czwartek, 4 października 2012

Like a soldier

Witajcie dziewczyny!
Tego jeszcze na blogu nie było!
Spodnie moro- oj czekały, czekały na swoja premierę!
Ogólnie nie przepadam za tym motywem , ale moda jest po to żeby się nią bawić, więc spróbowałam!
Powiem Wam, że dziwnie się czułam mijając chyba 3 mężczyzn w takich spodniach;-)
Mój kolega na skypie ma taki opis:
"The true soldier fights not because he hates what is in front of him......but because he loves what is behind him."
Ładne- tak przypomniało mi się w ramach tematu!
Wiem dziś miał być post urodzinowy, ale musiałam się z Wam tymi zdjęciami podzielić ;-)
I co myślicie o tym stroju?











spodnie- J Crew
top i kurtka- Express
buty- Nine West
zegarek i torebka- NY&Comp
naszyjnik- Forever 21
okulary- Armani Exchange
pasek- Calvin Klein




46 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o moro to nawet jest w porządku, w sumie zależy od ciuchów. JAk dla mnie gydby Twoje spodnie były rurkami byłoby super ;> Lecz ogólnie stylizacja udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tylko szczerze;-)
      dziekuje, ja wole siebie w bardziej kobiecych zestawach...
      pozdrawiam E

      Usuń
  3. great blog! would you like to follow each other in gfc? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny cytat w opisie;) podobasz mi się w tym looku!

    OdpowiedzUsuń
  5. pasują do Ciebie te spodnie ;) tak na luzie ale i kobieco ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it!!!!!!



    Ps. Let us know if you would like to follow each other!!! Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous look! love the trousers:) would you like to follow each other on GFC, bloglovin and maybe facebook?? let me know dear:)) have a great weekend!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. you look very beautiful sweetie!
    Love your camouflage pants as well as your heels!
    Really stunning!
    thank you for your sweet comment.Of cource we can follow each other.Following now via GFC.Hope you'll follow back!
    Kisses!
    http://styleflakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jak zwykle najbardziej podobają się buty! Genialne!:)

    Wpadnij do mnie, nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  10. I would love if we followed each other!
    Great blog, thanks for coming to look!

    http://neonvoltage.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz w nich swietnie! Fantastyczne spodnie!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  12. thank you dear! have you been to NY? I like your outfit!
    I'd love to, I am following you now!

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka super!!

    www.live-style20.blogspot.com

    new new

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu ja jestem pod wrażeniem! pasuja Ci, genialny look :) teraz militaria to jeden z najgorętrzych trendów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję bardzo :)
    świetny look, ja założyłabym tylko inne buty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje !
      a jakie np?;-)
      jestem bardzo ciekawa

      Usuń
  16. idealny miejski styl!
    wspaniale
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    buziaki;);*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladnemu we wszystkim ladnie :) Podobasz mi sie w tych spodniach, mimo, ze tez fanka tego stylu nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Strój jak najbardziej na tak !!! niby męsko ale nadal kobieco :):))

    100 lat :*

    OdpowiedzUsuń
  19. mi sie moro podoba ale w takim wlasnie jak Ty prezentujesz wydaniu - szczypta elegancji plus moro:)))
    podoba mi sie :))))super polaczenie:)))) pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny cytat ! nie przepadam za takim krojem spodni ale Ty wyglądasz pięknie !:)

    zapraszamy do nas:


    http://being-brainwashed.blogspot.com/


    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. amazing casual look!

    Follow eachother on GfC? Just let me know!

    Margherita

    http://frivolezzeprovinciali.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. I really love your jacket and heels! Following you on GFC. It will be great if you can follow me back.

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. sure thing :)) Following you and waited to be followed <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Love the outfit! Seems really chic! Your heels are my fave! :D

    Oh btw, I would like to invite you and your readers to come visit this new Bloggers Against Social Injustice network where fashion bloggers come together to make this world a better place.

    You can join in the fun by participating in events organized by the Bloggers Against Social Injustice committee & also at the same time spread the words of such good cause.

    Play your part & help those unheard voice be heard. You are just a click away! :)

    Website: http://bloggersagainstsocialinjustice.blogspot.com
    Facebook: Click here for our Facebook
    Twitter: Click here for our Twitter

    I hope to see you there! :)
    Cassandra
    backtofive.blogspot.com
    Bloggers Against Social Injustice

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely blog! I follow you now!! Please visit and follow my main blog!!

    fashionqueen294.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeogromnie mi się podoba! Uwielbiam zabawy takie zabawy modą ; ) Myślę że te spodnie świetnie spisałyby się również w połączeniu z cielistymi baletkami i grubaśnym sweterem ;d Masz genialną kurtkę skórzaną ; )
    A tak ogólnie, to bardzo fajny blog, przypadł mi do gustu ; )

    pozdrowienia!
    notalwaysdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nice blog,maybe we can follow each other?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for stopping by our blog. We'd love to follow each other! Just followed you on GFC. Hope you'll do the same :)
    xx micol

    OdpowiedzUsuń
  29. Zestaw bardzo trendy! Ja bym jednak wolała inne spodnie, choć masz rację, że moda jest po to, żeby się nią bawić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. gorgeous look:) love your heels!! I would love to follow each other! but I can't find you among my followers:( could you try again for me please?:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. stunning look, totally in love with it!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. You have a great blog! What do you think about following each other?

    Much Love,
    http://amyklundt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tez nie przepadam za tym motywem, moze dlatego, ze przypomina mi mode meska. Ewa tobie sie udalo i ladnie zestawilas te spodenki z elementami bardzo kobiecymi. Jestem ciekawa czy wroca do szafy czy polubiliscie sie i bedziesz je nosic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Anno.
      Chyba wrócą na dno szafy;-)
      Zobacze może latem coś wykombinuje z nimi...ale to nie moj styl;-)
      Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  34. wrócić to pewnie nie wrócę, ale kto wie...
    To nie znaczy, że nie zaglądam na Pani bloga! :) wręcz przeciwnie :)

    czekam na fotorelację z urządzania mieszkania :))

    OdpowiedzUsuń
  35. you look fantastic!!!

    and we are following you now!:))
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi dear, thanks for visit, I'm glad to follow you back ;)

    ♥ Margherita ♥

    http://frivolezzeprovinciali.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. Great outfit, I love your pants.
    Thanks for your visit and comment, of course I'd love to follow each other. I'm following you now, don't forget to follow back :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Discover the latest jewelry style and trends at http://estarer.blogspot.com/
    Let me know, if you would like to follow each other on Blogger

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!