piątek, 2 listopada 2012

Very rich carrot ring- czyli aromatyczne ciasto marchewkowe

Cześć dziewczyny!
Dziś obiecane ciasto marchewkowe. Już zniknęło, ale zdjęcia są;-)
Jest pyszne -  nie raz dawałam znajomym przepis... POLECAM!


jeszcze cieplutkie;-)
 4 jajka
3/4 szkl białego cukru
3/4 szkl brązowego cukru
2 kostki masła  w temp pokojowej- tak 2
2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
2 1/2 szkl mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
1/2 łyżeczki soli
2 szkl startej marchewki
3 łyżki soku z cytryny

Żółtka odzielić od białek. Mąkę wymiszać z proszkiem do pieczenia, sodą i solą,
Białka ubić i odstawić. Masło utrzeć z cukrem i wanilią,  dodawać po jednym żółtku. Dodać mąkę i połączyć. Dodać marchew i sok z cytryny. Delikatnie połączyć z ubitymi białkami.
Piec ok 1 h w 180 st.
SMACZNEGO!

26 komentarzy:

  1. Wow!!! i like it!!!! looks delicius!!!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zrobić takie ciacho! puki co robiłam tylko ciasteczka marchewkowe, które wyszly pyszne a przepis był banalny ;) zapraszam do siebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ciasto marchewkowe, mój dziadek robił najlepsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada genialnie. Nigdy nie probowalam, ale... :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm.. Może się kiedyś skuszę i zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robię takie ciasto jeszcze z 1 startym jabłkiem, dodaje do środka bakalie i orzechy włoskie i do tego robię polewę czekoladową. Tez zawsze wychodzi pyszne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wyglada;p ale slyszalam, ze po takim marchewkowym ciescie strasznie meczy zgaga ;p?

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieki za przepis - a wyglada przepysznie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. omg moja mama je wczoraj robiła tylko że z polewą czekoladową :) pyyycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie cieszę, polewa...nast u mnie tez bedzie polewa

      Usuń
  10. Jeszcze nigdy nie jadłam:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. obiecałam rodzince, że zrobię takie na święta :) Ślicznie Ci wyszło. Pozdrawiam AlicjaKlara

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks delicious!

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. That looks delicious.

    XX,
    Jenny
    www.curvy-life.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepis prosty, powinnam podołać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!