czwartek, 18 października 2012

Impress for less

Hej dziewczyny!
Dzisiaj trochę inspiracji!
Uwielbiam te stylizacje, zwł pierwszą ( wiem stara kolekcja), ale mi sie niezmiennie od roku podoba;-)
Mam nadzieję,że niebawem ujżycie moje zestawy inspirowane tymi zdjęciami...bynajmniej te bardziej ciepłe;-)
Często tak mam, że widzę kogoś i myślę o matko też bym chciała tak się ubrać ( choć podobno ubiera się tylko choinkę).
Tak! Nie widze nic złego w przyznawaniu się do korzystania z inspiracji. Nie uważam też tego za ściąganie..bo takich samych rzeczy nie posiadam.
Czasem można dużo czasu zaoszczędzić inpirując się innymi i wytężyć wyobrażnię chcąc przełożyć dany look na własną garderobę.
A Wy inpirujecie się gwiadami? Który z wybranych zestawów chciałybyście widzieć na sobie;-)?
Nie wiem jakim cudem w tym poście zabrakło VB, ale to dopiero 1 częć;-)
Enjoy!
Ewa


























REWELACJA;-)

23 komentarze:

  1. 3,4,te z Palermo i ostatnie! Tez sie nieraz inspiruje.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this post, Pics are FAB
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne inspiracje i boska olivia palermo

    pozdrawiam:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mogłabym na sobie zobaczyc zestaw z chabrową torbą albo zestawy Kim <3 :) sa piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. ...almost all pieces are enchanting! Good selection!

    OdpowiedzUsuń
  6. There are a lot of new styles entering the clothes market. The recent one is waistcoats. They are hip! They are a complete mood-setters and finish your look with perfection.
    http://wearthetrend.wordpress.com/2012/10/04/the-new-in-fashion-waistcoats/

    OdpowiedzUsuń
  7. Great pics! I love Olivia's looks :) x

    OdpowiedzUsuń
  8. hi, thanks for your comment on my blog.
    sure we can follow each other, i followed u already!
    see you back on my blog!

    xo, Carla
    misscarlaviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. aa no to faktycznie niedaleko;) myslałam ze tylko ja mieszkam na takim odludziu wsrod blogerek :P maszynę wygrałam w konkursie Łucznika dzięki tej sukience http://szyciowelove.blogspot.com/2012/09/elegancja-rastamancja-d.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1,2,spodnie a 4,5,7!,13 buty,15góra....oj i chyba reszta ;-)dziéki za inspiracje czasami oszczedzaja czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też lubię się czasami zainspirować ubraniem jakiejś gwiazdy, nie widzę w tym nic złego, tym bardziej, że takich samych ubrań nie mam i zastępuję je co najwyżej podobnymi :) W tych inspiracjach, które wstawiłaś, znalazłam kilka takich, które mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och ta Palermo - uwielbiam ja - wogole piekne inspiracje
    ja wchodze na taka stronke - byc moze znasz http://www.starstyleinc.com/index.php w zakladce photos - polecam pozdrawiam pa Agata i udanego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście ładne!! ;)
    Piękne inspiracje
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi girl!
    Lovely pics! Love it!
    Thanks for your sweet comment!
    Of course I like to follow!
    Started following via GFC, so see you again?!

    alisvolatpropiisdairy.blogspot.com

    With love, M

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobaja mi sie te zestawy z 'podartymi' spodniami. Chyba sie wezme za przecieranie jakis starych dzinsow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Great looking photos :) I love Olivia Palermo!
    -Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!