piątek, 9 listopada 2012

Grey poncho and black pleated skirt

Cześć dziewczyny!
Jak się macie?
Zapowiada się cudny dzień i wspaniały weekend ... po tylu latach odwiedzę jedno, z moich ulubionych miast;-). Bardzo się cieszę na tą wycieczkę;-)
Dziś kolejna odsłona mojego "sweterkowego poncha" ( pierwsza TUTAJ). Tym razem również w połączeniu z czernią.
Buty mogłyby być w bardziej zbliżonym odcieniu, no ale......
Jako wisienka na torcie jeden z moich ulubionych naszyjników.

Marzy mi się taka torebka, tylko w czerwonym kolorze...mam nadzieję, że kiedyś upoluję.
Ok zmykam, bo  dziś 2 dzieci w domu. A to oznacza rewolucje;-)
Pozdrawiam Ewa










poncho, pasek, torebka- NY& Comp
spódnica i top- Old Navy
buty- Rampage
okulary- Armani Exchange
naszyjnik- Forever 21


47 komentarzy:

  1. Love your bag and skirt!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, uwielbiam Twoje zgrabne nogi!!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz:) śliczną masz spódniczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancka, piękna mama :D to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta spódnica jest GENIALNA <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie to wygląda. lubię czernie i szarości. piękny wisior

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się Twoja spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne połączenie kolorystyczne , bardzo ładnie Ci w szarym .

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie wygladasz!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny zestaw, bardzo mi się podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a cóż to za miasto? :) bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeszów;-) dla mnie sentymentalne, podobno teraz coraz piekniejsze

      Usuń
  12. Pieknie! Jakie nogi, chyba wczesniej nie przyuwazylam ich :> Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyglądasz :) klasa

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz:) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing skirt :)





    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie szaro - czarne zestawy.
    Ladny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje bardzo dziewczyny!
    Zmykam spać bo coś chorubsko probuje mnie złapac...a jutro wycieczka!
    NIE DAM SIĘ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful outfit! :)

    New post on my blog, check it!

    http://theannelicious.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. I adore the Poncho, Shoes & the Necklace!
    You look awesome!

    This also made me laugh because I was wearing grey, olive green & black, too, today! :D

    Follow the Royal Peach

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, poncho w tym zestawieniu rewelacyjne, chociaz w ostatnim również ;-)i spódnica...bardzo mi się podoba;-). Oj gdyby te stare panny nauczycielki i ciotki Klotyldy potrafiły się tak ubrać...;-), udanej wycieczki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you for visiting my blog.. Follow you already! :) Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie się ubierasz. Ładna spódnica :)

    would you like to follow each other?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Love grey, and love the poncho :) thanks for following!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fine and delicate details of style!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana http://nieszkax3.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. elegancja francja, super :) pozdrawiam :*

    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieje, ze wycieczka ci sie udalo a jesli pojechalas tak ubrana to wygladalas fantastycznie. Piekne to ponczo inne niz takie tradycyjne. Spodniczka stworzona to takich szczuplych sylwetek jak twoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana. Jutro dodam wycieczkowa stylizacje!
      Oj kochana musze sie za siebie wziasc od poworotu do PL przytylam ok 6 kg, moje postanowienie na nast miesiac zapisac sie na joge!

      Usuń
  28. otagowalam cie na swoim blogu zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow great post,love your skirt, great combo!! sure, lets follow each other!!following now via gfc, now its your turn:D
    http://lynnsprettymess.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  30. wow!You look so pretty!!
    Love your skirt!So cute;)
    I'm following back on GFC
    When you have a chance take a look at my new bag:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękny zestaw. Jeden z Twoich najlepszych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi się zestaw podoba :) wyglądasz rewelacyjnie !
    przychodzę z nominacją ( szczegóły u mnie ) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw! :)
    Znalazłam Cię na ModnejPolce, dodaję do obserwowanych i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!