poniedziałek, 5 listopada 2012

Purple and teal


Cześć dziewczyny!
Mam nadzieję, że weekend udany?
Mój tak, pogoda byłą cudowna, tradycyjnie już "pogościliśmy się;-)". Pełen relaks.
Dzisiejsza stylizacja zainspirowana kolorystyką pierścionka!
Uwielbiam tą spódnicę. Jest ciepłą, tweedowa z uroczą, skórzaną wstawką...jedyny minus...strasznie się zaciąga!
Rękawiczki wyciągnięte z pudełka... teraz marzą mi się takie długie czarne. Mam czerwone i beżowe, ale czarne.... z dodatkiem masywnej bransolety....... mmmmmmmm.
Mam nadzieję, że się Wam podoba moje kolorowe szaleństwo.

Uprzedzając złośliwe komentarze szanownych anonimów ( chyba każdy blog ma swojego;-) tylko pyt po co zaglądają ?).
Tak może i wyglądam poważnie i dodaję sobie lat  ( "40letnia tyczka";-)- pomysłowe)...Ja tak lubię się ubierać. Taki mam styl i już. Pokazuję to co noszę, nie będę się na siłę przebierać.
Miłego dnia.
Pozdrawiam Ewa














 spódnica i rękawiczki- TJ Maxx
sweterek- BP ( Nordstrom Rack)
torebka- Victorias Secret
szalik- NY&Comp
buty i kolczyki- JCP
kapelusz, pierścionek i bransoleta- Forever 21
rajstopy- DKNY


106 komentarzy:

  1. Super. A spódnica szczególnie mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,super zestaw :)) i figura genialna :)) pozdrawiam ciepło
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your lady style!!
    Good monday!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks gorgeous, love this ladylike style, fits u so nicely! Well done:) Great post, thank u for share!
    have a fabulous time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twój wpis, tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy set:) Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i uroczy komentarz. Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym chciała być tyczką : ))) Wyglądasz ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look :) A co do anonimów..... dziś akurat usłyszałam w TV tekst, że osoby, które wypowiadają się w Internecie anonimowo i w dodatku są hejterami, to często osoby niewykształcone. Coś w tym może jest, bo często są to komentarze poniżej poziomu. Ale czego się po takich spodziewać? Nie wiedzą co to konstruktywna krytyka, bo i skąd mają wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!
      anonimy...zastanawiam się tylko czemu zawsze ukrywaja tozsamosc majac tyle do powiedzenia i oczywiscie najlepiej sie na wszystkim znajac

      Usuń
  9. Ślicznie, ślicznie, bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)
    Dzięki za odwiedzinki i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo elegancki strój :) troszeczkę się postarzyłaś - mam wrażenie :) przepiękne dodatki i buzuteria!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję...może dodałam sobie pare lat, ale to właśnie cala zabawa modą i mi to nie przeszkadza. Raz możemy sie postarzyc a innym razem odjąć sobie kilka lat!
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Śliczny strój :)
    obserwuję :) :*
    Pzdr http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica super, śliczne kolory!!!! Ja tam bym chciała być tak szczupła ja Ty ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się opinią innych, i bardzo dobrze że robisz to co lubisz, pozatym to twój blog i możesz tutaj pisać i dodawać co chcesz :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie :)
    Nie ma co się przejmować takimi złośliwcami :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo wyglądasz pięknie i świetnie się ubierasz, zgodnie do swojej wspaniałej figury:)))Spódnica jest piękna, niejedna dwudziestolatka chciałaby miec taką figurkę....byc może z tond złośliwe i beznadziejne komen.anonimów :)))Wiem coś o tym, na początku też się przejmowałam lecz teraz mam to głęboko w poważaniu :)))

    Wyglądasz rewelacyjnie ;)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jako złośliwy anonim napiszę, " z tond" a w jakim to języku ? Polecam słownik poprawnej polszczyzny, pozdrawiam "niewykształcony anonim" jak dowiedziałam się z komentarza wykształconej pani Marty.

      Usuń
  16. I bardzo mądrze mówisz moim zdaniem, przecież nie chodzi o to, żeby przebierać się za kogoś, tylko, żeby ubierać się tak jak lubimy, najwazniejsze , żeby czuc się dobrze i pięknie w swoim ciele ;)!

    Dziękuję za odwiedziny, jasne , dodaję do obserwowanych i liczę na to samo:>

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne! Pozdrawiam Cię ciepło, a złośliwymi komentarzami od anonimów naprawdę nie warto się przejmować!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny:) Oczywiscie obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga tutaj: http://justynasinspirations.blogspot.com/
    Masz bardzo fajny blog, ciekawe posty i sliczne zdjecia pozdrawiam i zyczę dalszych sukcesow:)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietnie wygladasz jak na tyczke :) nie no nie ktorzy maja pomysly:/ pierscionek szczegolnie mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój sweterek ma przeCUDNY kolor *.*
    Zaobserwowałam. Czy również u mnie zaobserwujesz (tak jak pisałaś u mnie na blogu) ?
    Pozdrawiam :33

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny strój taki elegancji:d rękawiczki sa super^^ mnie też marzą się czarne:D

    OdpowiedzUsuń
  22. love your posh look. oh yes i would lurv to follow, i am following you i hope u will find time to do the same.
    hugs+kisses
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. thank you :)
    of course we can follow each other!
    I follow you, now its your turn:)♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice style! Love the tweed skirt.

