czwartek, 22 listopada 2012

Summer dress into fall

Hej dziewczyny!
Przepraszam za długą nieobecność, ale znowu mnie postraszyli limitem. Tym razem nie internetowym, ale limitem zdjęć na blogu... jak ja nie lubię ograniczeń. Ale już wszystko wiem i wracam;-)
Zdjęcia zmniejszone do 32%  a podczas powiększania na blogu wybrać opcję "oryginalny rozmiar" .
Smart cookie;-)
Dzisiaj stylizacja z wykorzystaniem mojego skórzanego płaszczyka. W całym tym " ramoneskowym szaleństwie" został przeze mnie zapomniany. A przecież jest piękny, no i to prezent urodzinowy od męża;-)
Sukienkę już znacie z sezonu letniego (Tutaj). Tym razem w jesiennym wydaniu.
A Wy lubicie długie, skórzane płaszczyki??








sukienka- Simply Vera Wang
pasek- Forever21
torebka- Nine West
buty- Steve Madden
płaszcz i szaliczek- prezent

42 komentarze:

  1. beautiful and feminine!!!:)xx





    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the print of your dress! Very beautiful! :)

    -xoxo, FRANCES

    http://hayleytanya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo szykownie i elegancko :):))
    Kurcze, mam nadzieję, że mi nie zaśpiewają limitu żadnego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie zaśpiewaja, ale doczytałam wszystko i to tylko 2$ na miesiąc

      Usuń
  4. Śliczny płaszczyk :))Jak zawsze pięknie wyglądasz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the coat and the dress, beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your coat *.*!!
    On my blog there's a giveaway, if you want you're the welcome :)
    Giveaway Firmoo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszcz. Stylizacja bardzo kobieca:) Zdecydowanie lubię to;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny płaszczyk, a torebka dodaje kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, bardzo kobieco, płaszczyk piekny, osobiście nie znosiłam do tej pory skóry (ze względu na zapach i kojarzyła mi się z "polskością" w złym wydaniu ;-)), ale po zakupie skórzanej kurteczki z Zary jesienią chyba zmienię zdanie ;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. twoje zestawy są zawsze cudowne;) pięknie , kobieco, elegancko wyglądasz:) śliczny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny ;)
    achh mieć takiego męża ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi bardzo podoba się sukienka :-) Buziak Ewciu

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the coat *_*

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie. Nie jestem przekonana do skórzanych płaszczy, ale Twój mnie przekonuje, jest piękny i wcale nie tandetny :) Co do limitu, też miałam z tym problem jakiś czas temu, ale zaczęłam zmniejszać zdjęcia, później tylko zaznaczam "oryginalny rozmiar" i jest ok :) Bo to jest chyba tak, że do 1 MB można wstawiać zdjęcia i nie zwiększa się limit, czyli jest nienaliczany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie! Co do limitu- dodaj sobie po prostu do bloga 2 autora z nowego maila (ktorym bedziesz oczywiscie Ty :)), ktory wprowadzi nowa ilosc miejsac na foty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Bardzo sprytne;-)

      Usuń
    2. ja rowniez dziekuje za ta podpowiedz:)))))))
      Kochana jak zwykle bajeczny zestawik - taki jak u Ciebie uwielbiam - gustownie i z klasa:)))))))))) pozdrawiam

      Usuń
  16. ślicznie wyglądasz;) płaszczyk jest genialny!!!!!!!!

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny elegancki płaszcz
    ♥ ♥ ♥
    POZDROWIENIA;*:*:* ola

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz super, a płaszczyk jest po prostu mega:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten płaszczyk jest cudowny!!!! Świetnie wyglądasz w tym kolorku!!!! Całość super :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. You look amazing!

    http://insofiashoes.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka i w ogóle świetny zestaw ! :)

    ps. jak to to na bloggerze są jakieś ograniczenia co do zdjęć ..? :/

    OdpowiedzUsuń
  23. I like the coat very much... the bag & shoes also do look great!

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze bardzo elegancko i baaardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. just followed your ah-mazing blog! www.shineonbyandrea.blogspot.com PLease check out my blog and if you could follow that would be awesome!

    OdpowiedzUsuń
  26. Luckily, there are many methods in safely removing unwanted
    hair. This article will explain the hair product diversion conspiracy and list ways that you can determine whether or not the beloved salon brand you saw in Walgreens last week was truly diverted merchandise or strategically
    placed by the powers that be. Soon after this, use curl lotion all more
    than your hair, and make use of mousse and squeeze this in your hair to
    that your curls seem flawless.

    Here is my web-site ... hair products

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!