sobota, 20 października 2012

Mint and cream

Hej dziewczyny!
Zrobiłam sobie przerwę od zajęć Perfekcyjnej Pani Domu i postanowiłam podzielić sę z Wami zdjęciami z poprzedniej niedzieli. Było cudownie jak dzisiaj, więc mogłam sobie pozwolić na gołe nóżki ( choć nie powiem wzbudzałam sensacje;-))
Spódnicę już widzieliśćie TUTAJ, i tak naprawdę nie wiem jaki ma ona kolor ( taka brudna mięta?;-)!
Topy Kenar uwielbiam....mam ich bardzo dużo. Wszystkie są ciekawe i maja cudowne kolory!
Torebka to prezent od tej samej Pani co większość moich rzeczy vintage.
Mam nadzieje, że Wam się podoba!
Cudownego dnia życzę!
Ewa
















spódnica- DIY
top- Kenar (TJ Maxx)
cardigan, pasek - NY&comp
buty-Payless shoes
torebka- prezent- Vintage

59 komentarzy:

  1. Love this style, skirt and top are so cool, and you very pretty
    kises
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa stylizacja ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. boska stylizacja:)!

    zaprsaszam do siebie,organizuje konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko razem bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz genialnie :) podziwiam cię... modna mama - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Adorable outfit, u look awesome!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, no rewelacyjnie wygladasz! Buziaki, zapraszam na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. EWO ŚWIETNIE WYGLĄDASZ W TYM ZESTAWIENIU SUPER TOP :-) PODOBA MI SIĘ BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  9. moja droga, dawno mnie tu nie bylo ale musze powiedziec , ze szalejesz!! :) Twoja stylizacja jest obledna, zapraszam od czasu do czasu na mojego nowego bloga :)) pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach Ewus...uwielbiam Twoja elegancje:)))wygladasz rewelacyjnie...te kolory idealnie do Cebie pasuja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjna Pani Stylu!
    Torebka jest fantastyczna, zazdroszczę takiego skarbu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizacja ;)
    obserwujemy? http://lookfashionably.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna stylizacja -elegancko i z klasa:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna koperta, a stylizacja jak zawsze super:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kobieca stylizacja:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie Ci w tym kolorze!! pięknie wyglądasz:) o tak póki ciepło to trzeba korzystać:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz , świetna kopertówka :))

    OdpowiedzUsuń
  18. klasyka, elegancja i subtelność :) bardzo, bardzo udany zestaw :)
    pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. wlasnie pokochalam Twoja torebke *.* czy ta Pani ma swoja strone internetowa? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolorek to mi zblizony do morskiego koloru ostanio moj ulubiony. Mozliwe,ze kamera przeklamala kolor i jest taki jak mowisz. Buciki przepiekne nozka super zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory, ogromnie podoba mi się Twoja bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne kolory i świetna figurka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziekuje bardzo dziewczyny
    Milego dnia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh that's a great office outfit. This color really fits you perfectly.

    XX,
    Jenny
    www.curvy-life.com

    PS.: Great blog. Maybe we could follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie, tak elegancko. Tylko buty mi się nie podobają, ale to kwestia gustu. Wolę z zaokrąglonym czubkiem ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepieknie wyglądasz w tym błękitno-miętowym zestawie! Klasycznie, ale broń Boże nudno! Jednym słowem perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawa kopertowka pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz:) kopertówka przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z dziewczynami, wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweterek piękny no i ten uśmiech !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny outfit!
    Pozdrawiam,
    Sugar Rhyme.
    Znajdź mnie na : sugarhyme.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiekna kopertówka
    pozdrawiam;*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. wygladasz świetnie:)
    obserwuje i licze na rewanż:D

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny outfit, do twarzy Ci w takich eleganckich zestawieniach :)
    możemy się obserwować, z miłą chęcią :) w takim razie ja obserwuję już ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładny zestaw :) lubię takie takie kolory.
    tak, obserwujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ewuniu masz wspaniałą bluzeczke <3
    to prawda sama zawsze zastanawiałam się z jakiej racji ocenia ludzi osoba, która sama nie wygląda dobrze to samo zresztą jest z JH... dosłownie dzis czytalam komentarz pod zdjęciem JH która ubrana jest w piżamopodobne , rózowe coś zwane sukienką, wygląda okropnie.... no i komentarz z zapytaniem jak ktoś tak ubrany może oiceniac innych...

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam falbanki, sliczne kolory, piękny płaszczyk, wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie piękne słońce jeszcze widzę u Ciebie: )

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta kreacja jest doskonała. Ubrania idealnie dobrane kolorystycznie,
    a jeśli chodzi o cardigan to w przypadku pani Ewy jest nieodzownym wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się Twój styl :) Dziewczyna na poziomie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!