sobota, 3 listopada 2012

Impress for less- Olivia Palermo's military jacket

Cześć dziewczyny!
Dzisiejsza stylizacja bardziej na luzie. Żeby nie było, że zawsze wyglądam "jak starsza pani";-). Cudowna pogoda, zestaw idealny na spacer z dziećmi.
Jak tylko zobaczyłam zdjęcie Olivii, to wiedziałam , że kiedyś się tak ubiorę. Jej stylizacje to jedna wielka inspiracja!
Mam nadzieje, że Wam się podoba.
Pozdrawiam!
Ewa




MOJA INSPIRACJA






kurtka, jeansy, torebka i kolczyki- NY&Comp
top i pasek- Nine West
buty- TJMaxx
okulary- Forever 21

34 komentarze:

  1. kurtka jest bardzo fajna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz;)
    z resztą jak zwykle;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki super ;)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wedlug mnie bomba!!!!!!! piekna jak zwykle!!!!!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)))
    zapraszam do mnie
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoj pomysl na ta stylizacje podoba mi sie duzo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie|!! ; |DDD




    www.live-style20.blogspot.com

    new post!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żakiet masz boski! Strasznie do Ciebie pasuje :) piekna i elegancka jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  9. inspiracja bardzo fajna :)wygladasz prawie identycznie :) bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. wow i love olivia palermo!!

    OdpowiedzUsuń
  11. You did a great job styling that jacket!
    xoxo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz!:)) bardzo podoba mi się twoja torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak wygladasz jak stara ciotka,ciekawa jestem ile ty masz lat.Mozna sie ubierac elegancko,ale ty zawsze wygladasz jak tyczkowata,czterdziestoletnia ciotuchna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz Ci piałam szanowny anonimie, ze swoje latka mam, ciocia tez jestem.
      Tylko po co tu zagladasz?
      Pozdrawiam i zegnam

      Usuń
  14. wyglądasz świetnie:)
    bardzo podoba mi się ta kurtka:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw ...kurteczka bardzo fajna :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. great look! love the jacket :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje bardzo dziewczyny
    Thank U so much girls!
    xoxo Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. wygladsz bardzo ladnie! ja juz obserwuje! czekam na ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great look for less :) You look gorgeous! x

    OdpowiedzUsuń
  20. szczerze i z ręką na sumieniu mogę powiedzieć, że nawet lepiej wyglądasz niż Olivia : )

    Przy okazji zapraszam na konkurs - > http://nolitees.blogspot.com/2012/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!