wtorek, 9 października 2012

Wide leg cords

Cześć dziewczyny!
Mam tyle zaległych stylizacji, że muszę się sprężyć żeby mnie zima nie zastała, a ja wciąż letnio-jesienne zestawy będę dodawać;-)
Zbliżają się moje kolejne urodziny , a ja nie miałam na sobie prezentu z poprzedniego roku.
Dziś premiera...top i spodnie to prezent od mojej siostry i jej męża.
Dla mnie łatwo jest kupować prezenty, cokolwiek z NY&Comp, Forever 21,  Kitchen Aid albo jakieś szklane cudo do kuchni...zawsze jestem zadowolona ;-)

"Najlepsze są prezenty pożyteczne. Na przykład ja jemu chusteczki, on mnie futro." BB ;-)

Dziękuje Ivonie, którą inspiruje życie, że zainspirowała mnie i przypomniałam sobie tej cudownej koszuli;-)

Jak tak dalej pójdzie to chyba przytyję;- ) Począwszy od 21 sierpnia niemal co 2 tyg mam jakąś uroczystość rodzinną...4 listopada koniec...za to na horyzoncie święta i jak tu bosko w sylwestra wyglądac? Biorę się za siebie;-)












sztruksy i top- NY&Comp
torebka- Calvin Klein
buty- nn
okulary- Franco Sarto
biżuteria- Forever 21

38 komentarzy:

  1. So gorgeous!! :)
    lovel the colour of your shirt

    xo
    Eva♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Love love love you pants!!! You're very very pretty!!!
    kisses my pretty friend
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przeslicznie Kochana wygladasz .. super kolor tej bluzeczki:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka ma cudowny kolor :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfit! Those pants are a nice cut!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie sa rewelacyjne! W polaczeniu z buzka wygladaja swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great! Nice pants!

    *hugs*
    -Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great! Nice pants!

    *hugs*
    -Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wyglądasz - super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygladasz :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo elegancko, rzadko kiedy ktoś tak ładnie wygląda w tego typu spodniach

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z powyższym komentarzem :) i to bardzo rzadko... a ty wyglądasz olśniewająco :) cudna torba!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula, ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ma pani świetną figurę pani Ewo ! *.*
    a koszula wspaniała:*

    OdpowiedzUsuń
  15. super bluzka i buciki buziak


    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie i bluzka to idealne połączenie :)))TY Jak zawsze piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  17. no kochana wspaniale Ci w czerwonym!!!!! :) koszula jest przepiękna, powinnaś częściej ją nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie dzwony moze dlatego, ze dobrze leza i kazdemu w nich ladnie. Piekna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka sliczna - krój i kolor rewelacyjny, ale spodnie...naprawde? Ewa masz swietna figure a te spodnie Cie pogrubily - "big no no", ale to tylko moja opinia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mila tak wiem pogrubily mnie...ale naprawde mi sie podobaja;-) plus swoje robia imprezy rodzinne;-)
    dzieki...fajnie ze wrocilas;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje bardzo dziewczyny
    Thank You so much girls
    xoxo Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka obłędna ! Nie dostrzegam "pogrubienia " : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo, bardzo na plus! Kolor koszuli pięknie współgra z Twoją karnacją i włosami. Poza tym podobają mi się Twoje spodnie - jakże miła odmiana od wszechobecnych rurek. Jesteś najlepszym dowodem na to, że można pięknie wyglądać także w spodniach z szerokimi nogawkami. I nie trzeba ślepo podążać za modą.


    Urodziny powiadasz? Hmm, niech zgadnę, chyba osiemnastka ;)

    Ech, ile Ty masz w sobie szlachetności!

    Trzymaj się ciepło, Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie przeczytałam komentarz o rzekomym pogrubieniu. Ja nie sądzę, by tak było. Pogrubieniem mogą się martwić osoby, które mają nadprogramowe kilogramy, w Twoim wypadku absolutnie tak nie jest. Nawet jeśli coś optycznie dodaje Ci parę kilogramów, to nie ma wielkiego problemu - CIĄGLE jesteś proporcjonalna i zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za tak mile komentarze, ciesze sie ze Ci sie podoba moj nie do konca super modny zestaw
      18- ojej to byly czasy;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. faktem jest ze te spodnie mnie pogrubiaja ale naprawde nie przeszkadza mi to;-)

      Usuń
  25. Świetnie wyglądasz! Ładnie ci w czerwonym:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you so much, honey for your lovely comment! Of course I wanna follow each other! Actually, I just followed you!!

    You look fab!! Love the look!!

    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana ;) z taką figura nie masz się o co martwić ;))

    piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your pants, what a great shape and that shirt is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Also make sure and enter my Shopbop giveaway for a chance to win a 100$ giftcard to spend on designer goods!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam te szpilki i koszule :) wyglądasz olśniewająco :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!