poniedziałek, 8 października 2012

Urodzinki dzieciaczków

Witajcie Dziewczyny!
Dziś obiecana relacja z urodzin moich urwisków;-), chociaż tematem przewodnim była "1" synka, a kolory to niebieski, turkusowy i zielony( dla K )


Tajemnicze menu;-)

PRZEKĄSKI;
1. bruschetta z pieczoną polęwicą i karmelizowaną cebulką ( w occie balsamicznym)- zawsze najszybciej znika;-)
2. bruschetta z mozzarellą, pomidorami i bazylią
3. jajka faszerowane (szynką i chrzanem)
4. roladki z łososiem i ogórkiem
5. tortilla chipsy z hummusem i caponatą(caponata)
6. babeczki szpinakowe i porowo-paprykowe
7. paszteciki z ciasta francuskiego
8. daktyle z boczkiem i orzechami włoskimi

OBIAD
Zdjęć niestety nie mam . Dania główne serwowałam na stole i szybko się sprzedały;-)
1. rosół;-)
2. piersi z kury we włoskiej panierce
3. ryba pieczona w sosie cytrynowo - ziołowym
4. kalafior zapiekany
5. zapiekanka ze szpinaku i pieczarek
6. sałatka z kapusty pekińskiej, papryki, pora i kukurydzy
7. ziołowa sałatka z figami, granatem i orzechami włoskimi
8. puree ziemnieczane

Po obiadku na stół wskoczyły
1. sałatka z tuńczykiem i białą fasolą(przepis TU)
2. sałatka z brokułami i bekonem
3. talerz wędlin
4. ogórki konserwowe i papryka marynowana ( moje pierwsze w życiu przetwory;-))

Oczywiście SWEET TABLE;-)
 1. tort córci- truskawkowy
2. tort synka- czekoladowy
3. sernik Philadelphia
4. ciasteczka pomarańczowe
5. ciasteczka z kawałkami czekolady
6. ukochane brownie


Tak ja to wszystko ( poza tortami i ciastem francuskim) przygotowałam sama...jak dobrze mieć dużą lodówkę!
Przygotowywałam ponad 1,5 tygodnia. Ciastka mroziłam, babeczki warzywne oraz paszteciki...
Sałatki przygotowałam dzień wcześniej... przed podaniem połączyłąm z sosami....Właściwie jedyne co zrobiłam przy gościach to sos ziołowy do ryby oraz puree ziemniaczane;-)
To się nazywa organizacja idealna;-)
Zawsze dzień wcześniej staram sie przygotowac naczynia i sztućce do serwowania potraw oraz podpisuję co w czym będę podawać!
Stołu niestety nie nakrywam... przecież ściąganie obrusu to taka świetna zabawa!!!!!!!


Przez pierwszy rok w "każde urodzinki" ważyłam, mierzyłam synka i robiłam mu zdjęcia...dokładnie 28 każdego m-ca...niestety notatnik został u mamy i są tylko zdjęcia ;-(





Przekąski




w tle widać resztki obiadu;-)

Coś dla łasuchów



 ALE MI SMAKOWAŁO;-)



KOCHANE RODZEŃSTWO;-)


moja GWIAZDA;-)

synek- oba zestawy- Kenneth Cole
córcia- Carters i Calvin Klein
Pozdrawiam i życze miłego dnia
Ewa

31 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla tych malych Slodziakow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!!To się napracowałaś ...ale patrząc na uśmiechnięte buzie dzieciaczków warto !!!!
    Piękna z WAS Rodzinka :)))

    Wszystkiego Najlepszego dla Solenizantów .....jak najwięcej uśmiechu i radości na Co dzień :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nice pics, sweet babies!

    ♥ Margherita ♥

    http://frivolezzeprovinciali.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiała być nizła impreza a tort wygląda przepysznie
    obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że świetna imprezka była!!!! ale sie napracowałaś!! Torty wygladają cudownie a przekąski apetycznie!!!wystrój MEGA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia i bardzo radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow:D chetnie sprobowalabym wszystkiego! narobilas ochoty na smakowite menu:) musisz byc wspaniala matką! widac to po minkach dzieci:) wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale menu, smaka mi narobiłaś, widzę, że impreza już w nowym domku, super.
    Dzieciaczki wyglądają na przeszczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 Lat dla Jubilatow!!
    p.s. jak ty znalazlas czas przy gotowac taka fete!! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś wspaniała, boska impreza i swietne pomysły!!!
    sto lat dla bobasków
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle się napracowałaś:)Wszystko wygląda tak smakowicie a ja głodna w pracy siedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. łooooh ależ wykwintne menu! ;) a jak pięknie wszystko podane.... mm marzę o takiej kuchni .

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 lat dla Jubilatow:)))
    ale wszystko pieknie uszykowalas:)))) a menu... wow :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. ohhh happy birthday for your boy!!!!! and congratulations for be a special and fashion mummy
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego dla słodziaków! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale słodziak, kocham dzieci choć sama mam dopiero 12 lat :-D
    zapraszam do mnie , mam naprawdę ciekawego bloga o moim życiu
    :http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurczaki, jak czytałam menu to zastanawiałam się czy to aby nie na jakieś wesele :) Musiałaś się kobieto napracować :)

    Sto lat dla małych słodziaków!

    P.S. puść mi mailem kawałek tortu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno przyjęcie było bardzo udane:))
    mały przystojniak:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. prawdziwa uroczystość :)
    wszystkiego najlepszego maluszkom : >

    OdpowiedzUsuń
  20. pozytywne fotki : D
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym się wprosiła na taką niebiańską ucztę! ;-)
    Świetne masz dzieciaki, sto lat dla nich, a dla super mamy dużo cierpliwości i pociechy z maluchów :-)

    www.wieszaknawybiegu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała rodzina i śliczne dzieciaczki! Przesyłam dużo ciepła dla synka z okazji urodzin niech się zdrowo chowa :)
    ps. Z przyjemnością poobserwuje i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Imponujace menue!
    Wszystkiego najlepszego dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziekuje dziewczyny..tak napracowalam sie, ale warto było widzac zadowolenie gosci i jubilatow;-)
    pozdrawiam E

    OdpowiedzUsuń
  25. wow..ale miałaś ręce pełne roboty..:) ale muszę przyznać- efekt powala!!<# tory..yummy..kiedy ja jadłam tort..dawno;/ a dzieciaczki masz cudowne!!:))

    OBSERWUJĘ!
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. slodkie dzieciaczki masz i widac imprezka sie udala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!