sobota, 17 listopada 2012

Purple, teal and yellow

Cześć dziewczyny!
Piszę szybciutko, bo pora już późna;-)
Dzisiaj pokażę Wam spódniczkę, która kupiłam na prezent, ale tak mi sie spodobała, że stwierdziłam, że nie mogę bez niej żyć;-)
Cudowna jest;-)
Kiedyś uwielbiałam takie, teraz mam  czas spódnic ołówkowych.
Po raz kolejny żółte szpileczki...jedne z ulubionych.
Ok moje dzieci chyba w końcu poczuły potrzebę snu, więc biegnę do nich!
Jutro kilka nowości z mojej szafy.
Dobranoc kochane!










spódnica i torebka- Victorias Secret
golf- Nordstrom Rack
szpilki- Marc Fisher
kolczyki- JCP
pierścionek- Forever 21

35 komentarzy:

  1. śliczne szpilki i spódnica!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica świetnie prezentuje się ze szpileczkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely gorgeous outfit!! I love those yellow shoes!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. The skirt is so pretty... and the Heels are like a splash of fresh colour!

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  5. yeah , you look so good in here .

    http://nanybuz91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look! Love your shoes!!

    Would you like to follow each other?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing outfit!love the skirt!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!!!!! Such a cool combination of color!!! Love this outfit!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. love the pop of yellow with the shoe

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie! To bedzie jeden z moich ulubionych zestawow u Ciebie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie!
    Uwielbiam takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się zestaw :) I szpilki i spódnica :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka długosć lubi zniekształcać nogi, ale u Ciebie nie ma takiego zagrożenia, bo masz naprawdę zgrabne :) no i wzór, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bluzka i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great look! Loved your skirt!

    I was already following you ;)

    xoxo
    STYLE TRACES
    ST FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your shoes! We folow you, hope you'll follow back! :)

    stylecrossroad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupiłaś tą spódnicę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. katalog Victorias Secret, ale to stara kolekcja

      Usuń
  18. trzeba przyznać ze spódniczka naprawde dobrze się prezentuje:)

    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. love your neon shoes! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea Facebook: www.facebook.com/shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie rzucil na kolana plaszcz.....oddasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny zestaw, buty fajnie ożywiają całość, ale zmieniłabym kolor torebki..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!