyła :)
    obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. wow, you are so chic dear!!! maybe we could follow each other?! It would be a pleasure for me :)

    http://glamourdrama.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam na nową notkę : ) http://jusinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana sukni co prawda nie zachomikowałam, ale marynarkę z matury owszem ( z 2002 r :) Zupę cebulową uwielbiam, ostatnio dałam na blog mój przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie wyglądasz. Ja swoją sukienkę ze studniówki oddałam kiedyś koleżance, teraz żałuję. Ciekawa jestem jakbym w niej teraz wyglądała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!