wtorek, 23 października 2012

White blazer

Cześć dziewczyny!
Daję Wam odpocząć od sweterków;-) Dziś w roli głownej biały żakiet.  Pomyśleć, że kilka dni temu była taka pogoda, że można było sobie pozwolić na taki zestaw. Teraz wymarzłabym się w moim szyfonowym, "zwierzakowym" topiku ;-).
Dla zabawy fioletowy akcent, uwielbiam te szpileczki... służą mi już 4 lata i jak na tą firmę są bardzo wygodne.
Trzymajcie sie cieplutko...jutro podziele się z Wami nowymi zdobyczami ( to mojemu mężowi na pewno będzie gorąco;-))...żartuje. Tym razem zakupy dla moich ważnych, małych osób.
XOXO Ewa













żakiet i top- NY&Comp
jeansy, pasek, biżuteria i okulary- Forever 21
torebka- Victorias Secret
buty- Charlotte Russe

41 komentarzy:

  1. Ewo super wyglądasz w tych jeansach i masz piękne bransoletki szkoda tylko, że widzę je z daleka ale sroka wszystko dostrzega. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Love blazer!!! I like it
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten zwierzęcy akcent.;-)Ale najbardziej w oczy rzuciły mi się buciki.Cudo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ! <3
    bardzo mi się podoba torebka, pasek oraz buty <3
    Co powiesz na wymianę linków?
    Pozdrawiam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks great, i love white jackets:) u look so beautiful in it!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja, ładne buciki mają piękny kolor ! zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie, kobieco. Podobaja mi się buty i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love this outfit! the shoes are amazing and the white blazer is so classic and chic :)

    want to follow each other? :)

    http://anightinnyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. really cute outfit! Great post and thanks for sharing hun! Come by soon xx

    OdpowiedzUsuń
  10. prosto, ale elegancko...to lubie !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za elegancja:) Przepięknie;)

    Zapraszam na fan page'a https://www.facebook.com/pages/Anna-Antje/418882261488436

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing outfit!!!!!!!!!!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta marynareczka, lubię białe bo jakoś tak promiennie się w nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz !!
    bardzo podoba mi się żakiecik !!

    a szpilki cudne !!!



    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna bluzka!
    dzięki, że odwiedziłaś mój blog :)

    pozdrawiam
    Agata ♥ ąfi fąfi

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za przesympatyczny komentarz, aż sie zaczerwieniłam :)

    Bardzo udany look, świetna bluzka, a śliczne szpilki idealnie ożywiają całość! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Butki naprawdę przecudne, uwielbiam fiolet :)Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga ;) bardzo podoba mi się tu u Ciebie- już obserwuje i również zapraszam do obserwacji http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. thank you for the comment.. :)) look great on white.. :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszelkiego typu marynarki a Twoja jest prześliczna.Buty również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie, jak zawsze ;))

    pasek i buty - uwielbiam takie zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne masz buty.
    Dziękuje za komentarz. Obserwujemy?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Biały żakiet to zestaw obowiązkowy:) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest ten żakiecik!
    http://natolatekswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Loving the white blazer and the purple heels! Great way to mix seasons :)

    Georgi
    www.addressbookblog.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hi babe , sure ! i just follow you . dont't forget to follow me .
    kisses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!