piątek, 30 listopada 2012

Yellow cords

Cześć dziewczyny!
Jak się macie....
Ale ponury dzień.Potrzebuję kawy i dużo słońca;-)Jakieś ciacho też by sie przydało.
Aby poprawić sobie humor kolorowa stylizacja...dla odmiany żółty kolor;-) Tym razem w połączeniu z zielenią.Panterka - żeby nie było zbyt grzecznie.
Cieplutkie sztruksy i duży sweter...idealnie na dziś.
Mam nadzieję, że podoba się Wam mój kolorowy zawrót głowy;-)
Trzymajcie się cieplutko.
Ewa

czwartek, 29 listopada 2012

Cozy sweater

Cześć dziewczyny!
Jak dobrze, że pogoda nas rozpieszcza. Nie trzeba pomykać w ciężkich kozakach i grubych płaszczach...tak lubię.
Śnieg poprosze tylko na święta. Narty - zdecydowanie nie dla mnie, więc kilka śnieżnych dni na Boże Narodzenie w zupełności wystarczy.
Zamiast kurtki wybrałam ciepły, długi swetr, który świetnie się sprawdził przy wczorajszej temperaturze.
Resztę rzeczy już znacie;-)
Buziaki
Miłego dnia
Ewa


wtorek, 27 listopada 2012

Yellow coat

Hej dziewczyny!
Wiecie, że uwielbiam kolor żółty. Latem praktycznie nie było zestawu bez akcentu w tym kolorze...jesienią nie odpuszczam. Wbrew trendom nie stawiam na burgund.
W swojej kolekcji mam zółciutki kardigan, żakiet, trencz, płaszczyk przeciwdeszczowy więc przyszedł i czas na coś na cłodniejsze dni. Zdjęcia niewyraźne, ale nasz aparat po spotkaniu z synkiem jest w jeszcze gorszym stanie niż był;-)

Przypominam,że biorę udział w konkursie na najlepszą stylizację i potrzebuje Waszych głosów TUTAJ;-)To już ostatni etap, więc może coś z tego będzie.
Dziękuję bardzo.
Miłego wieczoru.
xoxo E


poniedziałek, 26 listopada 2012

Sea green

Cześć dziewczyny!
Jak Wam minął weekend? Ja wypoczęłam u mamy. Teraz czas na dietę;-))
Dzisiaj kolejna stylizacja z dobrze Wam znaną spódniczką. Kiedyś zastanawiałm sie jaki to właściwie kolor- już wiem, jest w kolorze morskiej zieleni ( tak pisało na metce sweterka, który idealnie do niej pasuje;-))
Klasyczny, kamelowy płaszczyk i złota biżuteria- dużo złotej biżuterii- TAK JAK LUBIĘ;-)
Kochane dziękuję bardzo za dotychczasowe głosy! Dzięki Wam przeszłam do ostatniego etapu w kategorii stylizacja dowolna.
Bardzo proszę o głosy w tym etapie. Głosować można tutaj KLIK ;-)
Dziękuję i pozdrawiam Ewa


sobota, 24 listopada 2012

Orange and black

Cześć  dziewczyny!
Mam nadzieję, że bawicie się dobrze.
Ja sobie odpoczywam u mamusi;-). Jak fajnie mieć podany obiadek ;-)
Dziś premiera mojej nowej ( a już ulubionej) spódniczki!
Jest boska i na pewno zaprzyjaźnię się z nią;-)
Miłego wieczoru. Buziaki  E



czwartek, 22 listopada 2012

Summer dress into fall

Hej dziewczyny!
Przepraszam za długą nieobecność, ale znowu mnie postraszyli limitem. Tym razem nie internetowym, ale limitem zdjęć na blogu... jak ja nie lubię ograniczeń. Ale już wszystko wiem i wracam;-)
Zdjęcia zmniejszone do 32%  a podczas powiększania na blogu wybrać opcję "oryginalny rozmiar" .
Smart cookie;-)
Dzisiaj stylizacja z wykorzystaniem mojego skórzanego płaszczyka. W całym tym " ramoneskowym szaleństwie" został przeze mnie zapomniany. A przecież jest piękny, no i to prezent urodzinowy od męża;-)
Sukienkę już znacie z sezonu letniego (Tutaj). Tym razem w jesiennym wydaniu.
A Wy lubicie długie, skórzane płaszczyki??

