niedziela, 2 grudnia 2012

Hot pink and brown

Cześć dziewczyny!

Po ostatnich "zwyczajnych" stylizacjach czas na coś bardziej eleganckiego!
Zestaw bardzo, bardzo po mojemu. Ale mam nadzieję, że kolorystycznie Was zaskoczyłam... nie ma nic żółtego- jak widać można;-))
Spódniczka to prezent od babci mojego męża ;-)...dostałam ich kilka (jedna TUTAJ) i bardzo je lubię.
Do butów się przyzwyczajcie bo je uwielbiam, więc Was nimi zanudzę!









spódnica- Vintage
kardigan- Amber Sun- Nordstrom Rack
top- Old Navy
torebka- Nine West
buty- Charlotte Russe
bransoletki- Forever 21

43 komentarze:

  1. świetny zestaw retro, a fiolet bardzo pasuje Ci do urody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. kochana ciagle dostepne na ich stronce ( maja jeszcze zolte;-)

      Usuń
  3. You look stunning!!! The skirt is gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. great colors :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this look! So cool! Adore mix brown-pink!!
    And your shoes are so divisen!!!
    Kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne buty!:) zresztą cały zestaw również:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :)Piękna spódnica, no i te buty ...ach ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę bardzo ładne połączenie :). Babcia ma gust nie ma co :). I ślicznie Ci w eleganckich ciuchach :). Te ciuchy takie na każde wyjście :). W mój gust trafiłaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna stylizacja, bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!!!! LOVE this outfit!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chiciwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, kobieco i z klasą:) a szpilek to ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post and great pictures
    would you like to follow each other?
    Follow my blog with Bloglovin
    http://www.facebook.com/elcoffre
    https://twitter.com/elcofre_nicarag
    http://elcoffre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie :) bardzo mi się podoba ;) zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale! Ogromnie mi się podoba :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Strój- jeden z lepszych, jakie prezentowałaś:) super dobrane kolory i oczywiście Tobie w nich boosko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super styl +obserwuje i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. super, bardzo elegancko
    ✰ ✰ ✰ ✰
    POZDRAWIAM:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. wow rewelacja - sliczna i elegancka jak zawsze:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. urzekły mnie te buciki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nieeee nic żółtego?? nic a nic!
    ale są za to te Twoje obłędne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the look! So elegant!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm ... tym razem rzeczywiście udało się idealnie połączyć z pozoru troche niepasujące kolory. Zauważyłem też, że nasza bohaterka nie lubi nosić luźno rozpiętych cardiganów. Zawsze usztywnia je paskiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje...
      nie zawsze jest kilka zestawów bez paseczka

      Usuń
  23. a dla mnie jak zwykle tak samo. stroje Ewy są na jedno kopyto i bardzo ...babcine. I kto o tej porze roku wychodzi w szpilkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja sie ubieram a nie przebieram...tak lubie i tak sie nosze..spodnica od babci wiec wyszlo babcinie....szpilki jeszcze 3 dni temu byly ok

      Usuń
  24. I find the colour combination quite daring. :)

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  25. A właśnie, ze spodniczka jest mega kobieca i wręcz idealna dla Twojej figury :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :-), po ostatnich zestawach ten jest uroczy, piękny kolor sweterka i te buty ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje - czasem i ja potrzebuje odmiany;-)

      Usuń
  27. You look amazing! Love the color of your bag! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!