środa, 3 października 2012

Ripped Jeans

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj pokażę Wam moje jeansy podarciuchy...Zawsze chciałam takie mieć, ale jakoś nie mogłam znaleźć. Przy moim wzroście zawsze cieszę sie jak kupię coś odpowiedniego i żal mi było tak poprostu pociąć jeansy...te są moim zdaniem za mało zniszczone...muszę nad nimi popracowac;-)
Jakoś łatwiej niszczyć coś co już podarte ;-)
Premiera moich bucików z Aldo, bardzo wygodne...udany zakup!
Torebka, jeszcze z pierwszego pobytu w stanach...czyli staruszka;-)
Idę sączyć zieloną herbatkę...
Jutro postaram się dodać zdjęcia z urodzin moich pociech.
Miłego dnia
Ewa












jeansy,żakiet, biżuteria- NY&Comp
top- Old Navy
Torebka- Forever 21
buty- Aldo
okulary- Armani Exchange

55 komentarzy:

  1. ja mam podarciuchy i to kilka par :)
    buciki masz urocze achhh :) czekam na zdjęcia\miłego dnia kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a ja zauważyłam świetny naszyjnik :)
    Podarte jeansy chyba zakładam najczęściej, uwielbiam je, sama je podarłam, pumeks daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu nic tylko zakładaj u nas kartę stałego klienta i może next time dostaniesz zaproszonko na taką metarmorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne te buciki .. wow ale wysokie !!!! wogole soper wygladasz!!!!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik cudowny!!! A buciki miodzio :))) Też poluje teraz na jakieś obdarciuchy :))
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie jeansy, fajny maja kolor! Butki super, szkoda, ze juz jesien do nas idzie

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka i dodatki sliczne;)
    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jesli masz ochote;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your jacket, you're very pretty
    Best REgards
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze wszystko ładnie dobrane:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spodnie ...całośc jak zawsze super :))a naszyjnik bardzo mi się spodobał :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look, świetna torebka i bluzka..:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe dodatki, piękne buty, spodnie wyglądają super, a kolor żakietu jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  13. hi,darling.i follow you, i hope you follow me back.
    love your outfit,veru nice,beautiful colors! i have the same necklace,but green. have a great week! xooo Stella

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice color combo! And I love your shoes!
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing outfit!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna stylizacja *_*
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja ale jeansy rzeczywiście możesz bardziej 'podziurawić' ;)

    ta bluzka i marynarka super wyglądają ;)
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now!!
    If you want we can follow also on Facebook!! Let me know!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful look!!! I love your blazer!!
    Thank you so much for your comment!
    Of course I follow you now!!! hope you follow back.
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so cute =) I follow you!!

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne jeansy, tez mam podobne w szafie-lekko zapomniane. Coraz czesciej po nie siegam!

    OdpowiedzUsuń
  22. great colors :)


    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/


    OdpowiedzUsuń
  23. Fajowe te Twoje dzinsy.:-)) Buty tez mi bardzo przypadly do gustu. No i piekny kolor lakieru do paznokci!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny zestaw! Kolory świetnie dobrane, bardzo mi się podobają !!! :)bluzeczka ombre i połączenie żółci z fuksją jest cudne :)super!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz! piekny naszyjnik.. rowniez obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestaw , choć ja zamiast bluzki dodałabym koszulę ! Butki klasa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje...taki zestaw na poszukiwania zyrandola( nieowocne ), z koszula byłoby za oficjalnie;-)
      buziaki E

      Usuń
  27. jeansy super pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję Ewuniu :* Ty jak zawsze piękna i elegancka ! cudowne dżiny i top - ombre pięknie współgra z żakietem <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Great outfit! love your jeans! I am your newest follower, hope you follow back :) x

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna marynarka :)

    + obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie, ja nie mam jeansów podarciuchów, ale od pewnego czasu o nich myśle ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny naszyjnik ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne te jeansy :) Ale buty też są rewelacyjne. Żakiet ma piękny kolor :) Bardzo fajny zestaw, lubię takie :)

    Dodaję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rewelacyjna stylizacja! podoba mi się absolutnie wszystko od góry do dołu ;) a Ty Ty wyglądasz ślicznie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  35. żakiecik ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great outfit!, i love the blazer !!
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna stylizacja- taka już jesienna:)
    Bardzo podoba mi się naszyjnik! Uwielbiam takie ciężkie metalowe, mam podobny tyle że srebrny:)

    P.S Nowa notka u mnie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nice blog.
    following u already.
    dont forget to folllow back :))

    dark--passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing look, dear~! I LOVE your style!


    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny naszyjnik :)
    w takim razie, skoro zapraszasz do wzajemnego obserwowania, to dodaję Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ewa, piekne kolory :) spodnie a szczegolnie naszyjnik bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super stylizacja! Sama uwielbiam biegać w podarciuchach :) torebka jestem zachwycona ♡ Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!