czwartek, 17 stycznia 2013

Black and red

Cześć dziewczyny!

Ktoś mi napisał, że woli mnie w "spódniczkowych " stylizacjach, ale dzisiaj zimno, więc zakładam jeansy.
Taka codzienna stylizacja, z niecodzienną koszulą. Miłością do koszul zaraziła mnie moja siostra.
Ona je uwielbia. Teraz nie wyobrażam sobie bez nich szafy. Wariacja kolorów i materiałów. Większość z mojego ulubionego sklepu. Super krój i jakość.

Tu koszula "pokojówki", więc grzecznie za to z niegrzecznymi bucikami. 
A Wy lubicie koszule?
Trzymajcie się cieplutko
Ewa










koszula, kardigan,jeansy, torebka- NY&Comp
buty- Charlotte Russe

62 komentarze:

  1. Ja także jestem fanką koszul :) Mimo iż nie przepadam za czerwienią to w tym zestawie prezentuje sie fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kiedyś szalałam z czerwienią...teraz "znęcam" się nad kolorem żółtym;-)

      Usuń
  2. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne.
    A co do koszul - jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i wAS already following you dear :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Really great!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie koszule na wyjscie, w domu czuje se w nich 'za sztywno'.
    Bardzo fajna stylizacja i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam, ale Twoja jest odlotowa, chetnie bym ja zalozyla;) Caly set swietny! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa notka na blogu http://jusinks.blogspot.com/
    Ps.
    Ja jakoś nie lubię koszul, ale ty za to świetnie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się u Ciebie to , że mimo swojego wieku ( nie chodzi mi o to , że jesteś antykiem tylko , że nie masz 18 lat:D) potrafisz ubrać się stosowanie ale i bardzo modnie. A przede wszystkim łamiesz stereotypy , że dojrzała kobieta nie powinna się modnie ubierać tylko najlepiej założyć na siebie worek:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wyglądasz,ciuchy bardzo ładne a koszula wspaniała.:*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna torba ; DD

    nowy post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! bardzo fajne zestawienie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja Cię lubię w każdej stylizacji, zawsze prezentujesz się świetnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous! I love black&red combination ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. aa piękna torebka i buty♥
    Świetny zestaw;) bardzo mi się podoba pomimo, że nie przepadam za koszulami!!:))

    zapraszam do udziału w rozdaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna stylizacja, samych wspanialosciw Nowym Roku!

    Pozdrawiam
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest cudowny :). Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się ten zestaw podoba!!! I koszula, i płąszczyk i buciki-MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. zimno to malo powiedziane
    ja zakladam dwie pary skarpet, legginsy, spodnie, co najmniej dwa swetry i jeszcze mi zimno
    nie wspomne o rekawiczkach, szalu i czapce
    :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewo Ja bardzo lubię koszulę, a Twoją kradnę..strasznie mi się podoba jak i cały zestaw !!!!
    Mega wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że ominęło mnie parę Twoich wpisów... - miałyśmy z Lucy problemy z bloggerem. Ja bardzo lubię "pokojówkowe" koszule! Przypomniała mi się taka sytuacja, kiedy byłam ubrana właśnie w taką fajną "pokojówkową" koszulkę z H&M i wybrałam się w niej na grilla z kolegą. Dziewczyny, które tam były nie były dla mnie miłe (sytuacja miała miejsce za granicą, dziewczyny były Polkami, więc wspominam ten incydent jako "Polak Polakowi wilkiem"...) - jedna z nich szyderczo zapytała, czy przyszłam w niej zaraz po pracy... Tłumaczę sobie to tylko jej zazdrością ;-)

    Wyglądasz pięknie, Ewo!
    Pozdrawiam, Martyna. Lucy dołącza się do pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo..no niestety zdarzaja sie takie sytuacje, chociaż podczas wielu lat spedzonych za granicą mam raczej miłe doświadczenia.
      Jednak pamietam pewne zakupy. Szłam po sklepie i nagle słyszę "O k...wa ale wielka". ja na to ' nie k...wa i nie mielka tylko wysoka". Nawet przepraszam nie powiedziały.
      Ja zawsze mówie" BYCIE MIŁYM NIC NIE KOSZTUJE".Taki morał ;-)
      Ach ten blogger
      Pzdrawiam Ciebie i Lucy

