sobota, 12 stycznia 2013

Black and white

Cześć dziewczyny!
Jak się macie? Pięknie jest prawda? 
Ostatnio nie mam czasu na zdjęcia, ale w tym tygodniu troszkę luzu więc będę bardziej aktywna;-)
Stylizacja w bardzo klasycznych kolorach, z odrobiną szaleństwa w postaci torebki.
Już kiedyś pisałam, że uwielbiam zdobienia w postaci zamków...tym razem padło na buty. Idealny obcasik i ten uroczy detal z tyłu...
Szalonej nocy życzę;-)
Ewa









kamizelka- Loehmanns
top- JCP
jeansy- NY&Comp
buty i torebka- Nine West
pierścionek- Forever 21

25 komentarzy:

  1. pięknie! uwielbiam twoje stylizacje kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak zawsze- cudownie!! świetna stylizacja, wszystko idealnie, zapięte na ostatni guziczek a futerko jest idealnym dopełnieniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz! :)
    bardzo fajnie skomponowałaś to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz :)Świetne te buty !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, zmieniłabym torebkę na bardziej stonowany kolor:)
    ale różowa też świetnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. love the shirt :)



    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely amazing! love your polka shirt and fur vest!

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice!!!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, tylko torebka mi tutaj nie pasuje. Ale reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm francja-elegancja :D Masz świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  11. Promieniejesz!!! :) a kamizelka jest super :) pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz cudowna bluzeczkę:) ślicznie wyglądasz jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz stylowo, najbardziej podoba mi sie kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!