poniedziałek, 12 listopada 2012

Navy and black

Witajcie dziewczyny!
Jak Wam minął weekend?
Ja tak jak pisałam byłam na małej wycieczce. Niby nic szczególnego bo tylko Rzeszów, ale ja uwielbiam to miasto.
Miałam sie spotkać z koleżanką ze studiów, z która mieszkałam w pokoju, ale niestety akurat nie było jej w mieście- ty mała Ewo!!!!!!
Za to udało mi sie poznać Młodą mamę w świecie mody!;-)
Bardzo fajnie zobaczyć i porozmawiac z kimś, kogo  zna się tylko z wirtualnej rzeczywistości. Moja pierwsza randka z internetu;-)
Było bardzo miło i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy miały okazję się zobaczyć.
Naturalnie więc pokazuję moją „wycieczkową” stylizacje.
Spodnie, wygodne botki i duża torebka!
Miało być w miarę wygodnie, choć specjalnie nie nastawiałam się na chodzenie po sklepach...
Pierwszy raz byłam w ZARZE ( poważnie) nie wiem czy zauważyłyście, ale nie posiadam ani jednej rzeczy tej firmy! Oj zostawiłabym tam chyba ze 2000 zł, nie licząc zakupów dla dzieci. Po beżowe botki z ćwiekami chyba wrócę i może po takie naćwiekowane, zwierzakowe sandałki.. .JA I ĆWIEKI? ;-)
Ale za to wróciłam z pięknym żyrandolem do dzieciecego pokoiku;-)
Miłego dnia.
Pozdrawiam Ewa





 






K wysiadka, teraz moja kolej;-)



 Rodzinna kolacja, zbyt późna i zbyt obfita, i tak już 6 kg za dużo ;-(




spodnie- NY&Comp
top- Old Navy
kardigan- Grace Elements
botki- JCP
torebka- Nine West
pasek- Guess
bransoleta- ZIELONY KOT

48 komentarzy:

  1. Cute look
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze wyglądasz kobieco i elegancko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm ale elegancko !!!!
    p.s też nie byłam w Zarze, jedynie w internecie pooglądałam. Zawsze jak chciałam wejść to pomyślałam, że jednak nie bo wyjdę na idiotkę jak pójdę tylko pooglądać... I zawsze wydawało mi się, że nie jestem ubrana na poziomie hahah ;) głupie - wiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szcerze głupie;-) a co za różnica w co jestes ubrana! Dlatego idzesz po nowe rzeczy bo chcesz wygladac lepiej;-)

      Usuń
  4. Jak zawsze elegancko! pieknie'!!
    A czy zobaczymy kiedys jakas chocby pol-sportowa stylizacje??
    Zazdroszcze, ze gdziekolwiek sie nie pojawisz to zawsze kobieco i zmyslowo wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje...
      Sporotowo? niestety nie lubię!
      Ostatnio mnie sporo przybyło, więc muszę się zapisać na joge, albo coś...to zrobię zdjecie

      Usuń
  5. torebka pasująca do kurtki córeczki - piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny outfit :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze kobieco i elegancko :)

    Ja mam tylko jedną rzecz z Zary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz za moich czasów w Pl Zary nie było w "mojej"galerii. A w stanach też w moich okolocach nie było, więc jakoś nie miałam okazji;-) chociaz przyzjaję rzeczy mają śliczne

      Usuń
  8. cudownie wyglądasz ! stylowo i elegancko jak zawsze ...torebka <3 !

    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look!Bardzo mi się podoba. Taka odskocznia od ćwieków, galaxy itp;) A dzieciaczki przecudne i jak zwykle eleganckie!!
    pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mam nic z ZARY, byc może dlatego iż w pobliżu nie ma tej sieciówki jak też wielu innych, lecz specjalnie nie ubolewam nad tym :))Ty zawsze piękna i powabna, spodnie są świetne :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna bluzeczka...a ZARA ciuczki mają przepiękne, szczególnie dla dzieci choć rzadko na moją kieszeń ;-), w UK Zara, H&M, Marks and Spencer i oczywiście Next cieszą sie największą popularnością - moją też ;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny niektórzych rzeczy mają jak z kosmosu;-)

      Usuń
  12. Kochana jak zawsze wyglądasz elegancko i z klasą!!!! A co do Zary i cen- warto kupić ubranka na wyprzedażach, ja czekam właśnie na okazję w tym sklepiku :)))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja :))
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie :) Gratuluję udanych zakupów :)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Oczywiście, że obserwujemy :)
    Ja już teraz czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Ty wygladasz zawsze przeslicznie:)))))))))))))) faktycznie Zary u Ciebie raczej nie widzialam:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze;-) zakochałam sie w tych bucikach i chyba po nie wróce;-)

      Usuń
  16. swietnie wygladasz :) bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna bluzka ;)

    możemy obserwować.
    juz dodaję ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami trzeba troszkę zaszaleć:) Obserwujemy z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jak zawsze świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love today's post, you're always so pretty ...
    Kisses and happy day
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia i piękna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super klasyczny zestaw:-) spodnie genialne, wyobrazam je sobie z grubymi, cieplymi swetrami:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the bag!!!!! Cute babies!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna torebka, a dzieciaczki przeurocze:)
    Obserwuję i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Spotkanie było przemiłe i mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz. Ewa jestem Tobą zachwycona na żywo, zdjęcie nie oddają w pełni Twojego uroku, pozdrawiam całą wspaniałą rodzinkę :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Such a fashionable Family!
    Love the onyx arm cuff!

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  27. Olá querida fiquei feliz com a sua visita ao meu blogger!
    Já estou te seguindo aqui =)
    Curta a page do meu blog no facebook
    http://www.facebook.com/BlogRosaeGlitter

    beijos Rosa e Glitter ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Widze, ze swietnie sie bawilas. Zestaw cudowny, bardzo szykowny ale jednoczesnie wyglada na wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie! a dzieciaczki sa przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie jak zawsze.dzieciaczki takie stylowe :)) piękna kochająca się rodzina :)) cudnie
    pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie! śliczne rodzinne zdjęcia ;)


    zapraszam na konkurs, do wygrania dowolne buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  32. I use navy and black a lot! :)
    kiss

    http://8melite.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  33. Great color combo I would have never thought to put these two color together.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga również Cię obserwuję. Super pozytywne zdjęcia :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. cora to skora zdjeta z Ciebie...identyczna:)
    sliczna i elegancka:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne zdjęcia. Ogólnie cały blog się miło ogląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!