    OdpowiedzUsuń
  25. love your outfit so much .
    am following you now , hope you follow back .

    http://nanybuz91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie wyglądasz, ten kapelusz jest stworzony dla Ciebie, super elegancko!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuje za komentarz. obserwuje. mam nadzieje, ze ty mnie tez

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, nice blog :) im following you now, please follow me back!

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciociu,tak w kapelusiku i rekawiczkach,a w samym sweterku popierda...asz? Zmarzna plecuszki ,to juz nie ten wiek i o zdrowko trzeba dbac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi by sie nie chcialo zagladac na strony ktorych nie lubie...

      Usuń
    2. a może naprawde jestem "wiekowa" i co bawi cie ublizanie starszym...swojej mamie, ciociom, babci tez ublizasz z racji wieku?

      Usuń
    3. zreszta Ewa, co tu sie przejmowac, przeciez my "anonimowi" nie jestesmy wyksztalceni i do piet Wam nie dorastamy :P

      Usuń
    4. Nie ja tego nie napisalam i tak nie uważam...w przeciwienstwie do Ciebie nie obrazam i nie ocenaim ludzi ktorych nie znam

      Usuń
    5. primo: nie ja jestem autorem komentarzu o kapelusiku i braku kurteczki, secundo: zdaje sie, ze wlasnie mnie - nieznajoma osoba - obrazilas i ocenilas...

      Usuń
    6. Dlatego najlepiej sie podpisywac wtedy nie ma niedomowien! Nie widze nic obrazliwego w moich odpowiedziach...
      Pozdrawiam

      Usuń
    7. Witam to ja od komentarza o "ciotuchnie".Prawda Cie boli?Mam sie podpisac z imienia i nazwiska?Bloga nie posiadam,wiec nie jestem jakas konkurencja zlosliwa.Czasami przegladam blogi i swoja krytyczna opinie nieraz zostawie i doceniam dziewczyny-blogerki,ktore licza sie z krytyka(nawet zlosliwa bo ja potrafie byc taka)i potrafia to"olac" bo maja klase ,ale najgorsze sa te ktore "tocza piane",na sile probuja udowodnic swoja race(bo kosus musi sie cos podobac skoro ona uwaza ze to ladne),a sa nawet chamskie,uzywajace tz.kolokwiokalizmow.Nie zmienia to faktu,ze ubierasz sie jak stara panna-nauczycielka i jestes tz.klotylda.
      Agata Kulikowska(mowi ci to cos?)Nie sadze.

      Usuń
    8. ps.przepraszam kolokwializmow

      Usuń
    9. Niestety nie boli;-( Wspaniale, ze potrafisz być zlosliwa, alby pozozdroscic Twoim znajomym. " w sweterku pop..." sama klasa!

      Agato- nic mi to nie mowi, nie bede tez Cie szukac na fb czy innych portalach, poprostu latwiej odpowiadac....
      Nie musi sie tez podobac, nie nawoluje nikogo doo "noszenia sie po mojemu", ale tez dla Ciebie nie zmienia stylu;-)Tak zrozumialam, ze Tobie on nie odpowiada.
      Jesli ta odp stracilam w Twoich oczach i mnie nie doceniasz trudno. Chamska nie jestem, "piany nie tocze"...
      Dziekuje za Twoje koment. Dobranoc
      Jutro nowy post;-)

      Usuń
  30. ...no cóż...takie teksty były i zawsze będą, nie ma co się nimi przejmować, to tylko ludzka zazdrość a jeżeli ludzie Ci zazdroszczą tzn że jesteś krok przed nimi - to moje życiowe motto ;-).
    Kapelusik i snood - rewelacyjny, dla mnie nie w tym zestawieniu ale to dla mnie ;-), świetna spódnica, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Mila!
      wiesz nie przejmuje sie anonimami, tylko tak mysle (bo to jedna i ta sama osoba) po co tu zaglada i sie denerwuje... to ma fachowa nazwe!
      Jak widac mozna skrytykowac w kulturalny sposob
      Pozdrawiam Ewa

      Usuń
    2. To pewnie twój psycho fan....K.Tusk też miała,to cena "sławy" buahahaha

      Usuń
  31. Thanks for your comment on my blog! Sure i want to follow each other! Follow me and i will follow you back! Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely skirt and really classy look!

    Nice blog, follwing you on GFC.

    Kisses from Spain!

    http://www.lesdeuxrombos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gorgoeus outfit! Yes I wold like to follow your post :) I will follow you now, hope you do the same as you told me :)

    Sun-driven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely outfit!
    Your blog is great, I am following you now
    hope that you can visit my blog :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały kolor bluzki
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  36. nive blog!
    than you for the comment.
    i follow you and i hope, you follow me too. :)

    lovely greets :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely blog! I adore it! Follow each other on GFC and Bloglovin? Let me know in the comments, I will be more than happy to follow you back!

