czwartek, 13 grudnia 2012

Cobalt turtleneck and fuchsia skirt

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj nowy zestaw kolorów. Była fuksja i kobalt  z żółtym kolorem, ale nigdy nie zestawiłam tych  kolorów razem.
Dziś premiera.  Mi bardzo spodobał się efekt końcowy, mam nadzieje, że Wam też.
Golf to zeszłoroczny , świąteczny prezent, a rolę spódniczki doskonale gra jedna z ulubionych, letnich sukienek.
W następnym poście przepis na świąteczne, pomarańczowe ciasteczka ( bo co to za Święta bez pomarańczy).
Pokażę Wam również co dostałam od spóźnionego Mikołaja .
Ale to wszystko jutro, a dziś zostawiam Was z moją stylizacją i pięknym słońcem za oknem.
Pozdrawiam Ewa









golf- Gap
spódnica ( sukienka)- Calvin Klein
kozaki i torebka- Nine West
kurtka- Steve Madden
kolczyki- Aldo

47 komentarzy:

  1. Zmiksowałaś przepięknie i do tego uroczy uśmiech, ale uciekaj bo zmarzniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super połączenie kolorystyczne
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystka jest piękna, podoba mi sie bardzo :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie, kolorystyka super!

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like your style! Have a nice weekend!

    Hugs,

    -Alessia

    http://stylist-diaries.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor spódniczki jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie połączyłabym tych kolorów, ale faktycznie zestaw świetny- miła odmiana od szarości i bieli, która króluje za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek i kolczyki <3
    muszę przyznać, że pięknie wyglądasz w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw a połączenie kolorków jest CUDOWNE!!! jak zawsze ślicznie wygladasz!!! czekam z niecierpliwościa na ten przepis :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! :) Mogłabyś mi napisać jak zrobiłaś że pod postem masz posty ? :) LICZĘ NA ODPOWIEDŹ :) Pozdrawiam kochaniutka :) dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesli dobrze zrozumialm Twoje pytanie to chodzi o zwijanie tekstu. Jak tworzysz nowy post to sa opcje wstaw link, zdjeci i wlasnie zwijanie tekstu. Mam nadzieje, ze o to ci chodzilo.
      POzdrawiam Ewa

      Usuń
  11. uwielbiam twoje kolorowe stylizacje;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the color combo on you and the earrings are a pretty touch, gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odważnie, ale mi się podoba ! :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super! kolorowo, pomysłowo, energetycznie :) lubię to :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolorki i uwielbiam ten typ płaszczy ;-) tylko brrrr...zimno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kolorowa stylizacja na te zimowe dni :)
    aż myśli się o wakacjach :)

    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przejrzałam kilka postów na twoim blogu. We wszystkich tych postach wyglądasz cudnie. W tym też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba :) spódnica jest cudna :) ale wiesz z czego najbardziej się cieszę? Że spotkałam w blogosferze kogoś kto mieszka w tym samym mieście co ja :D po zdjęciach rozpoznałam :) pozdrawiam serdecznie i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) to już mam 2 czytelniczki z okolicy;-))super

      Usuń
  20. fluo jest na czasie więc strzał w 10 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię zestawienie tych kolorów, odkąd dostałam zegarek, w którym jeden pasek jest kobaltowy,a drugi wściekle różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No i bardzo ladnie kolorystycznie wyszlo. Kozaczki super bardzo kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawienie kolorków, i jak zwykle, to Twoje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  24. I znów zachwycam się Twoimi butami... ach!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. I love yours colors!

    KIsSs

    elblogdemagor.com

    OdpowiedzUsuń
  26. awesome blog! thanks for a comment in my blog :)
    I'm following you now! Your turn :)
    4-trendy.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice look!!
    Thanks for your comment on my blog,i follow you :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super polaczenie - podoba mi sie:))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka ładna, ale jak patrzę na Ciebie, to robi się naprawdę zimno!


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiech przy takiej temperaturze w dodatku bez płaszcza - podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczna kombinacja kolorow
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam na nową notkę [http://jusinks.blogspot.com/]
    Ps.
    Super połączenie kolorystyczne, a do tego fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice this outfit!
    Thanks for your lovely comment on our blog!
    if you want to return to visit our blog and want to follow us reciprocate!:)

    Kiss kiss from Italy:)

    http://todayilook.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the colours together!!! Thanks for stopping by my blog, I would love to follow each other. Now following you!!

    xoxo
    annpaige
    http://annpaigefashion.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  35. great your color combination honey, i really love itt

    xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna spódniczka:D Zapraszam do obejrzenia mojego ostatniego postu z futrzaną kamizelką http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/12/fuchsia-and-green.html :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne kolory :)
    Dziękuję i w takim razie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie pasują Ci też żywe kolorki. I jakie nogi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!