czwartek, 6 grudnia 2012

Boots with the fur

Cześć dziewczyny!
Grzeczne byłyście w tym roku? Mikołaj przyszedł?
Do mnie nie, ale napewno sobie to odbiję, bo  jak to mówią niegrzeczne dziewczynki idą tam gdzie chcą;-)
Moja mikołajkowa stylizacja, czerwonych jeansów nie mam, więc były koralowe.
Do tego futerkowe buciki i żakiet za 2 ZŁ z SH  ( do tego są spodnie, ale muszę je przerobić)!!!!!!!!!!
Tyle razy zastanawiałam się jak Wy takie perełki znajdujecie w sh i sama zaczęłam swoją przygodę. Upolowałam jeszcze 2 inne żakieciki ... suma 8zł ;-) I czyja żona jest najbardziej oszczędna;-)

Dla tych którzy zaglądają tu tylko dla przepisów, coś słodkiego!

Moje ulubione muffinki bananowo- czekoladowe!

Bonus kilka zjęć z Mikołaja w przedszkolu...tym razem bez łez;-)






spodnie- NY&Comp
top- Elle
żakiet- SH;-))
buty- Ralph Lauren
torebka- Kohls 



synek- Ralph Lauren, Timberland, Gap

córcia- Calvin Klein,TJMaxx

jak dwie krople wody





coś dla Mikołaja ;-)

1 ½ szkl mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
2 jajka
6 łyżek oleju
½ szkl cukru
3 dojrzałe banany ( mogą być mrożone, przed użyciem oczywiście rozmrożone)
½ szkl drobnych kawałków czekolady

Mąkę, proszek do pieczenia i sól połączyć  i odstawić. Jajka utrzeć z cukrem i olejem. Dodać mąkę wymieszać, po chwili banany. Dodać czekoladę i delikatnie połączyć.
Piec w 180 st ok 12-14 min. Wychodzi ok 30 małych muffinkek.

48 komentarzy:

  1. Muffiny! Smacznie :).
    Śliczne zdjęcia i marynarka :)
    Zdjęcia rodzinne są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialna marynarke upolowalas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz powiem nieskromnie, ze jestem z siebie dumna;-))
      dzieki kochana

      Usuń
  3. wow marynarka naprawdę świetna ;)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne buciki, tylko obcas mają grubszy, to są jedne z najwygodniejszych na śnieg :)

    A muffinki uwielbiam, bananowych jeszcze nie robiłam, więc skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych wszystkich przepisów na słodkości jakie tu pokazywałam to JEST MÓJ ULUBIONY!
      szczerze polecam

      Usuń
  5. you look great!

    Join giveaway and win circle lenses:
    http://teenfashioncorner.blogspot.com/2012/11/hi-everyone-new-giveaway-is-here.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna stylizacja,słodkie dzieci,pewnie smaczne i ogółem cały post wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łaty na marynarce mnie czarują! poza tym podoba mi się połączenie koralowych spodni z torebką, tak egzotycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka K - cudowna, takiej nigdzie nie widziałam ;-), zaczynam polowanie :-), a Mikołaj...Ewa przeciez przechodzi przez komin w Wigilię ;-), jeszcze ma czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie, nowy cykl na blogu!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. how funny the pictures with Santa !


    XX Luba

    :: Well Living Blog :: Victoria Beckham jeans in my equestrian look today
    http://very-well-living.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja świetna, ciekawa torba. dzieciaczki najsłodsze, a muffinki z bananami pewnie bardzo aromatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomarańczowe spodnie są cudne-przynajmniej trochę koloru pośród tej szarugi!
    A przepis na babeczki na pewno wypróbuję ;)
    zapraszam do mnie: www.szelmostwapannyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie mają piękny kolor;) do tego te świetne buty i torebka:) jestem na Tak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze - śliczna marynarka :)
    Po drugie - cudne Mikołajkowe zdjęcia :) (mój synek jest w podobym wieku i pierwszy raz w tym roku idziemy na Bal Mikołajkowy - nie wiem jak to zniesie ;)...)
    Po trzecie - wypieki wygladają na niesamowicie smaczne! Chyba jutro wypróbuję przepis :)


    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your look today!!! You're children are so cute
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz:) super torebka:) Mikołaj na szczęście w tym roku w mnie spisał się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasycznie i slicznie. Super torebka
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello there pretty! :)
    I am having my first giveaway. :) You might win awesome COSMETIC ORGANIZERS! ^_^
    I am hoping for your participation. ^_^
    Here is the link: http://thepiinkrouge.blogspot.com/2012/11/novemberrific-giveaway.html
    Thank you so much! God Bless :)
    Follow my blog. Will SURELY followed you back!<3 :)

    Much Love!
    -Jan
    http://thepiinkrouge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dziewczyny juz napisaly - marynarka genialna!
    Maluchy jak zwykle szykowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. The beautiful color of the pants, and the babies are so cute )

    http://www.veraanda.blogspot.ru/
    https://twitter.com/Veraanda
    http://www.bloglovin.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wyglądasz, butki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczne zdjecia - ojj te muffinki na pewno zrobie :)))))))))) mniammmm

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz :) Może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. babeczki przepysznie wyglądają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super torebka- mega kolory
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    pozdrawiam ciepło;)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Marynarka jest super! A spodnie mają świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  28. marynarka super - i to w takiej cenie? :) mega :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice blog dear =) I follow u =) :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty bardzo mi sie podobaja czy to z tego roku, czy je jeszcze mozna gdzies znalezc?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajna torba :) buty też super

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny strój! :D
    niegrzeczne dziewczynki idą tam gdzie chcą :D oby tak było!

    OdpowiedzUsuń
  34. ten Twój usmiech na twarzy :)
    Az chce się go godzinami oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie urocze dzieciaczki :) śliczne hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. love the bag!!
    you have gorgeous kids,
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ale cudowne dzieciaczki :)

    a buty z futerkiem super!

    OdpowiedzUsuń
  38. dzieciaczki zajęte prezentami:D hehe znam to!:)) Twoje buty są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Urocze dzieciaczki :) Uwielbiam polowac w SH. Bardzo mi się spodobała zarówno torebunia , jak i całość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!