poniedziałek, 19 listopada 2012

Animal print booties

Witajcie kochane!
Dzięki Waszym głosom udało mi sie przejść do kolejnej części konkursu w 2 kategoriach...codzienna i dowolna.  Proszę o pomoc i na tym etapie...Głosować można tutaj KLIK.
Z góry dziękuję!

Dziś bardzo codzienny zestaw.
Premiera moich nowych bucików. Są śliczne i nawet wygodne!

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój "luzak" czy jak ktoś woli "zwyklak".
Buziaki E



niedziela, 18 listopada 2012

Something new

Witajcie kochane!
Dziś tak jak obiecałam kilka nowości.
Może i mało zimowe, ale i tak bardzo mi sie podobają.
Są jeszcze cudne zwierzakowe botki, które już miały swoja premierę....brakuje za to zimowego kapelusika...mam nadzieję, że wkrótce dotrze;-)
Teraz marzę o sukience Weroniki Książkiewicz z dzisiejszego odcinka DD TVN;-)
Miłego wieczoru.
xoxo Ewa



naszyjnik i buty- Charlotte Russe, bransolety- Forever 21

sobota, 17 listopada 2012

Purple, teal and yellow

Cześć dziewczyny!
Piszę szybciutko, bo pora już późna;-)
Dzisiaj pokażę Wam spódniczkę, która kupiłam na prezent, ale tak mi sie spodobała, że stwierdziłam, że nie mogę bez niej żyć;-)
Cudowna jest;-)
Kiedyś uwielbiałam takie, teraz mam  czas spódnic ołówkowych.
Po raz kolejny żółte szpileczki...jedne z ulubionych.
Ok moje dzieci chyba w końcu poczuły potrzebę snu, więc biegnę do nich!
Jutro kilka nowości z mojej szafy.
Dobranoc kochane!



piątek, 16 listopada 2012

Pomysł na obiad- Łosoś pod ziemniaczaną pierzynką z sosem śmietankowym z kaparami

Hej kochane!
Dziś  przychodze do Was ze smacznym obiadkiem. Łosoś i słodkie ziemniaczki.  Przepyszne i pełne wartości odżywczych danie. Śmietankowy, aromatyczny sos idealnie komponuje się z tym daniem, ale sprawdzi się także do ryby smażonej w panierce.
Polecam
Przypominam także,że biorę udział w konkursie i z góry dziekuję za Wasze głosy Klik

 


Łosoś po ziemniaczaną pierzynką

4 ok 100 g  porcje łososia
1 słodki, obrany  ziemniak
3 „zwykłe”, obrane ziemniaki
1 łyżka soku z cytryny
¼ szkl mąki
2 jajka
2 łyżki oleju
sól, pieprz

Ziemniaki zetrzeć na tarce o dużych oczkach. Wymieszać z sokiem z cytryny. Lekko posolić.
Łososia opruszyć mąką i zamoczyć w jajkach. Na każdą porcję łososia położyć ¼ ziemniaków.
Na dobrze rozgrzana patelnię, położyć delikatnie łososia ziemniakami do dołu. Smażyc ok 4-5 min.
Przełożyć do żaroodpornego naczynia i zapiekać w piekarniku rozgrzanym do 180 st przez ok 15-18 min.
Podawać z ciepłym sosem i sałatką.

