niedziela, 9 grudnia 2012

Cobalt, yellow and pink

Cześć dziewczyny!
Mam nadzieję, że weekend mija Wam miło.
Ja w najbliższych postach chcę pokazać kilka świątecznych zestawów, troszkę inspiracji oraz smakołyków, które z powodzeniem można przygotować wcześniej , zamrozić i być perfekcyjnie przygotowaną panią domu;-))

Bardzo  się cieszę z  nadchodzących świąt ...w końcu to pierwsze w nowym domku.

Jeżeli uda mi się znaleźć jakąś piękną, czarną sukienkę z długim rękawem to na pewno to będzie mój strój na Wigilię, jeżeli nie to postawię tradycyjnie na ołówkową spódnicę i jakiś ciekawy top.
Taka jest też moja dzisiejsza propozycja.  Kobalt w towarzystwie słońca i maliny. Spódnica i top to moje nowe nabytki.
A Wy zaczęłyście przygotowania do świąt?
My chyba w tym tygodniu ubierzemy choinkę...
Miłego popołudnia .
Ewa











spódnica i top- NY&Comp
buty- Marc Fisher
kopertówka- Express

59 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja ;) ja jednak mam zamiar kupić na wigilie jakąś sukienkę nie mam jeszcze na nią żadnego pomysłu, ale coś wymyśle ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja szukam takiej do kolan, z długim rekawem, ale jakos nic nie znalazlam

      Usuń
  2. pięknie ci w tym kobalcie;) zestaw rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool combo!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. U look gorgeous! Mustard and blue look amazing together) Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory i świetne połączenie :). Kopertówka dodaje świetnego kontrastu całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty! Bardzo atrakcyjna z Ciebie kobieta ;* Zapraszam na nowy, krótki, niedzielny post ;** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. odważne połączenie kolorów, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ci ładnie w kobaltowym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa, jak zawsze pieknie, kolory idealnie zestawione i przy ponurej aurze az milo popatrzec na troche slonca :) U mnie ciagle sprzetanie siatecznie, nie jest latwo wysprzatac caly dom no ale moze zdaze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ciekawy blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać swoje blogi do obserwowanych i informować się o nowych notkach. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :* http://jusinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love short!!! blue makes you wonderful!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory,doskonale połączenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory mnie powaliły.
    Wyglądasz cudownie.;-)
    Buziaki na mroźny wieczór. :-**

    OdpowiedzUsuń
  14. odwazne polaczenie kolorow ;)
    szpilki chetnie bym ci zabrala ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię cielistych rajstop, ale chyba to takiego zestawu inne nie pasują :)
    Pozdrawiam, http://delfinasshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rajstop wg nie lubie..no ale chyba wyjscia nie mam przez najblizsze kilka mcy

      Usuń
  16. Boszzzzz cudowna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna kolorystyka, naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Eve,

    I love the colors you wear- you are so bright and fun!! Thank you for your comment on my blog- keep in touch! Following you now :-)

    XO Jenna
    Demureindiamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the mix blue and yellow!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bluzka !
    Obserwuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo twarzowe kolory i pieknie ze soba współgraja!

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje twoj blog juz jakis czas (5-6 miesiecy). na poczatku chcialam zoabzcyc cos nowego, swiezego, modnego. niestety rozczarowanie jest z każdym postem. wszystkie spódnice z jednej firmy (wszystkie takie same - zmieniaja sie tylko kolory!) do tego dodajesz topy/bluzki/swetry tez z 3-5 innych sklepow plus kopertowka i szpilki. jest to naprawde bardzo przewidywalne i nudne. czasami warto ogladac czyjes blogi dla zdjec czy sesji - niestety w twoim przypadku to tez nuda. utwierdza mnie to w przekonaniu ze jak wejde na twoj blog za kolejne 5 miesiecy dalej bedziesz stac prosto, w olowkowej spodnicy, bluzka, kopertowka i szpilkami - tylko beda inne kolory. szkoda. V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to po co wlazisz na blog, jak nie pasuje ci to co widzisz....

      Usuń
    2. Dziekuje za to 6 mcy!
      Tak uwielbiam kilka sklepow i ich kolekcje mnie niegdy nie rozczarowują.
      O tak znam wiele blogów z pieknymi zdjęciami...ja takich nie mam wiem, nad tym akurat chcialabym popracowac...ale zima więc może na wiosnę.Chociaz na głowie stać nie będę, tylko raczej prosto
      Taki styl lubie... i wszyscy zakladają bluzki i spodnice lub spodnie...no chyba, ze jest sukienka.

      Usuń
  23. jest żółty... :) piekny kobalt, bluzka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  24. gorgeous look! love your heels:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:)) happy week!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your blog and your pics! How'd you like to visit my blog too and if you like we could follow one another and keep in touch?
    Love,Nyt
    www.bighairloudmouth.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi! I love your outfits! The yellow shoes are great! I'm following your blog now! xoxo(Caterina www.imieioutfit.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacja :)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  28. hej :)
    dzięki za komentarz, ja już obserwuję i zaprasza do mnie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. SUPER! świetnie połączyłaś tak żywe kolory!
    Dziękuję za komentarz i obserwuję :)
    http://detailinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super , super , super !! Nic dodać nic ująć !

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała bluzka! Jak zawsze wyglądasz kobieco i stylowo :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana Ty nigdy mnie nie rozczarowujesz!!!!! Jak zawsze wyglądasz bardzo stylowo!!! a ta bluzeczka jest CUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz szczupłe nóżki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna spódnica:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, a najbardziej podoba mi się bluzka ;-)
    nie rozumiem...aby dobrze wyglądać trzeba mieć wszystko z innego sklepu? Przecież wiekszość i tak produkowana w Chinach itp., dlaczego mamy nie korzystać z ulubionej sprawdzonej marki?
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje...
      Nie mam problemu z tym, ze komuś może się cos nie podobać w moim stylu , ale tez nie rozumiem co zlego w kupowaniu w sprawdzonych sklepach.
      Dokładnie wszystko Made in China. Płacisz 360$ za szalik Burberry czy 600$ za ich kurtke a na metce China;-(

      Usuń
  36. Przepiekne kolory!!!! Sliczna bluzka!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Love those colors together :) Thank you for the lovely comment on my blog! Of course I would love to follow each other! I am following you now!

    xoxo Sarah Beth

    Caring Cowls

    OdpowiedzUsuń
  38. Great blog! Check out my: http://marta-dymek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawy blog, fajne stylizacje, obserwuje i zapraszam do mnie http://www.iam-adrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. do you have a translator? i would love to read about this outfit or post. i really love th outfit. the blue with the bright yellow and pink! really stand out.

    5ftandpetite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gorgeous blouse and look! Thanks for your sweet comments! I'm following you now, would love if you followed me back!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  42. LOVE the game between blue and yellow. Espeically the shoes - fabulous!


    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the blue outfit with mustard!
    Im your new follower, hope you will follow me back!)
    http://beautyofheworld.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  44. really like how you paired the monochromatic look with pops of yellow. LOVE the all blue look!
    xxxo
    ola
    www.stylesbyola.com

    following you!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny zestaw. Buty są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super ;)
    świetny blog ;)
    ja już obserwuję ;) wiec zapraszam teraz do mnie ! ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!