    OdpowiedzUsuń
  38. z mila checia :)
    ja juz obserwuje
    czekam na Ciebie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. You have a fabulous blog. :)
    Hope we can follow eachother!

    -Sandra.*
    (www.thedarlingmissg.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanks for your comment on my blog!
    You're beautiful,I like your outfit :)

    http://voguemybible.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  41. You look very pretty Ewa. Thank you for stopping by! I'm following you now (GFC, BLOGLOVIN ETC)and hope you'll follow me back dear. Big kisses Coco

    OdpowiedzUsuń
  42. great look! would you like to follow each other? let me know!xx

    OdpowiedzUsuń
  43. hi))nice look!
    I follow, follow me back=))
    www.beautyunearthly.blogspot.com xoxo Ami

    OdpowiedzUsuń
  44. Followed you back! Thanks so much. :D
    Hope to see lots more posts from you! I can read Polish (parents are from there) and speak it but can't write it! Lol. Or else I would. :)
    Beautiful pics as well!

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi Ewa! Your blog is really nice and you got an elegant style! Sure we can follow each other, just follow you on GFC:) Please let me know dear! Kisses and have a good day! xo

    OdpowiedzUsuń
  46. Like youre Style!

    Follow me on BlogLovin, I alway's follow back.
    Jus leave a comment.
    xx

    chloechante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ja uwielbiam Twoj styl - przeslicznie wygladasz i masz boska figure!!!!!!!!!!! a anonimy to bardzo czesto zakompleksieni i niezczesliwi ludzie ... nie warto sie nimi przejmowac....pozdrawiam i czekam na dalsze Twoje stylizacje:))))

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Dziękuję za komentarz na moim blogu ;) jeśli chodzi o wzajemną obserwację, to jestem jak najbardziej chętna! Już nawet Cię obserwuję!

    xo Iga

    http://fashion-passion-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super!






    http://designer2078.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  50. Thank you for visiting my blog :)


    I think Purple and teal go well together. Your whole look exudes classiness and sophistication. Please keep posting :)


    I'm your newest follower in GFC. I hope you would follow me back if you want to. :)
    -xoxo, FRANCES


    http://hayleytanya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. super stylizacja ;)) bardzo gustowna.

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  52. tnx for following me.. followed back as i said.. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Great mix of colors!! thanks for passing by my blog! following you allready!

    Kisses
    <3 Val
    www.beautyval13.blogspot.com.ar

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacja! Dziękujemy za odwiedzinki i my juz zaobserwowałyśmy :) Pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny outffit ; -)
    no pewnie , ja już obseruję i czekam na Ciebei ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za miły komentarz. Strasznie zamotany ten Twój opis... "strasznie się Rękawiczki wyciągnięte z pudełka"? Hmmm? Ale pierścionek ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki! nie zauważyłam miałbyć strasznie się zaciąga..już poprawiam, tak to jest jak sie posty na szybko dodaje!
      Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  57. Of course I'll like us to follow each other via 'Google Friend Connect'!
    I'll follow you first! ;)

    P.S.: I am a huge fan of the colour teal. The sweater looks great!
    I also like the shoes!

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  58. So classy! Love the skirt!!;)
    Xx



    Ps. Let us know if you would like to follow each other
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz jak jakaś dama ;D Bardzo fajnie, są kolory, a mimo to jest spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Podoba mi się tutaj ;) obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. I sweety,
    I found your nice comment on my blog..
    I'm there for follow you like I promise!
    new follower,

    see ya soon on blog :*

    jex


    http://deliciousmakeupfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  63. You look so pretty;)
    Great,great outfit,lovely!
    I really like this post! I can't wait to see what you do next!
    Come check out my blog, maybe we can follow each other:)
    Have a great week!
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  64. cute hat!i totally want one too!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  65. The colours work so well together :) Love it!!

    ngofficial.blogspot.co.uk

    <3

    OdpowiedzUsuń
  66. stinkin love the sweater! great color!! I'm a new follower! check my blog out and maybe follow me back!!

    http://satisfashionsydney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. I love your photos and your blog! Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  68. Hi darlin! Thank you so much for visiting my blog! I'm following you now on GFC #854!

    OdpowiedzUsuń
  69. Oczywiście że możemy obserwować ;*
    Dziękuję bardzo za komentarz ;*
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. Love this outfit!! Thanx for the sweet comment! xoxo

    http://so-st-yle.com

    OdpowiedzUsuń
  71. U mnie tez anonim zlosliwy z jadem sie pojawil. Ta tyczka to tlumacz piekna smukla figura, 40latka tlumacz elegancka, klasyczna i pieknie ubrana kobieta. Uwielbiam twoj styl!

    OdpowiedzUsuń
  72. Love that collar, and the skirt! Thanks for following me back :)

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Spódnica kojarzy mi się ze stylem domu Chanel, który ubóstwiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!