czwartek, 11 października 2012

Poncho sweater

Cześć dziewczyny!
Po ostatnim pogrubiającym zestawie dodaję coś bardziej podkreślającego sylwetkę.
Chociaż poncho doskonale maskuje to i owo;-)
To również prezent od mojej siostry. Do wyboru były dwa granatowy i szary...wzięłam szary, a za każdym razem jak widzę ją w jej granatowym sweterku twierdzę, że i taki by mi się przydał ;-)
Cóż będę się rozpisywać..bardzo prosto i ciepło;-)
Żeby nie było zbyt monotonnie zaszalałam z torebką;-)
Coś mnie tu straszą limitem i nie mogę swobodnie poruszać się po int...mam nadzieje, że uda mi się opublikować ten wpis.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Trzymajcie się cieplutko.
Pozdrawiam!
Ewa












poncho i jeansy- NY&Comp
top- Old Navy
buty i torebka- Nine West
naszyjnik- Forever 21


57 komentarzy:

  1. Ładnie! Według mnie szary jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no noooo Ewunia jak zawsze przepiękna, roześmiana i radosna :) to lubię :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek jest śliczny
    zapraszam do mnie nowy post
    fashion-our-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny sweterek! bardzo ci ladnie w takiej stonowanej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie;) figurę masz świetną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw ! figura znakomita :))
    masz śliczny uśmiech
    pozdrawiam serdecznie
    obserwuję:))
    i follow you

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana przeslicznie !!! kolor torebeczki jest swietny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ! uroczy naszyjnik :)

    Dziękuję bardzo za miły komentarz :*
    Pozdrawiam :* i dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no pięknie pani Ewo , ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny uśmiech;)

    i świetne ponczo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszukujesz modnych ubrań i dodatków? Ćwieki? Kolce? Styl militarny?
    Tu znajdziesz wszystko:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie i jakie Ty masz dłuuuugie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great outfit! Looks gorgeous.

    *hugs*
    -Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great outfit! Looks gorgeous.

    *hugs*
    -Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka fantastycznie ożywia zestaw ...i faktycznie figurka podkreślona pięknie :)))Cudownie wyglądasz:)))Laska :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute look. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty to masz figure! Pieknie wszystko zestawilas a torebka to taka wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Looks Great. Love the Boots.


    And like your Blog,if you want to follow each other:
    Let me know and i will follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnemu we wszystkim ładnie :) obserwuję i licze na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. o tak, udało Ci się podkreślić swoją super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super figurka- obłędnie ja podkreśliłaś ślicznymi kozakami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie podkreślona figura :) Podoba mi się bardzo Twój naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty tak zawsze cudownie i gustownie wygladasz- uwielbiam tu zaglądać!!! kozaczki podbily moje serduszko, a torebka nadaje charakteru :)))
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  24. O widzisz ;-)...tu cudnie podkreślona nienaganna figura, wszystko mi się podoba, uwielbiam połączenie czerni z szarością.
    Oczy masz hipnotyzujące :-).
    Ostatnio nadrabiałam zaległości, świetna kuchnia i dzieciaczki pięknie rosną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. torebka odgrywa tu najważniejszą rolę, bardzo dobrze, że ją wzięłaś ze sobą ! :)
    zapraszam do mnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  26. torba jest wspaniała;*
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    całuje:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. masz świetną figurę !!! ;)

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi! I like your blog, let`s follow each other! lovesia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja Kochana.Wyglądasz pięknie i stylowo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziekuje bardzo dziewczyny!
    Thank you so much girls!

    OdpowiedzUsuń
  31. Love your sweater!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. great sweater! i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  33. a co tutaj u Ciebie potrzeba maskować, kochana?! :>

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi dear!!
    Thanks a lot for visit my blog, sure we can follow each other, iñm following you now :)
    Gorgeous outfit!! Simply and elegant, love this combination!
    Lots of kisses xoxo
    don´t forget to follow back :)
    www.girlinsunglasses.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kozaczki bardzo kobiece. Fajny zestaw, spokojny i elegancji Masz racje slicznie podkresla figure i wysmukla :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nice look

    x
    Chloe
    http://hautecouturepoupee.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!