czwartek, 18 października 2012

Turquoise dress

Cześć dziewczyny!
Zlitowali się nade mną i mam internet;-)- jestem uzależniona?
Dziś stylizacja z moją sukienką JLo. Kiedyś pokazywałam Wam ją w nowościach. Miałam ją sobie przerobić, ponieważ nie mieli mojego rozmiaru, ale od czego mamy paski;-)
Czarna kurtka, rajstopy i dodatki... bardzo prosty zestaw!
Tak na marginesie to nie znoszę rajstop i raczej nie noszę, chyba, że czarne kryjące.
Muszę poszukać idealnych, cielistych, bo narazie na takie nie trafiłam.Polecacie jakies?
U mnie jak zwykle rodzinnie, ale co ja zrobie,że uwielbiam stroić moje maluszki;-)
Pozdrawiam Ewa













synek-spodnie- Timberland, sweterek,koszula i buty-GAP, kurteczka i czapka-prezent

córcia- plaszczyk i tunika-TJmaxx, buty i rajstopki-GAP, czapeczka-H&M



sukienka- JLo
kurtka-Express
rajstopy- DKNY
buty- Nine West
torebka-NY&Comp
okulary i kolczyki-Forever 21

40 komentarzy:

  1. Bardzo kobiecy zestaw. Ślicznie Ci w tym kolorze. A maluchy...przesłodkie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ewo! Uwielbiam ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVE YOUR DRESS, colour is amazing!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. In every house there’s a place which is the most loved and comfortable place, bedroom. Yes, you spend the most comfortable hours of your day in the bedroom. It’s the place where you fall down on the bed like array of cards. The room where you perform the most important act of the day, sleeping. You relax and rejuvenate in that room, then how can you afford to keep that place dirty and outdated with the latest home accessories.
    http://makethemostlovedplaceclean.jimdo.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skad ty wytrzasnelas Jlo? Super!

    Ja tez nienawidze ogldac swoje nogi w cielistych rajstopac, wiec witaj w klubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje
      www.kohls.com ;-)
      bardzo fajne rzeczy JLo

      Usuń
  6. nooo kochana jak zawsze cudownie :)
    świetny jest ten kolor sukienki idealnie do Ciebie pasuje :)
    dzieciaczki masz słodziutkie :)
    p.s.
    co do rajtek to też ich nie lubie :( od dziecka mam syndrom rajstrop jednodniowych hehe bo nawet te najgrubsze podre :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukieneczka ma piękny kolorek ;- )

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz:) sukienka ma śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ewunia bosko wygladasz! pasuje Ci taki delikatnie rockowy look :)
    sukienka ma boski kolor <3 idealnie dobrałas do niej czarne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely! You look stunning in green!

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 one of my favourite colours!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks for stopping by my blog!

    love your outfits.

    following :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przesliczna cala rodzinka:)) buziaki dla Was pa Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna z lepszych Twoich stylizacji , pięknie wyglądasz ! Sukienka marzenie - buty boskie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice jacket and the babies are soooo cute!! :)
    Now following you, do visit me and follow back if you like what you see!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka piękna. Ja też mam nawyk kupowania czegoś nie w moim rozmiarze, kiedy mojego nie ma, jeśli bardzo mi się coś podoba :)

    Dzieciaczki masz przecudne, uwielbiam przeglądać Wasze wspólne fotki. Jak będę miała swoje, też będę je stroić, chyba nawet bardziej niż siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Najgorsze, ze czasem kupuja cos w mniejszym;-) no ale przeciez kiedys schudne;-)
      to dopiero kupowanie na sile;-)

      Usuń
  17. Zgadzam sie z powyzszym pasuje Ci ten "rockowy look" ;-), sukienka ma niesamowity kolor tak jak plaszczyk K.. Cala trojka jak zywkle slicznie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądacie !:) jestem zakochana w okularach, wszedzie takich szukałam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie ze masz czas i chęci by stroic swoje dzieciaczki siebie i jeszcze...męża;p gratuluję rodzinki i życze szczęścia:d pozdr

    zapraszam do mojej kotłowni;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Modna rodzinka w komplecie! Bardzo ładna Twoja stylizacja i okularki świetne!
    Córka wygląda prze uroczo i ten jej musztardowy płaszczyk!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna sukieneczka:)ale dzieciaczki słodko wygladają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I follow you, now it is your turn! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak Ty to robisz ze za każdym razem wyglądasz tak cudownie???! sukienka jest wspaniała a kolor idealnie pasuje do Twojej urody :))) Całość super :))
    p.s. fajna z Was rodzinka :))

    OdpowiedzUsuń
  24. peikna sukienka;)

    oo i jaki synek mały przystojniak:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Classy fall look and color combination! Love the family photos :)

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje bardzo dziewczyny, cieszę się, ze Wam się podoba!
    Thank you so much girls. I'm glad that you like it

    OdpowiedzUsuń
  27. That colour of your dress is amazing! Love it:)

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczny blog, cudowna turkusowa sukienka, i ta torebka, wszedzie takiej szukam czarna, klasyczna i z klasa:)
    Stylizacja córeczki tez swietna, zolty plaszczyk wyglada prze uroczo:)
    Przy okazji chciałam cie zaprosic na mojego bloga, dopiero co zaczynam, komentarz mile widziany:) http://monic-dzej.blogspot.co.uk/ Pozdrawiam Monika^.^

    OdpowiedzUsuń
  29. ojjj, mieszkam w Stalowej Woli, a tak szczerze, to najpierw mi by się przydała nauka i wyszkolenie porządne, bo to co ja umiem to jest nicc:P
    a co do strojenia maluszków :D nie mogę doczekać się swoich, ale do tego jeszcze mi spooro, będę im szyła i szyła :D ale już Ci zazdroszczę, bo masz parkę, też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna Szczęśliwa Rodzina i piękna mama ...to dopiero super zestaw..haha:)
    Śliczna sukienka i urocze dzieciaczki...chłoń chwilę, bo sie nie obejrzysz jak syn będzie przeżywał pierwsze uczucia, a córka zacznie podkradac kosmetyki ...hahh:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale pieknie napisane;-)
      dziekuje bardzo Beti

      Usuń
  31. Masz naprawdę ciekawe zestawy, chętnie dodam do obserwowanych :)

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!