poniedziałek, 3 grudnia 2012

Sałatka z krewetkami, awokado i pomidorkami

Cześć dziewczyny!
Postanowiłam, że będę się zdrowiej odżywiać ... może ograniczę też słodkości.
Troszkę ( no więcej niż troszkę) mnie ostatnio przybyło i  czas to zmienić... 31 grudnia nie ma tu nic do rzeczy;-))
Moja propozycja na dziś to sałatka z krewetkami, awokado i pomidorami...samo zdrowie

1 ząbek czosnku
2 łyżki soku z cytryny
2 łyżki octu balsamicznego
4 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki posiekanych orzechów włoskich
1 łyżka natki pietruszki
sól i pieprz
400 g
krewetek
1 łyżka oliwy z oliwek
1 szkl pomidorków koktajlowych
2 łyżki drobno posiekanej czerwonej cebuli
1 dojrzałe awokado
ulubiona sałata lub mix sałat (ja uwielbiam rukolę)

Z pierwszych 6 składników przygotować dressing. Doprawić solą i pieprzem.
Krewetki oczyścić, usunąć ogonki. Doprawić solą i pieprzem i smażyć na rozgrzanej oliwie ok 2-3 minuty.
Ostudzić.
Awokado pokroić w dużą kostkę. Wszystkie składniki sałatki połączyć i polać dressingiem.
Super zdrowa i pyszna.
Polecam!
Zapraszam do zakładki   MOJE PRZEPISY  tam znajdziecie więcej moich popisów kulinarnych;-)
Buziaki E

16 komentarzy:

  1. Apetycznie wygląda!
    Ja też ostatnio wzięłam się za siebie, bardzo mocne postanowienie ;)
    +zachęcam do przeczytania mojego postu o zumbie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. yummy salad!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam sie nad zumba ale mojakondycja ostatni bardzo kiepska, więc nie wiem czy dam radę;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks yummy!!!!Nice post, thank u for share;)
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    http://svetusvet.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  5. Delicius!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix, i kazdy skladnik bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada smakowicie ale niestety nie dla mnie...nienawidze krewetek!ble...
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi zrobiłaś smaka na rukolę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie wygląda, tylko te krewetki-nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. no brawo kochana ja w moim postanowieniu trwam już tydzień :)
    Twoja sałatka wygląa pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, ja mam takie postanowienie od roku ale coś mi nie wychodzi... a z ćwiczeniami jest tak samo :P Leniwa jestem!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, jakie pyszności. Sama bym coś takiego z chęcią przygotowała! :)
    Dodaję do obserwowanych i milo mi bedzie jeśli zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pycha!


    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mi ochotę narobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!