Sos śmietankowy
1 ½ szkl śmietany kremówki
1 łyżka koperku ( świeżego lub suszonego)
1 łyżka soku z cytryny
1 łyżka kaparów
1 łyżka mąki
1 łyżka masła
sól, pieprz

Z masła i mąki zrobić zasmażkę i odstawić.
Smietane podgrzać. Zagęścić zasmażką, dodać resztę składników i doprawić.
Ok zostawiam Was i życzę udanego wieczoru.
Buziaki E


czwartek, 15 listopada 2012

Red pants

Cześć dziewczyny!
Dziś po kilku dobrych miesiącach po raz kolejny pokazuję się w czerwonych spodniach...
Najprościej byłoby dodać białą górę lub coś czarnego. Przyznaje, że często tak je łączę.
Ale żeby nie było banalnie postawiłam na kolor zółty.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Dziękuję także za Wasze wsparcie w konkursie. Mam nadzieję, że coś wyjdzie , choć to w sumie to mój pierwszy konkurs, także przeżyję jakoś przegraną. A chyba na przegraną się zapowida , to się nazywa pozytywne myślenie.
Jakby ktoś chciał pomóc to wystarczy jeden  KLIK
Buziaki dziewczęta!
cmok




Kochani potrzebuję Waszej pomocy!

Kochani na www. Fleq.pl ruszył właśnie konkurs na stylizację.
Odbywa się w 3 kategoriach....Elegancka, Codzienna i Dowolna. Ja również zgłosiłam swój udział. Jeżeli spodobły Wam się moje propozycje, to będę bardzo wdzięczna za głos. W każdej z kategorii można oddać po jednym.
Po prawej stronie macie baner z bezpośrednim linkiem...
Z góry dziekuję.
Buziaki  ;-)

środa, 14 listopada 2012

Elie Saab s/s 2013

Cześć dziewczyny!
Jeszcze zima przed nami, a ja już myślę o wiośnie i lecie!
Uwielbiam z powodów oczywistych, ale również dlatego, że mam zdecydowanie więcej rzeczy na ten sezon;-)
Przeglądając kolekcje na wiosnę- lato 2013 natrafiłam na Elie Saab  i jak zwykle jestem zachwycona. Cudowne fasony i kolory! Bardzo "po mojemu".
Dla tych którzy nie widzieli.
Enjoy!

poniedziałek, 12 listopada 2012

Navy and black

Witajcie dziewczyny!
Jak Wam minął weekend?
Ja tak jak pisałam byłam na małej wycieczce. Niby nic szczególnego bo tylko Rzeszów, ale ja uwielbiam to miasto.
Miałam sie spotkać z koleżanką ze studiów, z która mieszkałam w pokoju, ale niestety akurat nie było jej w mieście- ty mała Ewo!!!!!!
Za to udało mi sie poznać Młodą mamę w świecie mody!;-)
Bardzo fajnie zobaczyć i porozmawiac z kimś, kogo  zna się tylko z wirtualnej rzeczywistości. Moja pierwsza randka z internetu;-)
Było bardzo miło i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy miały okazję się zobaczyć.
Naturalnie więc pokazuję moją „wycieczkową” stylizacje.
Spodnie, wygodne botki i duża torebka!
Miało być w miarę wygodnie, choć specjalnie nie nastawiałam się na chodzenie po sklepach...
Pierwszy raz byłam w ZARZE ( poważnie) nie wiem czy zauważyłyście, ale nie posiadam ani jednej rzeczy tej firmy! Oj zostawiłabym tam chyba ze 2000 zł, nie licząc zakupów dla dzieci. Po beżowe botki z ćwiekami chyba wrócę i może po takie naćwiekowane, zwierzakowe sandałki.. .JA I ĆWIEKI? ;-)
Ale za to wróciłam z pięknym żyrandolem do dzieciecego pokoiku;-)
Miłego dnia.
Pozdrawiam Ewa


piątek, 9 listopada 2012

Grey poncho and black pleated skirt

Cześć dziewczyny!
Jak się macie?
Zapowiada się cudny dzień i wspaniały weekend ... po tylu latach odwiedzę jedno, z moich ulubionych miast;-). Bardzo się cieszę na tą wycieczkę;-)
Dziś kolejna odsłona mojego "sweterkowego poncha" ( pierwsza TUTAJ). Tym razem również w połączeniu z czernią.
Buty mogłyby być w bardziej zbliżonym odcieniu, no ale......
Jako wisienka na torcie jeden z moich ulubionych naszyjników.

