wtorek, 11 grudnia 2012

Beige and teal

Cześć dziewczyny!
Dziś w roli głównej spódnica z kontrafałdą....dla odmiany od ołówkowych.Mam jeszcze taką beżową, po mojej mamie;-)
Tym razem bez szaleństw kolorystycznych. Za to z drapieżnymi bucikami.
Zdjęcia niezbyt wyraźne, mam nadzieję, że pod choinką obok książki M. Wrony  " Wrony w Ameryce" znajdę aparat ( mężu przeczytaj to;-)).

Miłego dnia dziewczyny.
Udanej zabawy na sankach;-)










spódnica, płaszcz, buty- NY&Comp
golf- Gap
torebka- Kohls
okulary- Franco Sarto

53 komentarze:

  1. kochana, nie zamarzlas? ;)
    prosto i slicznie!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja!!!! Te botki są cudowne!!!! życzę Ci żebyś znalazła ten aparat pod choinką!!!
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódniczka, podoba mi się również płaszczyk. Pozdrawiam i obserwuję:) Zapraszam do mnie; http://modnesisterki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódniczka i butki:)
    u Ciebie w ogóle nie ma śniegu :O
    oo boziu a Mnie świata nie widać:(

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz - torebeczka cudenko a Ty jak zwykle piekna i eleganka - taka Cie uwielbiam:)) pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Seksowna :)) Elegancka kobieta- przepięknie! I te cudne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja :). Masz piękną torebkę i butki <3 a płaszcz to magia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, z klasą, piękna torebka i botki, ale stylizacja dla odwaznych w takie zimno ;-) Widzę Sandomierz w tle ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Zdj 2 min i tyle, ale chyba zimą będe robic zdjecia w domku;-)
      Tak Sandomierz, nie zapominasz znajomych widokow;-)

      Usuń
  9. świetna spódnica! wyglądasz rewelacyjnie!
    lubię Twoje stylizacje!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica piękna i zakochałam się w torebce ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna spódnica, torebka no i oczywiście te drapieżne buty:) całość genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny zestaw-wszystko ladnie dopasowane kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zestawione wszystko kolorystycznie, torebko, buty cudo!!! Powiedz mi czy mozesz wejsc na strone Kohls, bo ja juz od dluzszego czasu nie, jest napisane ze brak dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ela!
      WIesz ja tez nie moge wejsc.Probowalam z wielu komp i nic, a mialm ochote na cos o JLo lub VW.
      MAm nadzieje, ze wszybko rozwiaza ten problem.
      Pozdrawiam E

      Usuń
  14. Śliczne kolory,buty najlepsze :)
    biszkopci86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. great look!:) I would love to follow each other dear, but I can't find you among my GFC followers:( could you try again for me please??:) one big kiss! I have a new post now and would love to know your opinion on it!!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this teal skirt.
    Thanks for the comment huny...and I would love for us to follow each other.
    Following #934

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych butach <3
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the skirt, you look gorgeous
    http://www.shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie zabójcze botki! plus ta torebka! miodzio ;)

    bardzo kobiecy i elegancki secik :)

    Pozdrawiam Ania
    http://detailinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. buty!!!:-)
    obserwuje i zapraszam:http://fash-attack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O widzę, że dziś na zewnątrz. Niby lepiej wychodzą zdjęcia, ale jednak warunki pogodowe nie sprzyjają pokazywania się bez kurtki ;))
    Zestaw bardzo przyjemny, fajnie skomponowany kolorystycznie plus ciekawa torebka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. perfekcyjna elegancja ! buty , torebka , spódnica , jej kolor <3 ! rozpływam się :)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Butki rzeczywiście robią wrażenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cute outfit. I love your leopard boots! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the comment on my blog!
    I would love to follow each other:)
    Hugs Amanda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję! :*
    Ale tutaj widzę klasę :) Przepiękna stylizacja!!:)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz :)
    Ok, więc obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna spódnica
    oby mąż to przeczytał

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie dobrane kolory i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny look. Piękna torba i całość oczywiście też.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie dobrałaś ubrania ;)
    masz cuudowny gust,z tego,co widzę :3

    OdpowiedzUsuń
  32. thank you so much for your comment dear:)) keep in touch:)) happy week!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwsza klasa:)! Tez mam nadzieje,ze beda wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. love the tone of the outfit loving those shoes
    closet2fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ten outfit jest bardzo elegancki i z klasą! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale super zestawienie! bardzo podoba mi się połączenie pantery z turkusem :)
    dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawa stylizacja, bardzo podoba mi się spódnica, kolor i fason!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!