      Usuń
    2. Hm, zaintrygowałaś mnie! Po takim czasie zdecydowałaś się wrócić? Ja (Martyna) miałam okazję zobaczyć styl amerykańskich ulic podczas wyjazdu studenckiego na "Work & Travel"...Pracowałam w Północnej Karolinie w miejscowości Cherokee (rezerwat Indian), wakacje spędziłyśmy z koleżanką w San Francisco. A Ty w którym stanie mieszkałaś? Kilka miesięcy tam spędzonych nijak się ma w porównaniu z czasem, który Ty tam spędziłaś! Ciekawa jestem, jakie jest Twoje zdanie: gdzie czujesz się lepiej, czy nie żałujesz powrotu, a może właśnie jesteś z tego powodu zadowolona?? Co do tej nieprzyjemnej sytuacji - wiem, że nie można nigdy uogólniać, ale niestety mam takie niemiłe wspomnienia z naszymi rodakami... Raz, na Cyprze (wyżej opisana sytuacja), a kolejny raz w Stanach - mój menadżer był Polakiem i kopał pod nami dołki...

      Mam nadzieję, że problemy z bloggerem już za nami i pojawią się następne wpisy! :-) Dziękujemy, Ewo, za odwiedziny i ciepłe słowa! Pozdrawiamy! L & M

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Nie ma drugiego takiego kraju. I chocby nie wiem co zawsze tak będzie.
      Powiedzmy,ze miłość do męza wygrala z miłoscia do kraju!;-)
      Ale to temat na cały post;-)
      buziaki dziewczyny

      Usuń
    5. To naprawdę musi być bardzo ciekawa historia! Dziękujemy za odpowiedź! :-)

      Usuń
  21. zdecydowanie wstrzeliłaś się w mój gust - piękne połączenie czerni z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz :) kolor czerwony jest dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz;D

    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Black & red is a timesless combination!
    I like the cardigan & the heels!

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaintrygowała mnie ta "dojrzała kobieta ":-) bo mimo że kobiecej dojrzałości nie mierzy się wiekiem tylko podejściem do zycia to mnie kojarzy sie również z wiekiem 40+, mam 33 lata i raczej nie chcę głośno być tak nazywana, a Ty jeszcze 30ki nie masz ;-)
    Zestaw piękny zawsze miałam słabośc do czerni z czerwienią a do koszul również sie przekonuję, w tym sezonie musi sie ich kilka znaleźć w mojej szafie ;-). Podoba mi się Twoje poczucie humoru, niestety ja o naszych rodaczkach w UK też nie mogę powiedzieć nic dobrego, mam wręcz wrażenie, że większość zapomina co to dobre wychowanie po opuszczeniu granic ;-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako "dojrzała" przyjmuje wszystko z pokora-))
      Straszne no nie;-)
      W UK nie mialam przyjemności być i tak az trudno uwierzyć, ze tak jest.
      Ja mialam to szczęście poznawać takie osoby. jakie zawsze chciałabym na mojej drodze spotykać ( zarówno Polaków i Amerykanów- z maleńkimi wyjątkami;-))
      A koszule kupuj, kupuj na pewno polubisz

      Usuń
    2. Wiesz chyab się jednak przejęłam;-)
      Nie myslalam, ze tak "staro "wygladam;-))
      Zmykam na odmładającą, zieloną herbatkę;-)

      Usuń
  26. I love your outfit with the reds! So pretty and love the photos. :)

    If you have time, please come by and check out my blog! And maybe follow?

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi sie kolorystyka i sweterek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. I love the mix: red, black and the jacket with the white stripes! This is the real difference..
    www.lacrilla.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  29. great combination!! thank you for your comment on my blog...following you with GFC! waiting for you to do the same
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello dear! Yes, I want to follow each other. I am following you already. Hope you will do the same. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  31. a mi się podoba nawet w jeansach :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  32. love ur shirt and the touch of red is amazing! I am a new follower of u on gfc! Would u like to follow me back on gfc too? giulia
    thefashionmamas.com

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacja! wszystko mi sie podoba! i to zdecydownaie Twoje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  34. ciao cara :)
    grazie per il commento :) ti seguo
    spero lo farai anche tu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Na zdjęciu z posta "Black and white" poznaję okolicę ;-) Osiedle Piaski - Kraśnik. Mój mąż stamtąd pochodzi i nawet mówi, że kojarzy Cię z widzenia. Ale ten świat mały ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. spodnie bardzo fajne, w moim guscie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. i love your shoes! :)
    anyway, thanks for your comment on my blog dear! yeah sure! let's follow each other! but you do it first dear then let me know when you're done and i'll do the same! :)

    xoxo,
    Rae

    OdpowiedzUsuń
  38. Stunning! Red just looks so gorgeous against the snow
    xx
    www.junewantsitall.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale koszulę to Ty masz fantastyczną! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. moja ulubiona stylizacja na Twoim blogu :) Świetna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!