Marzy mi się taka torebka, tylko w czerwonym kolorze...mam nadzieję, że kiedyś upoluję.
Ok zmykam, bo  dziś 2 dzieci w domu. A to oznacza rewolucje;-)
Pozdrawiam Ewa

czwartek, 8 listopada 2012

Pomysł na obiad- Piersi z kury w sosie brzoskwiniowym

Witajcie kochani!
Dziś miała być stylizacja, ale zrobiłam tak PYSZNY OBIAD (nieskromnie mówiąc;-)), że muszę się z Wami podzielić przepisem. Naczynia w zlewie, a ja piszę;-)
Sałatki i kurczaka jeszcze zostało, to jutro zapowiada się smaczny lunch;-)
Próbujcie i dajcie znać czy  Wam smakowało.

 


środa, 7 listopada 2012

Yellow dress

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj zaczęłam porzadkować zdjęcia. Tyle ich się na zbierało i czeka na wywołanie- to będzie mój zimowy projekt.
Tak przeglądając rodzinne fotografie natknęłam się na zaległą, weselną stylizację.
Pamiętacie zestaw poprawinowy (TUTAJ). Wtedy narzekałam na brak zdjęć z pierwszego dnia.
NADAL NIE POSIADAM WSZYSTKICH;-) . Mam za to kilka ze ślubu, może kiedyś zgłoszę się do brata po moją" wieczorową stylizację;-)".
Prosta sukienka i złote dodatki. Powinna być jeszcze złota kopertówka, ale mąż mi nie dostarczył( a mówiłam pudełko nr 2;-))
Aż miło patrzeć na zdjęcia robione w taką cudowną pogodę...Pozdrawiam cieplutko.
Ewa



poniedziałek, 5 listopada 2012

Purple and teal


Cześć dziewczyny!
Mam nadzieję, że weekend udany?
Mój tak, pogoda byłą cudowna, tradycyjnie już "pogościliśmy się;-)". Pełen relaks.
Dzisiejsza stylizacja zainspirowana kolorystyką pierścionka!
Uwielbiam tą spódnicę. Jest ciepłą, tweedowa z uroczą, skórzaną wstawką...jedyny minus...strasznie się zaciąga!
Rękawiczki wyciągnięte z pudełka... teraz marzą mi się takie długie czarne. Mam czerwone i beżowe, ale czarne.... z dodatkiem masywnej bransolety....... mmmmmmmm.
Mam nadzieję, że się Wam podoba moje kolorowe szaleństwo.

Uprzedzając złośliwe komentarze szanownych anonimów ( chyba każdy blog ma swojego;-) tylko pyt po co zaglądają ?).
Tak może i wyglądam poważnie i dodaję sobie lat  ( "40letnia tyczka";-)- pomysłowe)...Ja tak lubię się ubierać. Taki mam styl i już. Pokazuję to co noszę, nie będę się na siłę przebierać.
Miłego dnia.
Pozdrawiam Ewa



sobota, 3 listopada 2012

Impress for less- Olivia Palermo's military jacket

Cześć dziewczyny!
Dzisiejsza stylizacja bardziej na luzie. Żeby nie było, że zawsze wyglądam "jak starsza pani";-). Cudowna pogoda, zestaw idealny na spacer z dziećmi.
Jak tylko zobaczyłam zdjęcie Olivii, to wiedziałam , że kiedyś się tak ubiorę. Jej stylizacje to jedna wielka inspiracja!
Mam nadzieje, że Wam się podoba.
Pozdrawiam!
Ewa

piątek, 2 listopada 2012

Very rich carrot ring- czyli aromatyczne ciasto marchewkowe

Cześć dziewczyny!
Dziś obiecane ciasto marchewkowe. Już zniknęło, ale zdjęcia są;-)
Jest pyszne -  nie raz dawałam znajomym przepis... POLECAM!


jeszcze cieplutkie;-)
Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!