środa, 19 grudnia 2012

Leather, pencil skirt

Cześć dziewczyny!
Już kilka dni temu miałam pokazać Wam prezenty od spóźnionego Mikołaja. Pewnie dlatego tak późno bo przybywa UPS-em a nie saniami - wiadomo polskie drogi;-)
Jak to mówię lepiej późno niż wcale, więc nie marudzę. BA JESTEM ZACHWYCONA!
Uwielbiam jak małe marzenia się spełniają ( te większe oczywiście też). TADAMMMMM mam swoją wyczekaną, idealną , skórzaną ( ekologiczną) spódniczkę!!!!Do tego cudowny top. W pięknym kolorze, z małym, uroczym detalem na kołnierzyku...i jeszcze czarny kardigan ( tak- w tej całej mojej sweterkowej kolekcji, brakowało podstawowego koloru).
I z radości piszę to  wszystko „na wdechu” ;-)
Dziś po raz kolejny moja puchowa kurtka. Bardzo mi się podoba pomysł noszenia pikowanych kurtek w stylu miejskim....miła odmiana od  tradycyjnych płaszczy.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.








misia;-)

miś;-)




spódnica i top- JCP
kurtka- Steve Madden
buty- Nine West
torebka- Victorias Secret


57 komentarzy:

  1. Love this colour combination, thats a beautiful shade of green. the skirt is so chic!

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę spódnicy jest świetna;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba!!:) mam taki kolor płaszczyka ktory mąz mi dzisiaj kupił;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnica faktycznie swietna nie dziwie sie ze tak czekalas ;) super wygladasz :) w polaczeniu z delikatnym materialem bluzki wyglada fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny outfit :) Bardzo podoba mi się bluzka :) Piękny kolorek!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice look!!! children are so cute!!!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I love leather pencil skirts :) And the children are lovely!

    Sam Muses xx
    My £250 Boohoo Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło dostawać prezenty, bluzeczka ma śliczny kolor ale dzisiaj to nie Ty jesteś gwiazdą tlko Misia, ma pozę jak prawdziwa modelka a Misiu jest uroczy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuej bardzo....tak moje dzieci to małe gwiazdeczki;-)

      Usuń
  9. love that skirt

    now following
    Xo Megan, www.TfDiaries.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna spodniczka! Ale mnie tak naprawde zachwycila ta puchowka! Udowadniasz, ze pikowane kurtki wcale nie musza byc nieciekawe, ba, moga byc eleganckie i z klasa! A dzieciaczki masz przeslodkie;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka ma piękny kolor,spódnica jak szyta na miarę ,pięknie wyglądasz. Dzieci masz śliczne :))) Uwielbiam Ciebie i Twoją rodzinkę :)
    zapraszam do mnie
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja Córeczka mnie rozbraja swoim pozowaniem! jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobieco jak nie wiem :) wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewo w kolorze szmaragdu wyglądasz obłędnie :-) Buziaki dla Misi

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz Ewo cudownie ! Ul;tra kobieca sylwetka <3 śliczne maluchy <333 !

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica jest przepiękna, idealnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  17. such lovely look! u look stunning!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno wygladasz fantastycznie !!!!!!!!!!!!!- wow piekne ......
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja;) super wyglądasz!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sooooo sexy!!!. Uwielbiam wszystko co skórzane + ten kolor bluzeczki, rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Misia jest cudna :)
    plaszcz swietnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, szczególnie spódnica i misie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka leży idealnie. Fajnie jak spełniają się marzenia.
    Życzę spokojnych, udanych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna spodniczka <3 musze koniecznie poszukac sobie podobnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. po prostu świetnie ;)
    bardzoo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja !!! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  27. My również życzymy Tobie i Twojej rodzince wesołych Świąt i wszystkiego co NAJ na nadchodzący Nowy Rok (skoro końca świata nie było;)) !!! Spódniczka (ekologiczna - brawo!) - świetna, i - świetnie na Tobie leży! Dziękujemy bardzo za tak miłe słowa na temat biżuterii wyrabianej przez Lucy, jest nam bardzo miło! Pozdrawiamy i obserwujemy, Martyna i Lucy

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz, obserwuję!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. pieknie wyglądasz1zielony to zdecydowanie Twój kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna spódnica ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spóźnionego? Przecież Wigilia jest dopiero 24. grudnia :) Ładna koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sexi mama ! a dziewczynka jest prze słodka *_* nie mogę się napatrzeć na dzieciaki w EMU :D

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna kurtka !

    podoba mi się ten look i Twoja spódniczka


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wesołych Świąt i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy zestaw, bluzka ma cudowny kolor *.*

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Och, dziękujemy! Miło nam, że dołączyłaś do naszego skromnego grona obserwatorów :-)! Chciałam zapytać czy to znaczy, że kupujesz magazyn "Shape"? Kupowałam tę gazetę parę lat temu i jestem ciekawa czy wyciągasz z niej jakieś nauki dla siebie? Figurę masz super, więc myślę, że umiejętnie dbasz o siebie :-) ! A ten skarb, który tak uroczo pozuje obok Ciebie, to - rozumiem, że Twój dzieciaczek? Pozdrawiam serdecznie, Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys tak i nawet kolekcjonowalam ćwiczenia, ale przy maluchach ( tak tak moje osobiste draniuchy) w domu ciezko cwiczyc....więc zapisuje sie na Shape na przemian joga ( zobaczymy jak mi pojdzie)W koncu lato juz za rogiem;-))

      Usuń
  37. podoba mi się :)!

    zapraszam do siebie i obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. JAK STARA BABA, MASZ OKROPNY STYL NIE WIEM JAK MOZE TO SIĘ KOMUŚ PODOBAĆ, SZCZEGÓLNIE TE WYWALANE METKI NA CIUCHACH W INNYCH POSTACH MYSLISZ ŻE JAK ZAŁOŻYSZ COŚ Z OGROMNYM LOGO TO JESTES COOL? WIĘKSZOŚĆ Z TYCH RZECZY PEWNIE JEST Z LUMPEKSÓW BO TAK WYGLĄDA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywalanie metki?? niech Ci będzie "bez metki nei ma podnietki"
      Mam kilka rzeczy z lumpeksu i bardzo jestem z nich dumna i nie mam nic przeciwko rzeczom z sh. Jak zaglądasz tu częściej to wiesz skąd mam ubrania.
      Dziekuje za opinię. Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  39. Uwielbiam tą stylizację! Jest świetna, super spódnica, piękny kolor koszuli i buciki wszystko razem wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. lovely colors!

    my blog is
    donnaiveh.blogspot.com

    Wanna follow each other on GFC,FB,Bloglovin´?
    let me know dear

    great day to you!

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajna stylizacja:) a ta malutka jaka słodka!:) pozdrawiam i obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja,
    Bardzo nam się tu podoba, obserwujemy :)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygladasz bosko. Foty stare juz ale ten styl jest klasyczny i sie nie starzeje. Masz tu piękne kozaki, płaszczyk i to co pod płaszczykiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!