piątek, 18 stycznia 2013

Black and yellow

Cześć dziewczyny!
Dziś chcę się z Wami podzielić moim małym sukcesem ( niech będzie chwalę się).

Moje zdjęcie zostało opublikowane w ostatnim numerze „InStyle”
Bardzo miło być docenionym przez „profesjonalistów”.
Dla mnie to tym bardziej cenne, że uwielbiam ten magazyn.
Od 2006 roku prenumerowałam „In Style USA”. Jedną z milszych niespodzianek po powrocie do kraju była właśnie polska wersja.

Od lat „Instyle” mnie inspiruje i zachwyca. Zawsze z niecierpliwością czekam na nowy numer i z pasją kolekconuję najciekawsze artykuły.
Dziś więcej zdjęć i szczegóły opublikowanej stylizacji.
Pozdrawiam Ewa




Tu kilka zdjęć mojej inspirującej kolekcji
dużo tego;-))


MOJA ULUBIENICA















spódnica- DIY
top- Old Navy
naszyjnik i kardigan- NY&Comp
buty- Nine West
torebka- Victorias Secret
kurtka- Steve Madden

54 komentarze:

  1. nice outfit!thaks for your comment in my blog!!
    your new follower,if you want you can follow me back!!
    xoxo
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  2. o super! A płaszcz jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję,zazdroszczę hehe.Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ci wyróżnienia! :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really love this!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje Kochana - ale ja sie w sumie nie dziwie ze Cie zauwazyli w koncu naprawde masz super stylizacje :)))) oni sie Ciebie wczesniej pytali o pozwolenie opublikowania tych zdjec???- ojj tak z ciekawosci zapytalam:)) pozdrawiam ppapappa

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś <3

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądasz ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję : ) to ogromne wyróżnienie , obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i życzę wielu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! gratulacje to ogromny sukces!!! nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze:) P.S. gwaizdę dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zasłużenie Cię doceniono!;) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje!
    Dla mnie to wielka motywacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie Ewa ;)))

    umnie nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję.!..:)
    http://lemoniadowypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super! gratuluję i dalszych sukcesów życzę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, Ewa!!! Cieszymy się razem z Tobą! Wspaniale! L & M

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje a zdjęcie koniecznie w ramkę ;-), super naszyjnik i kolor spódnicy. Skradam pomysł na zbieranie stylizacji w segregatorze, ja do tej pory skanowałam i do komputera, ale tak fajniej się ogląda ;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo.
      Segregator jest super, ale czasem to wciąga bardziej niz książka;-))
      Moja córcia tez uwielbia go przegladac.
      Dobrej zabawy zycze;-)

      Usuń
  19. P.s. A ten segregator to naprawdę świetna rzecz! Też sobie taki założę - fajna inspiracja, dziękuję! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się bardzo.Dla mnie to świetna zabawa;-)

      Usuń
  20. Kochana w takim razie najserdeczniejsze gratulacje bo to wielkie wyróżnienie!!!! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tym bardziej mi miło , ze czasem dostawałm bardzo złośliwe komentarze od anonimów, więc takie wyroznienie cieszy

      Usuń
  21. fajny post
    świetne zgranie kolorów !!<3

    xoxo U :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie Ewo:)Gratulacje!
    Szczerze mówiąc to wcale się nie dziwię, masz świetny styl i zawsze wyglądasz nienagannie :)
    Kurtka super !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje ;) życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. super, gratulacje;) należało Ci się takie wyróżnienie;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, widzę, że głęboko w tym siedzisz, ale to widać w Twoich stylizacjach :D gratulacje takiego wyróżnienia! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. wow super Ewo :-) a kurta puchowa jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjnie!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, być w gazecie... niezły sukces! zazdroszczę! Zapraszam na nowy post ;* będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurcze!:D

    Świetnie gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow!!!! Gratulacje! Zdjęcie do segregatora sukcesów jako pierwsze!!! Będą kolejne i tego Ci życzę!!!!
    Buziaki**

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! :)) Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  32. You look awesome in this outfit & that necklace is an eye-catcher!

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  33. Congratulation!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewuniu ja dopiero dziś kupiłam instyle i patrze i nie wierze :D gratulacje Kochana to nie mały sukces :) super, cieszę się razem z Tobą :)
    genialna jest Twoja kolekcja chyba zrobię takie same segregatory :) kocham gazety i mam ich całe stosy a trzymam ze względu na artykuły, do których czasem wracam, Ty masz wszystko tak pięknie poukładane <3 zainspirowałas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziekuję bardzo...i ciesze sie, ze zainspirowałąm Cię...tak samo ma poukładane przepisy

      Usuń
  35. Płaszczyk, kozaczki swietne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!