poniedziałek, 22 października 2012

How to wear cardigans

Cześć dziewczyny!
Jak wiecie uwielbiam kardigany, swetry, sweterki wszelkiego typu, standardowe i te typu boyfriend!
Dla dużych i małych dziewczynek;-)
Uważam, że sprawdzają się  niemal w każdej sytuacji. Na codzień i na bardziej oficjalne wyjścia.
Noszone na wypust lub nie, rozpiete albo nie, z paskiem lub bez.
Są odpowiednie na każdą porę roku.
Pasują do jeansów, eleganckich spodni, każdego rodzaju spódnic i sukienek...wg mnie naprawdę są bardzo uniwersalną częścią garderoby.
Podobnie jak małą czarną, białą koszulę czy dobre jeansy, każdy pwieniem mieć w szafie chociaż  biały i czarny, dobrej jakości kardigan.
A Wy lubicie sweterki?























Ona przełamała zasady i wniosłą sweterki na "salony;-)"
Tą jej stylizacje uwielbiam!









33 komentarze:

  1. Mam czarny i w odcieniu malinowo-fioletowego koloru. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam wszelkie sweterki :) zachwyciło mnie tak w ogóle to zestawienie żółtego sweterka z perłami na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zupełnie nie mogłam się zdecydować, miałam straszny dylemat pomiędzy czterema zdjęciami...

    OdpowiedzUsuń
  4. takie cardigany to must have w naszej szafie :) nigdy ich za wiele :) są niezastą pioen do kazdego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci szczerz że na Tobie i innych bardzo mi się podobają,ale ilekroć idę z jakimś do przymierzalni to rezygnuję.:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to nie przymierzaj, w domu zrobisz zestaw i pokochasz!
      ja nic nie przymierzam biore moj rozmiar i juz;-) czasem oddaje, ale raczej nie

      Usuń
  6. Beautiful showcase of cardigan looks! Been loving the belted style for fall :)

    http://cstyledesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest śliczne!
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great and colorful post, full of inspiration! Thank you for share!
    have a great time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kardigany ♥ Pasują niemal do wszystkiego i są idealne na mroźne dni ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. też tak myślę, że takie sweterki są na każdą okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cardigans can look so feminine and classy:) love the opportunity to wear them in different colors xx

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem takie sweterki bardzo dobrze wyglądają z paskami

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam swetry, ale raczej takie duuże i luźne. ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię lubię ;)) właśnie dzisiaj kupiłam jeden sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny post bo ja kocham sweterki(naliczylam ich 10 i ciagle malo) ;-), chociaz moja corcia ma ich 2 razy wiecej niz ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your blog! And such interesting pics!! I'm your new follower! Keep in touch and happy Monday!

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth
    BIG hair LOUD mouth FACEBOOK
    BIG hair LOUD mouth BLOGLOVIN

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w szafie wiekszosc to cardigany chyba wszystkie kolory jakie istnieja :):):) uwielbiam je, bo tak jak piszesz sa niezawodne pasuja do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to lepiej stoj na strazy bo zakradne sie po brakujace kolorki;-)

      Usuń
  18. uwielbiam, wszystkie aż do ostatniego zabrałabym ze sobą do domu.Są idealne na chłodne wieczory,pasują do wszystkiego .Mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie takie kolorowe i wesołe:)
    Ja uwielbiam takie cieniutkie sweterki latem, na zimę wole zdecydowanie wielkie swetrzyska:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie piękne:) ja uwielbiam sweterki roznego rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  21. love these inspirational photos! Thanks for your comment on my blog, ofcourse we can follow each other! Now i' m your new follower and wait you to do same (:

    kisses
    madamchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. :) Of course I will follow you, I'll wait on my new post

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku ile pięknych sweterków <3 aż miło popatrzeć! obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolekcja cardiganów trzeba przyznać imponująca. Bez wątpienia liderem wśród projektantów cardiganów jest Anglia. Istnieje nawet miasto Cardigan.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!