poniedziałek, 29 października 2012

Riding boots

Cześć dziewczyny!
Jak się macie w ten śnieżny dzień..........
Ja cały weekend źle, a teraz jeszcze gorzej;-(
Już dawno miałam ochotę na taką stylizację... w końcu odnalazłam mój tweedowy żakiecik i doczekałam się!
Mam nadzieję, że Wam się podoba...w tym tygodniu jeszcze pododaję zaległe "słoneczne' zestawy!

Dużo słonka Wam życzę i dobrej zabawy na śniegu!
Pozdrawiam Ewa!










żakiet- Loehmanns
golf- Victorias Secret
jeansy- Forever 21
buty- Rampage
torebka- Kohls

27 komentarzy:

  1. love your boots!!!!beautiful!


    xx

    http://toneladasderopaynadakponerme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie . Urocza torebka . ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej moja uwage zwrocila torebka! jeszcze takiej nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  4. ajć ta torebka jest cudowna!!!! buciki idealne:)) Świetny zestaw!!! Jak zawsze wyglądasz świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięęękne buty !!


    www.live-style20.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your bag, and your children so cutes!
    kisses
    VOGUECITA
    http:/voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna torebeczka ~!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne są takie wysokie buciki, pasują do Twojej zgrabnej sylwetki : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit :)
    Dzieciaczki uśmiechięte to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely photos! your kids are so cute :)
    and thanks so much for your comment!
    of course we can follow each other! I follow you and hope you can follow back!
    http://annscircus.blogspot.com.es
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty ;) Pięknie wyglądasz ;*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podobaja takie żakiety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice dress she looks so good.
    http://www.kids-shoes.ewebsite.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super outfit,bardzo podoba mi się torba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zestaw! świetne kozaki :) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!