wtorek, 16 października 2012

Mustard and hot pink

Witajcie dziewczyny!
Jak dawno mnie nie było...straszyli, straszyli no i faktycznie przekroczyłam limit! Muszę się kontrolować  ;-)
Za 2 dni wszystko wróci do normy ...i wrócę do obiegu;-)
Ale ja nie mogłam się doczekać i musiałam jakoś sobie poradzić.
Stylizacja jeszcze sprzed 2 tygodni...a mam ich chyba jeszcze 6 zaległych...widzicie jak dobrze się bawię- 2 razy w tyg impreza;-)
Mam nadzieję, że moja kolorowa stylizacja Wam się podoba.
XOXO Ewa









córcia- TJ Maxx;-)

synek- Gap- sweterek z jego zimowych zakupów, które oczywiście Wam pokażę





spódnica i top- NY&Comp
cardigan- Loehmanns
buty- Payless shoes
kopertówka- Fleq
kolczyki- Aldo

42 komentarze:

  1. świetnie dobierasz kolory:)
    chyba muszę uzupełnić szafę bo mam tylko jeden golf musztardowy a kolor cudowny:)
    ale mały przystojniak:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie!! Ale torba jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, adorable outfit! The combo of these lovely bright colors u created is really facinating! I like this idea a lot! Well done!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! you look so hot! love the way you color block your outfit :-)
    I hope we can follow each other's blog :-)

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz !

    śliczna spódnica i kopertówka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko bardzo ladnie wyglada,zmienilabym tylko kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorowy zestaw i cudowne zdjęcia :)))Kopertówka jest śliczna :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kolorowo, pięknie i jesiennie :-)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz! bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. You have such a lovely blog, with great photography and style! look at my Blog and if you like, maybe you want to follow each other?? Let me know posting on my blog :)
    S▲NDR▲
    www.sunkissedlovechild.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wygladasz zgrabniaro ;-)kolory cudne, szczegolnie musztardowy. K i Sz sliczne jak zawsze oj i znowu bardzo podoba mi sie Twoja fryzura ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. alez Ty masz nogi ...do samej...piiip...:)))hehe:)
    pieknie zgralas kolorki:)
    buziaki Ewus:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz:) podoba mi się kolorystyka:);)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous color combo! and your son is sooo adorable!

    mineminemagie.blogspot.ie

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane połączenie kolorów. Musztardowa kopertówka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka świetna! bardzo podoba mi się jej kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej chudzielcu !!! Pięknie Ci w takich kolorach , a te małe pociechy to tylko do kochania - małe śliczności !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie ci w tych kolorach:)! zapraszam częsciej do siebie :)
    dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za miły komentarz :) Świetna stylizacja i śliczny synek :)

    Obserwuję i pozdrawiam!

    Voguerka!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna stylizacja^^
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  21. love your colorful earrings :)

    xx
    isabelle

    OdpowiedzUsuń
  22. przesliczna stylizacja :))))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo jak ja Ciebie Ewuniu uwielbiam ! przepięknie zestawiłaś kolory , jak zwykle bije od Ciebie niesamowita elegancja i styl ! śliczne buty ! a co do limitów to Ciebie żadne nie obowiązują , dodawaj ile sił !

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ mi się podoba stylizacja :) cudowna jest ♥ cała rodzinka jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie wyglądasz ! :)
    zachwyciła mnie kopertówka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, twoja i dzieciaków (male modnisiątka:)).
    Świetny tez jest i blog, już dodaję do obserwowanych:)

    Zapraszam do mnie http://nothingbutahousewife.blogspot.com/

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie zestawiłaś kolory,cudowna spódnica!!!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. great pics!! ;) i follow you now
    i would love to follow me back because loe your blog!!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach kochana, piekna kombinacja kolorow. Musztarda i roz nie pomyslalabym, ze tak swietnie pasuje. Wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniały zestawik! spódniczka cudna<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw! Uwielbiam takie kolory, aż nie mogę się napatrzeć:)
    Pozdrawiam i obserwuję
    violettaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!